Aquaristik Shop:sta tilaaminen

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

vallumaarit
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen

Re: Aquaristik Shop:sta tilaaminen

Viesti Kirjoittaja vallumaarit »

Höh, pikkuakvaario! Älä saata mua kiusaukseen ( kade )
Kyllä se on niin selkeästi viime aikoina selvinnyt, kuinka paljon parempi liike tuo aquaristic.net on.
Niiden uuden sivut vaan on mielestäni paljon huonommat ja sotkuiset, kuin vanhat.
narm
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: ---
Viesti:

Viesti Kirjoittaja narm »

vallumaarit kirjoitti:Höh, pikkuakvaario! Älä saata mua kiusaukseen ( kade )
Kyllä se on niin selkeästi viime aikoina selvinnyt, kuinka paljon parempi liike tuo aquaristic.net on.
Niiden uuden sivut vaan on mielestäni paljon huonommat ja sotkuiset, kuin vanhat.
Samaa mieltä sivuista,vaikeat selata ja etsiä.
Callef
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Callef »

vallumaarit kirjoitti:Ei vieläkään mitään vastausta useisiin kyselyihin??? Todella huonoa palvelua. Tilaus ja maksu Visalta on tehty 15.12.2010...
kyllä on kämänen putiikki!
Kun tein koetilaukseni viime vuoden lopulla Aquaristik Shopille en ikinä saanut kyselyihini mitään vastauksia tilaustani koskeneihin tiedusteluihin ja yhteydenottopyyntöihini. En sieltä tuon kokeen jälkeen enää tilaile, vaikka tavarat tulivatkin sitten aikanaan. Tulee vain todella epävarma olo jos verkkokauppa ei käsittele yhteydenottojaan.
180L
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Mitä sitten kysyit niiltä?
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

Liittyykö vastauksen saaminen jotenkin alkuperäiseen kysymykseen? Jos, niin missä?
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.

Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
vallumaarit
Advanced Member
Advanced Member

No minä olen kysynyt missä tilaus viipyy?
Minä olen kysellyt miksi se viipyy, onko jokin tuote loppu ja jos on, niin voisivatko ilmoittaa viiveestä?
Sitten minä olen taas kysynyt, missä se viipyy ja miksi rahat on jo otettu visalta 15.12 ( toiset firmat ottaa rahan vasta sitten kun lähetys lähtee)eikä tavaroita lähetetty.
Ja sitten minä olen taas kysynyt missä minun tilaukseni viipyy, kun kerran jo 3.1 ilmoittivat aikovansa lähettää tavarat.
Ja nyt minä en enää jaksa kysyä! :mrgreen: Kun ne eivät vastaa.
Maisu
Elite Member
Elite Member

Totta kai kysymys liittyy siihen vastataanko vai ei. Joku täysin retorinen kysymys kuten "onhan tämä ok?" ei edellytä vastausta, ellei ole tilanne ettei olekaan ok. Tai "saittehan tilaukseni?" kun kuitenkin on tullut automaattinen kuittaus, onhan näitä. Itsestäänselviä tilanteita joista tulee muutenkin maili kun asia etenee. Mailista voi myös aina pyytää lukukuittauksen.
Ama
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Ama »

"Kiva" kuulla että eivät vastaa muidenkaan meileihin :roll: Olen lähettänyt useamman viestin koskien kosahtanutta ulkosuodatinta, huonolla menestyksellä. Pitää varmaan valjastaa isäntä soittamaan sinne. En kyllä todellakaan tilaa tuolta enää mitään.
Maisu
Elite Member
Elite Member

vallumaarit kirjoitti:Laitoin taas vihaista meiliä tänään, koska tilaus ei ole vieläkään lähtenyt! Eikä mitään selitystä. Aquaristic.net ilmoittaa aina jos jotain tuotetta ei ole tai tilaus kestää viikon kauemmin...
Ilmoitin ystävällisesti, että heidän maineensa on jo täällä kyseenalainen. Rahat otettu Visalta 15.12.2010 ja nyt on jo 10.1.2011, eli kuukausi kohta. kele.
En nyt oikein ymmärrä että mikä tässä on edes ongelma ja miksi olet lähettänyt sinne vihaisia maileja, kun tuossa ei vielä ole edes sopimusehtojen mukainen 30 päivää täyttynyt? Onko sinulla siis tuollainen kirjallinen sopimus jostain poikkeavasta toimitusajasta mistä sopimusehdoissa puhutaan vai mistä tässä siis on kyse?
vallumaarit
Advanced Member
Advanced Member

