Isossa altaassa ei ole vielä mikään kala kuollut. Ehkä sitä on edistytty hoitamisessa :)tai sitten pitkä kypsytys kannatti.
Valvoja: Moderaattorit
100% hybridejä vaikken ole itse niitä nähnytkään, tiedän kuitenkin mistä tilaavat kalansa joten aitoja ne eivät missään tapauksessa ole. NL-Aquan(Malawi- ja Tanganjikakaloihin erikoistunut tukku) mukaan ainoat aidot njassanripsimonnit jotka he ovat viimeiseen kymmeneen vuoteen nähneet ovat minun saksasta tuomiani, näin harvinaisesta lajista on siis nykyään kyse.Mauiwee kirjoitti:Siellä oli myös njassanripsimonneja myynnissä 10e kpl. Voiko ne oikeesti olla niitä? En oo mikään ripsimonniasiantuntija..
No näin mä vähän arvelinkin.. Ihmettelin niitä siellä kaupassa ja muistelin sitä sun ekan saksanreissun tekstiä.jippo kirjoitti:NL-Aquan(Malawi- ja Tanganjikakaloihin erikoistunut tukku) mukaan ainoat aidot njassanripsimonnit jotka he ovat viimeiseen kymmeneen vuoteen nähneet ovat minun saksasta tuomiani, näin harvinaisesta lajista on siis nykyään kyse.
Kiitos.Joulutonttu kirjoitti:^ Tosi hieno!Rehevä ja hyvinvoivan näköinen.
Ihanan korkeen näkönen akvaario, paljonko sil on korkeutta?They2 kirjoitti:Laitetaan tännekin noita samoja kuvia akvaariostani
Olen nähnyt! Hieno se on silti.They2 kirjoitti:Kiitos.Joulutonttu kirjoitti:^ Tosi hieno!Rehevä ja hyvinvoivan näköinen.
Et ole nähnyt vielä kuvia akvaariostanne ketjun kuvan, joka on otettu altaan edestä. Siinä tippuu sitten kauneuspisteet samantien.
Ei pidä paikkaansa, mukaan vain. Itse todennäköisesti tulen.They2 kirjoitti:mutta tietenkin siellä litkitään akvaariotietouden lisäksi alkoholia, ja pääsee vain täysi-ikäiset
No hyvä, taidan sitten tulla mukaan.MHS kirjoitti:Ei pidä paikkaansa, mukaan vain. Itse todennäköisesti tulen.They2 kirjoitti:mutta tietenkin siellä litkitään akvaariotietouden lisäksi alkoholia, ja pääsee vain täysi-ikäiset
Tule nyt ihmeessä, en usko että paljon haittaa tai että seura menettää suuren omaisuuden, jos yhden kerran nyt tulee ilman maksua yms. paljon kivempaa kun on hieman enemmän porukkaa. Tutustuu teihin myös paremmin.Milsku kirjoitti:Mä en oo ihan varma viittinkö tulla, kun opiskelijan rahatilanne ei taaskaan antanut heti periksi maksaa jäsenmaksua..![]()
Ensi vuonna sit viimeistään kunhan saan maksut kuntoon.=)