Zooplus.com / .fi

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

tuvu
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Re: Zooplus.com / .fi

Viesti Kirjoittaja tuvu »

Mitä te vaahtoatte eri hinnoista? Mielestäni kaikilla zooplussan sivuilla on samat hinnat.

Eroa 2080:n hinnassa on vain kun ilman suodatinmassoja tai ne sisältäen.

Eheimin tuotteet kyllä huomattavasti halvemmalla kahdesta a-alkuisesta nettikaupasta. Näytti olevan ilman suodatinmassoja 250€ ja 280€. Tulee siis rahtikuluillakin halvemmaksi.
loude
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja loude »

tuvu kirjoitti:Mitä te vaahtoatte eri hinnoista? Mielestäni kaikilla zooplussan sivuilla on samat hinnat.

Eroa 2080:n hinnassa on vain kun ilman suodatinmassoja tai ne sisältäen.

Eheimin tuotteet kyllä huomattavasti halvemmalla kahdesta a-alkuisesta nettikaupasta. Näytti olevan ilman suodatinmassoja 250€ ja 280€. Tulee siis rahtikuluillakin halvemmaksi.
KAPPAS! Nostivat näemmä hintaa. Varmaankin kypsyivät mun valitteluun ja avonaisiin tilauksiin. Nyt näkyis myös olevan mahdollisuus valita toimitusmaaksi SUomi myös -com sivuston kautta. No niin tai näin, jätän tolla hintaa väliin, kuten sanottu Akvaristikin kautta saa edullisemmin, ja saas nähdä, jos saan tilattua sen firman nimellä, näyttäs hinnaks tulevan noin 230€ postikuluineen.

m
sourz
Member
Member

Viesti Kirjoittaja sourz »

Saiko kukaan tilattua Eheimin 2224:sta alle 10€ hintaan?
mnbvcxz
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja mnbvcxz »

Heh! Olin oikeasti tilaamassa sen kun tarvitsin ulkosuodattimen (en sitten viitsinyt, kun ajattelin, että siitä tulee vaan ongelmia). Suomen laissa se olisi mennyt läpi (tarkistin asian), mutta EU on toinen juttu. :D
Jee! olen jo junior member - seuraava tavoite on member.
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

Itsekkin meinasin tilata niitä muutama. Mutta en sitten viitsinyt, jos siitä tulee jotakin ongelmia, kun suodattimille ei oikeaa tarvetta ollut, kuin yhdelle kappaleelle.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
sourz
Member
Member

Viesti Kirjoittaja sourz »

mnbvcxz kirjoitti:Heh! Olin oikeasti tilaamassa sen kun tarvitsin ulkosuodattimen (en sitten viitsinyt, kun ajattelin, että siitä tulee vaan ongelmia). Suomen laissa se olisi mennyt läpi (tarkistin asian), mutta EU on toinen juttu. :D
Hilleri kirjoitti:Itsekkin meinasin tilata niitä muutama. Mutta en sitten viitsinyt, jos siitä tulee jotakin ongelmia, kun suodattimille ei oikeaa tarvetta ollut, kuin yhdelle kappaleelle.
Mitä ongelmia siitä voi tulla jos joku haluaa myydä halvalla. (Ilmiselvä rahanpesu tms. erikseen) Lain mukaan myyjä voi käyttää veetto-oikeutta ja perua kaupan mikäli pytyy perustelemaan kyseessä olleen hinnoitteluvirhe.
Olisi kannattanut viitsiä. Posti toi juuri suodattimen. Vaikka ei akuuttia tarvetta, niin ompahan varalta jos jompi kumpi vanhoista suodattimista laukeaa.
mnbvcxz
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja mnbvcxz »

Hyvä juttu sinulle. :D Tarkista kuitenkin luottokorttiveloitukset etteivät "korjaa" hintaa jälkeenpäin kertomatta. Tuskin tekevät niin, mutta...
Jee! olen jo junior member - seuraava tavoite on member.
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Onko muilla ollut ennakkomaksujen kanssa ongelmia? Tässä odotellaan viidettäpäivää maksusta ja edelleen pidossa. Kaikki muut olivat oikein, mutta SWIFT koodin perään ei antanut laittaa tuota 700. Asiakaspalvelusta ei saa suoraa vastausta, miksei se antanut sitä syöttää ja onko siitä ongelmia. Tulee aina, että odottele muutama päivä, ja jollei maksu ole tullut, niin ota yhteyttä uudelleen. Epätietoisuus on raastavaa, varsinkin "suurissa" tilauksissa ja kun oma raha jo poissa tililtä. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Maksussa käytin OP:n verkkopankkia.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
MP
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja MP »