No enpä todellakaan älynnyt ees lukea mokomia ehtoja, kun "norminettikaupat" toimii hienosti ja nopeasti.
Kai siellä sitten jossain lukee, että niillä on oikeus ottaa maksu heti ja toimittaa tavarat 30 pvän kuluttua.
Eli edelleen sanon: kämänen liike.
Maisu
Elite Member
Elite Member

vallumaarit kirjoitti:Eli edelleen sanon: kämänen liike.
Ettekös te sieltä ole tilanneet juurikin siksi että valikoima on ihan laajimmasta päästä ja liike on halpa, eli todella kaukana "kämäsestä".
AnnaS
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja AnnaS »

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, myös vallumaaritilla. En minäkään arvosta liikettä, jolla on noin surkea asiakaspalvelu. Valikoima ja hinnat on kohdallaan, mutta huono asiakaspalvelu karsii varmasti paljon asiakkaita. Tilaan jatkossa mieluummin sellaisesta nettikaupasta, joka arvostaa asiakkaitaan.
Maisu
Elite Member
Elite Member

AnnaS kirjoitti:Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, myös vallumaaritilla.
Kuten myös minulla.

Tuskin omassa työssäsi kuitenkaan kauan kuuntelet jos joku "antaa vihaista palautetta" ilman mitään syytä?
joedoe
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja joedoe »

eikös ne siellä aquaristikissä mainosta nopeeta toimitusta...kyl minuakin vi eiku ketuttais jos tilaus viipyy ja viipyy ja viipyy... turhaa näsäviisastelua taas jollakin...
900l kiekkola, 400l monnila/plekola ja 360l ???
Maisu
Elite Member
Elite Member

joedoe kirjoitti:eikös ne siellä aquaristikissä mainosta nopeeta toimitusta...kyl minuakin vi eiku ketuttais jos tilaus viipyy ja viipyy ja viipyy... turhaa näsäviisastelua taas jollakin...
Niin mainostavat, joka sivujen tarkoittaa että pääsääntöisesti alle 30 vrk:ssa ja poikkeustilanteessa 60 vrk:ssa. Ettehän itsekään voi tehdä jatkuvasti poikkeuksia omissa töissänne, miksi vaaditte sellaista muilta?
Mauiwee
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Mauiwee »

Vähän OT, mutta uskaltaako tuolta tilata 10-30 litraisen nanoakvaarion? Tulevatko ehjänä perille?
narm
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: ---
Viesti:

Viesti Kirjoittaja narm »

Mauiwee kirjoitti:Vähän OT, mutta uskaltaako tuolta tilata 10-30 litraisen nanoakvaarion? Tulevatko ehjänä perille?
Aquaristic.netistä tilattu 3 nanoa ja kaikki tulleet ehjänä kotio saakka.
Mauiwee
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Mauiwee »

narm kirjoitti:
Mauiwee kirjoitti:Vähän OT, mutta uskaltaako tuolta tilata 10-30 litraisen nanoakvaarion? Tulevatko ehjänä perille?
Aquaristic.netistä tilattu 3 nanoa ja kaikki tulleet ehjänä kotio saakka.
Kiitoksia.. Eiköhän se tilaaminen ole sitten väistämätöntä :D
Dixie
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Dixie »

Jokos Vallumaaritin tilaus on tullut? Itse tilasin juuri ison kasan tuikitärkeitä juttuja ja jäinkin nyt pohtimaan kun jälkikäteet täällä selailin että tuleeko aquaristik.netistä loisteputkien toimituksesta (120cm) lisämaksua? Paypalilla maksoin, eikä siihen mitään lisäkulua tullut mutta pitääkö varautua maksamaan lisää kun tuotteet tulevat?
"Olisinpa tikka! Saisin elantoni hakkaamalla päätä puuhun."
BTM
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja BTM »

vallumaarit kirjoitti:Ei vieläkään mitään vastausta useisiin kyselyihin??? Todella huonoa palvelua. Tilaus ja maksu Visalta on tehty 15.12.2010...
kyllä on kämänen putiikki!

