itsellä kypsymässä oleva elämäni ensimmäinen akvaario 270l ja karsikossa päin läträtään

Valvoja: Moderaattorit
Taisi siellä prismassa olevassa eläinkaupassa olla ainakin joku viikko sitten partamonneja siinä isossa altaassa, ellei sitä ole jo myyty (joka on ollut myynnissä).Kim- kirjoitti:Mistä kaupasta hommaatte kalanne täällä joensuun alueella ? itse en ole oikein onnistunut löytämään paikallisista kaupoista yhtään erikoisempia kaloja joten näitä erikoisuuksia joutuu varmaankin tulevaisuudessa tilaamaan muualta. Tänään kävin prismassa olevassa eläinkaupassa katsastamassa kalatiskin ja kuulemma tammikuussa tulossa uusi lähetys jossa sitten varmasti jotain kiinnostavaa. Pitää käydä myöhemmin katsomassa uudestaan.. ei tainnut olla nyt edes partamonneja tai sitten olin sokea.. Pitää käydä kyseisessä liikkeessä vielä varaamassa kardinaalitetroja joita ei tällähetkellä ollut yhtäkään. Mukaan tarttui mm. 2kpl Ludvigia mullerti punertavaa kasvia ja 2kpl konnanputkea hinta taisi olla 4,90e kpl
Huomenna vierailemaan Parhaaseen kaveriin ja tutkimaan mitä löytyy![]()
Jos jollakin sattuu olemaan omassa akvaariossaan ylitarjontaa kasveista niin minulle voi kaupitella
Kävin tänään Rantakylän ostarin eläinkaupassa, altaat olivat tyhjinä poislukien pari allasta, joissa oli seeprakaloja ja kuparimonnisia ja joitakin kasveja.1234 kirjoitti: Kannatta käydä Rantakylän ostoskeskuksessa olevassa eläinkaupassa jos haluat kardinaalitetroja tai muuta peruskaloja
Outoa, no varmaan sinnekkin tullut tämä "talvikato" kuten useimpiin eläinkauppoihinkuutar kirjoitti:Kävin tänään Rantakylän ostarin eläinkaupassa, altaat olivat tyhjinä poislukien pari allasta, joissa oli seeprakaloja ja kuparimonnisia ja joitakin kasveja.1234 kirjoitti: Kannatta käydä Rantakylän ostoskeskuksessa olevassa eläinkaupassa jos haluat kardinaalitetroja tai muuta peruskaloja
Tänään lähden kyllä tuonne hyvien kasvien perään. Toivottavasti sinne olisi tullut jotain erikoisempia kasveja kasvejavokaali kirjoitti:Tietoonne tuodakseni ajattelin kertoa, että Prisman Lemmikkikeskukseen on tulossa nyt perjantaina taas uusi lähetys kaloja ja kasveja. Eihän ne osanneet tietysti sanoa, että mitä on tulossa, mutta ymmärsin niin että muutamia erikoisempiakin pitäisi joukossa olla sekä kalojen että kasvien suhteen. Tarkoittanee siis, että on neontetran ja partamonnin lisäksi joku kolmaskin. Hmm. Noh, käyköön katsomassa ken tahtoo.
Itselläni toiveissa löytää jokin mukava jengi pienempää pyttyä asuttamaan kunhan noista poikasista pääsen eroon. Anu mahtaa olla sama Anu jonka kanssa itse asiassa kauppoja platyista jo valmistelinkin.