Tämä kuva ei ehkä jonkun mielestä sovi ketjuun, kun ei ole erikoisen värinen millisnaaras, vaikka pyrstö onkin erittäin kauniin sinikirjava. Mutta mä en löydä mitään mustaa pistettä, masu pullottaa kyllä. On kovin syömäri ja onkin pisin ja punaisin K...apötkö, mitä olen tällä naaraalla nähnyt, vaikka tänään ovat saaneet aika hintsusti ruokaa. Eilen oli punaisia pakastematoja ja niitä kyllä meni yhtenä suupalana ja aamulla väriä korostavaa punasävy hiutaletta (Tetra Pro Colour)
Hää kyllä pitää masustaan huolen, ettei ilman suupalaa ainakaan jää ruokailun yhteydessä.
Mutta väristä sen verran, että näkyykö se musta läikkä tai piste ym. tästä perspektiivistä?
Oikeesti noihin väreihin ja milleihin yleensä, että oli ne sitten miten erikoisia tai tavallisia, niin hienoja ne kaikki on omine väreineen jotenkin. Mä laitan tällaisia tavallisia kuvia, niin rohkenee muutkin "tavikset" laittaa, kun usein näkee miltei/jopa taidekuvia täällä

Niitä on kyllä tosi mukava katsella. Joillakin vaan sitten painetta pukkaa, että onko tämä oma kuva sen "arvoinen " että voisi lähettää.
Otin ainakin 20 kuvaa, että tällaisenkaan sain... tällä on isompi musta silmä aina (onko verenpaineet korkealla

, niin ku jostain ketjusta luin..

), kuin muilla milleillä. Ei ihme, että paineita on, kun koko ajan uros "ahdistelee"