Kun tein koetilaukseni viime vuoden lopulla Aquaristik Shopille en ikinä saanut kyselyihini mitään vastauksia tilaustani koskeneihin tiedusteluihin ja yhteydenottopyyntöihini. En sieltä tuon kokeen jälkeen enää tilaile, vaikka tavarat tulivatkin sitten aikanaan. Tulee vain todella epävarma olo jos verkkokauppa ei käsittele yhteydenottojaan.
Voi ei! Olisi pitänyt lukea tämä ketju ennen kuin tilasin. Googlasin vain aquaristk, kun näin siitä puhuttavan ja päädyin tuonne aquaristkshopin epämääräiselle sivustolle. Tilasin kuitenkin, kun hinnat miellytti. Tilauksen tein 12.2. eli ei ole vielä mennyt pitkään, mutta juuri äsken laitoin toisen mailin menemään, että mistä saisin seuranta koodin paketilleni. Eivät ole noin viikko sitten laiettuun vastaavaan kyselyyn vastanneet mitään. Paremmalta vaikuttaisi, jos heillä olisi edes joku automaattinen viesti, että "viestisi on vastaanotettu ja siihen palataan pian", mutta ei. Pitää tutkia nuo muutkin täällä mainitut josko löytyisi halpa ja hyvä. Zooplussa oli varsin informatiivinen ja kohtuu hintainen, mutta ei halvin. Sieltä tilasin aiemmin tuotteita. Tuo aquaristkshop ei lupaakaan paketeille kuin 30 päivän toimitusajan. Ja siellä vielä sanotaan, että VAIN 30 päivää. Huh huh... Saksasta tulee paketti suomeen aika paljon nopeemmin, kuin 30 päivää. Eli heidän paakkaaminen on sitten vissiin vähän pidempi prosessi. Hitto kun tuli tilattua sieltä muutama tuote joita olisin tarvinnut a.s.a.p, enkä ensi kuussa [}:)]
Ostan kasveja: Sammalet, hatturuoho, pennilehti, viuhkalehti. YV!
Myyn Kauniston hiekkaa (noin 20 kg), akvaarion taustamuovi (kaksipuoleinen, kasvi/kasvi+kanto, käyttämätön ). YV!
Koukku 70
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Koukku 70 »

Tilasin itse tuolta Shopista n. kuukausi sitten, paketti tuli reilussa viikossa :D
Se, että jos minä olen väärässä, niin ei suinkaan tarkoita sitä, että sinä olisit oikeassa.;)
malawi
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja malawi »

Hyvä shoppi! Tilasin 30 litraisen nanon plus muuta pientä. 10pv tilauksta tavarat tuli kotiovelle. Moitteeton palvelu! Minun kohdalla kaikki kävi hyvin.
BTM
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja BTM »

Oho, he vastasivat sieltä. Pakettini on kuulemma lähtenyt suomeen 19.2.2011. No pitääpä etsiä sitten sitä täältä päästä, kun Itellassa sitä ei ole vielä käsitelty.
Myyn Kauniston hiekkaa (noin 20 kg), akvaarion taustamuovi (kaksipuoleinen, kasvi/kasvi+kanto, käyttämätön ). YV!
malawi
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja malawi »

jos on lähetetty 19.2 niin se luutavasti lähtee saksasta 19-20.2 välisenä yönä. Saat sen melko varmasti nyt perjantaina tai maanantaina viimeistään.

Ne vastaavat aina todella nopeasti kyselyihin, yleensä jo muutamassa tunnissa.
BTM
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja BTM »

19.2 oli jo Suomen puolella. Katsoin, että se oli lajiteltu tänään Itellassa :). Ihmeen pitkään menee tossa käsittelyssä, mutta hyvä, että nyt näkyi, että on tulossa :).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”