Eikö tuota asiaa kannattaisi selvittää pankkisi asiakaspalvelusta? Minulla ei ole ollut tuollaista ongelmaa ennakkomaksun kanssa.
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Hilleri kirjoitti:Onko muilla ollut ennakkomaksujen kanssa ongelmia? Tässä odotellaan viidettäpäivää maksusta ja edelleen pidossa. Kaikki muut olivat oikein, mutta SWIFT koodin perään ei antanut laittaa tuota 700. Asiakaspalvelusta ei saa suoraa vastausta, miksei se antanut sitä syöttää ja onko siitä ongelmia. Tulee aina, että odottele muutama päivä, ja jollei maksu ole tullut, niin ota yhteyttä uudelleen. Epätietoisuus on raastavaa, varsinkin "suurissa" tilauksissa ja kun oma raha jo poissa tililtä. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Maksussa käytin OP:n verkkopankkia.

Itse itseäni lainaten. Selvittelin hieman tuota SWIFT koodia googlettelemalla. ilmeisesti tuo 700, joka on konttorinumero, nopeuttaisi maksun kulkua. Huh.. :D Jännää, etten saanut itse sitä laittaa, vaan se tuli osoitteen mukaan. (Ei mahdollista kenttää, johon sen olisin voinut kirjoittaa) Voisin vielä ottaa tuonne pankkiin yhteyttä ja kysyä sieltä.
Serketa
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Serketa »

Zooplussan asiakkaana olen ollut vasta puoli vuotta mutta ongelmia ei ole ollut. Tilaamiset, maksut, toimitukset ovat sujuneet kuten pitääkin. Vielä kun olisi aina kotona kun Itellan jätkä tuo paketin. :mrgreen:

Heidän asiakkaanaan myös pysyn niin kauan kun kissanruokien hinnat ovat Musti&Mirri-liikkeen hintoja alhaisemmat, kuukauden ruuat saa paljon edullisemmin sitä kautta. (Ei edes M&M:n etukortti anna alennusta niin paljon että sieltä kannattaisi ostaa.) Myös sellaisia akvatarvikkeita olen saanut mitä ei meidän lähiliikkeistä löydy.

Mitä tulee maksuasiaan, niin minä kysyin pankista neuvoa ulkomaanmaksun tekemiseen, ja tallensin firman saajaluetteloon. Ei tartte syötellä uudelleen tietoja.
They2
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAY

Viesti Kirjoittaja They2 »

Itse kerran tilanneena täytyy kyllä todeta että halpa on. Ensikertatilauksesta sai 5 prosenttia pois tilauksen kokonaiskustannuksesta ja kun tilaa yli 39 eurolla tavaraa, ei tule postitusmaksuja. :) Valikoima kyllä aika suppea vielä, mutta mulla pelasi ihan hyvin. Suosittelen.
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Asia selvitetty ja maksu mennyt perille. Eli viikonpäästä pitäs olla täällä tai ainakin niin lupasivat. Tulen tilaamaan jatkossakin postikuluttoman tilauksen vuoksi!
mc82
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja mc82 »

Mä en koskaan ole Zooplussalle maksanut ennakkomaksuna. Tilauksen yhteydessä annan korttitiedot, paketti tulee postissa kun tulee ja lasku Luottokunnalta tulee vasta jälkijunassa. Tietysti, jos käyttää maksuvälineenä pankkikorttia tms., tilanne on toinen, mutta ainakin luottokortin yhteydessä homma pelaa näin :o

Yritin joskus aikanaan maksaa Electronilla, mutta eivät hyväksyneet korttia. Edes asetuksia vaihtamalla en saanut korttia toimimaan maksuvälineenä nettikaupoissa, en tiedä miksi :o No, onneksi on luottokortti näitä ostoksia varten - muuten en luotolla osta mitään, ihan periaatteesta (nähnyt liikaa ihmisiä, jotka onnistuneet vetämään tilin pakkaselle luottokortilla) :)

Jossain vaiheessa pitäisi tehdä taas tilaus Zooplussalle. Kissoille ja kaloille ruokaa sekä ehkä kasviravinnetta. Pitää jutella yhden akvaristikaverin kanssa, josko tehtäisiin kimppatilaus tällä kertaa :)
450 l Etelä-Amerikkaa:
Biotodoma wavrini, Biotodoma cupido, Pterophyllum leopoldi, Hypancistrus sp. L-66, Peckoltia sp. L-134
loude
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja loude »

En mä ymmärrä, ainakin aquaristikshopista saan Visa Electronilla. Muistaakseni lisäksi vielä paljon halvempi kuin tuo zooplus, kun vertailin Eheimin ulkoisia suodattimia. Tavarat tulleet aina hinnaston mukaan, nopeasti ja ilman ongelmia. Vertailkaa nyt ihmeessä hintoja ennen ostopäätöstä. Jos tilaa ulkomailta niin miksei saman tien halvemmalla.
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Sain omat tuotteeni tuolta halvemmalla, ilman postikuluja, kun puhuttiin useista kiloista.
Lapinakka
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Lapinakka »

Loistavaa palvelua, tosin tällä kertaa koiratuotteita. Ihan varmasti tilaan myös muita, mikäli tarve vaatii.

