Algolin ja Profiton käyttö yhdessä?

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
jossu+ari
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Algolin ja Profiton käyttö yhdessä?

Viesti Kirjoittaja jossu+ari »

Voisiko joku kertoa voinko käyttää JBL:n Algolia ja Easy-Lifen Profitoa yhtäaikaa? Eikö Profito ole enemmän kasvilannoite kuin levän kasvun estäjä? Olen käyttänyt tähän mennessä Easy-lifen Easy Carboa ja Profitoa säännöllisesti,mutta nyt tuli tilattua isompi määrä Algolia kun halvalla sai :D

Ennen minulla oli leväongelmia altaassa, nykyisin ei enää ole. Kannattaako silti käyttää Algolin ja Profiton kaltaisia tuotteita säännöllisesti, jotta levä pysyy pois, vai onko se tarpeellista?
Profiton avulla olen ainakin saanut kasvini kasvamaan todella hyvin! Kasveissa on myös hitaasti kasvavia lajeja joihin kertyi jossain vaiheessa paljon levää, mutta nyt kun kasvit ovat kasvaneet melko isoiksi, on ongelma poistunut.
toukopouko
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Algolin ja Profiton käyttö yhdessä?

Viesti Kirjoittaja toukopouko »

Jep, Pro Fito on kasvilannosta ja JBL Algol levämyrkky, eli kasvilannosta kannattaa käyttää joka vedenvaihd. yhteydessä tai jakaa sama määrä pienempiin eriin useammalle päivälle vedenvaihtojen väliin, jolloin kasvit saavat ja pystyvät käyttämään sen tasaisemmin. Algolia käytä tappamaan leviä jos sellaisia riesaksi ilmaantuu, muutoin sen käyttö turhaa.

Carboa voi käyttää lannoitteen ohella, siitä keskustelua tuolla toisessa threadissa.
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”