![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Onko mun partis tyttö vai poika?
Valvoja: Moderaattorit
Onko mun partis tyttö vai poika?
Mistä erotan onko mun partis tyttö vai poika? ![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Onko mun partis tyttö vai poika?
Pojalla on partaa eli ylähuulessa pikkunypyköistä monihaaraisiin "karvoihin" vaihtelevia ihomuodostelmia. Tytön huuli ja pää ovat sileät.
Lyhyt muisti takaa hyvän omantunnon
320 l NPT-allas
320 l NPT-allas
Ok, eli tuo on poika, kiitos 

Eli onko tosiaan niin että tytöt on täysin silee huulisia? Olen kuullut et tytöillä voi olla pientä hapsua. Oma tyttöpartis on kyllä silee huulinen, vaikka ikää on jo vuosia. Joskus vaan näkee sellasia joilla ei oo kunnon ukkopartaa, mutta ei sileekään huuli, pieniä hapsuja siis. Kumpia nämä ovat?
-
- Member
Kyllä naaraalla voi olla kuonon kärjessä muutama lyhyt haiven.
"Se on makuasia" Sanoi mäyrä, kun muniaan nuoli.
Hitsi kun en saa nyt järkkärillä kuvattua kun kone on huollossa ja vanha kone vikasietotilassa ei ota kuvia ulos, kännykällä kuvatuista ei varmaan saa oikeen selkoa
Tuolla mun partiksella on kuonnon päällä ja sivuilla noin millin tai puolitoista pituisia "piikkejä"
Ois kyl kiva tietää kumpi se on kun vois hankkia partiksia lisääkin mutta mitään poikastehdasta en halua![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ois kyl kiva tietää kumpi se on kun vois hankkia partiksia lisääkin mutta mitään poikastehdasta en halua
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Junior Member
Minkä kokoinen tuo partis on? Jos se on vielä melko pieni, niin se saattaa olla poika, jonka parta on vasta alkamassa kasvaa.
oisko joku noin 6-7cm 

-
- Senior Member
Jos useampi poikaparta kasvaa samassa akvassa niin hallitsevalle koiraalle kasvaa isoin parta, muilla voi olla ihan pientä nypykkää. Jos pienipartaisen siirtää toiseen akvaan "hallitsevaan" asemaan niin parta saattaa kasvaa ihan muutamassa viikossa. Varsinkin jos tyttöseuraa tarjolla, tytöt tykkää että iso parta= kova kaveri
. Olen kanssa kuullu että vanhoille tytöille saattaisi tulla pari nyppyä mutta ainakin mulla tytöt on ihan sileitä.

Lyhyt muisti takaa hyvän omantunnon
320 l NPT-allas
320 l NPT-allas
-
- Junior Member
Tuon kokoisilla pojilla useimmiten on vasta pientä parran alkua.botseri kirjoitti:oisko joku noin 6-7cm
ok, juu ei tuo ole kauheen vanha viel 

-
- Starting Member
Mietinpä vaan ettei ainakaan maatiaismonnilla pidä paikkaansa että tyttö ois muka täysin silee kun mulla maatiaiset lisäänty ja niillä kaikilla isoiksi laskemilla kaloilla (muut selkeesti pienempiä poikasia) oli kyllä parta edes jonkin näkönen nyt on sit vaan kaksi isoa ja molemmilla on partaa mut ei oo poikasia . Sen pääjehun ilmeisesti onnistuin pyydystämään ja viemään liikkeeseen ilmeisesti ja jos nyt kävi flaksi niin noi nyt olevat isot on molemmat mahd. tytöjä..
tässä kuva, vihdoin kunnon kameralla napsastu

-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAS
Selvä poika! 

325: M. festivus, H. pyrrhonotus, C. duplicareus, CW021, Hypancistrus sp. L-066
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: TAY
- Sukupuoli: Mies
Ajattelin kysästä kumpi meijän partis on ku seon joku 7 senttine ja sillä on vaan pientä parran alkua yläleuassa eikä tollasta ylös asti jatkuvaa pöheikköä. Onkohan vaan vähän parta vielä kesken. Kuvaa en valitetavasti voi laittaa koska en osaa vaikka olen yrittänyt ohjeiden mukaisesti en tiiä miten kuvan kokoa voi säätää ku se vie aina vaan muka liikaa tilaa.
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAS
Onko sulla joku kuvankäsittelyohjelma? Esim. Picasassa saa muokattua kuvaa pienemmäksi, hyvä koko on se 640 kuvapistettä.-topi32- kirjoitti:Ajattelin kysästä kumpi meijän partis on ku seon joku 7 senttine ja sillä on vaan pientä parran alkua yläleuassa eikä tollasta ylös asti jatkuvaa pöheikköä. Onkohan vaan vähän parta vielä kesken. Kuvaa en valitetavasti voi laittaa koska en osaa vaikka olen yrittänyt ohjeiden mukaisesti en tiiä miten kuvan kokoa voi säätää ku se vie aina vaan muka liikaa tilaa.
Todennäköisesti partiksesi on naaras, mutta tosiaan ilman kuvaa on vaikea sanoa. Mun kahdella naaralla on ehkä neljä partakarvaa koko naamassa ja kaikki yläleuassa.
325: M. festivus, H. pyrrhonotus, C. duplicareus, CW021, Hypancistrus sp. L-066
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAY
- Sukupuoli: Mies
Naarasta itsekin arvelen. Mutta partis ei ole vielä täysikasvuinen, joten ei voi olla varma. Kuva todellakin auttaisi, Picasaan on helppo siirtää kuvia ja sitä kautta kopioit linkin img-tagien sisälle.