Tilauksessani oli tuote, joka edellyttäisi vaihtoa isompaan. Laitoin palautetta firmalle ja kysyin, kuinka pitäisi menetellä. Heiltä tuli vastaus muutaman tunnin päästä. Hyvittävät tuotteen hinnan minulle ja odottavat, että teen uuden tilauksen. Minun ei tarvitse palauttaa pientä tuotetta heille.

Olin äimistynyt moisesta. Ilmeisesti heille tulisi liikaa kustannuksia, jos alkaisin palauttaa tuotetta, joten päättivät toimia näin. Kyllähän tällainen minulle passaa. Saivat ainakin tyytyväisen asiakkaan.

Aivan toisenlaista toimintaa kuin aquaristikshopissa, minkä kanssa sain kerran tapella vuoden päivät, saadakseni rikkinäisten elohopealamppujen tilalle ehjät. Tarvitsin jopa saksaa puhuvan ystäväni soittamaan heille, ennen kuin pistivät tikkua ristiin.
vokaali
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja vokaali »

Pistin tänään tilauksen vetämään ex tempore, ihan vain toimituskuluttomuuden (lue: tämän ketjun) vuoksi. Loisteputkia olin nimittäin taas vailla ja paikallisissa liikkeissä niistä kun saa maksaa kolme kertaa niin paljon kuin nettikaupoissa. Lisäsin pakettiin vielä tavaran tai kaksi, jotka sai ehdottomasti myös edullisesti - ja kaiken tietysti kruunasi ensikertalaisen alennus + ennakkomaksuetu. Kokonaissumma (vaikka oli muutenkin melko pieni) jäi siis lähemmäs kahtakymmentä euroa pienemmäksi kuin muissa nettikaupoissa toimituskuluineen ja erityiskäsittelyineen yms, ja ainakin puoleen siitä, mitä liikkeessä saisi pulittaa.

Jännää, oli ensimmäinen kerta kun lähetin pienet rahani kaukomaille. Katsotaan, miten käy.
hoplaa.
Tibarine
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Tibarine »

Mä olen tilannut zoo+ tavaraa, eikä ole ollut mitään ongelmia, sivujen, maksamisen tai minkään kanssa.. "koputtaa puuta" 8O
Venksu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Venksu »

Tilasin zooplussasta sisäsuodattimen 60l akvaani. Miten kauan menee yleensä menee kun perjantaina (21.1) tilasin?
Akvaariot <3

><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>
tpraut
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja tpraut »

Minulle parhaimmillaan tullut 3 päivässä ja pahimmillaan viikossa.

Muoks. Arkipäiviä tarkoitin.
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Nyt mun tilaus, jonka maksoin tilisiirrolla pyörii tampereella.. Eli tänään tai huomenna saan sen. Tilasin 13.1 joten meni 11-12pvä. Ja toimitukseen maksun kirjautumisen jälkeen meni 5-6pvä. Eli arkipäiviä mennyt nyt 3 maksun kirjautumisesta.
They2
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAY

Viesti Kirjoittaja They2 »

Mulla kesti sellainen viikko.
aquamarina
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja aquamarina »

Tein elämäni ensimmäisen tilauksen tuonne zooplussaan, lähinnä linnuille herkkuja (itse kasvatettavaa heinää, ja lintu "baari") ja leluja, kaloille samoille lämpimillä ruokaa, ennakkomaksun kanssa oli järkipaeta kun en lukihäiriöisenä tajunnut heti, että pitää valita saksa (herjasi vaikka kuin monesti). No tänään tuli ilmoitus, että paketti on lähtenyt, eli osasin sittenkin maksaa sen (en osaa kortilla maksaa muuta kuin kaupassa, eli en vaan tajua, että mitä ihmeen numeroita ylipäätään pitäisi lykätä, joo kortti numero onnistuu mutta sitten pitäisi vielä jotain muitakin numerosarjoja). Samassa ilmoituksessa oli sitten linkkejä, että haluavat palautetta onko paketit kunnossa tms.
malawi
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja malawi »

Hieman suppea valikoima. Voisivat hieman laajentaa! Mutta hinnat ovat kyllä edullisiä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”