Kirjoitus mokat sallittakootPullahiiri kirjoitti:Ei oikein voi puhua Leppävaariosta ja Leppävaaran eläinpuodista samassa lauseessa.. Aivan eri planeetoilta.

Valvoja: Moderaattorit
Kirjoitus mokat sallittakootPullahiiri kirjoitti:Ei oikein voi puhua Leppävaariosta ja Leppävaaran eläinpuodista samassa lauseessa.. Aivan eri planeetoilta.
En mä sitä, vaan lähinnä et miten joku vois ne sekottaa kun ei niitä oikein voi edes verrata keskenään..narm kirjoitti:Kirjoitus mokat sallittakootPullahiiri kirjoitti:Ei oikein voi puhua Leppävaariosta ja Leppävaaran eläinpuodista samassa lauseessa.. Aivan eri planeetoilta.
Mä en ole käynyt kuin siinä myynnissä olleessa, kumpi se nyt oli? ja missä se toinen on? (tähän varmaan osaisi googlekin kertoa vastauksen, mutta kun olen laiska ja selostettuna on helpompi löytää perille kuin googlen avulla)Pullahiiri kirjoitti:[En mä sitä, vaan lähinnä et miten joku vois ne sekottaa kun ei niitä oikein voi edes verrata keskenään..
Leppävaario ei ole Sellossa! Sellossa toimii Leppävaaran eläinpuoti, jossa on todellakin menossa loppuun myynti ja liike on lopettamassa. Leppävaario on käynnin arvoinen paikka; http://www.leppavaario.fi/timo1976 kirjoitti:Mä en ole käynyt kuin siinä myynnissä olleessa, kumpi se nyt oli? ja missä se toinen on? (tähän varmaan osaisi googlekin kertoa vastauksen, mutta kun olen laiska ja selostettuna on helpompi löytää perille kuin googlen avulla)Pullahiiri kirjoitti:[En mä sitä, vaan lähinnä et miten joku vois ne sekottaa kun ei niitä oikein voi edes verrata keskenään..
Niin ja kumpi niistä nyt sitten on se parempi? (eli kävinkö siinä paremmassa? jos kävin niin sitten ei edes kiinnosta se toinen)
Tuolta toisesta ketjusta luin että etsivät uutta liiketilaa.mc82 kirjoitti:Onko ko. eläinpuoti Sellossa nyt sitten sulkemassa ovia vai ovatko tulleet katumapäälle?
Kops! Ja lisäys vielä että itse arvostan loistavan palvelun lisäksi erityisesti liikkeen "korkeaa moraalia"; myös sana "ei" kuuluu varastoon, tokikin ystävällisesti muotoiltunatimo1976 kirjoitti:Kävin eilen ensimmäistä kertaa Leppävaariossa ja palvelu on varmaan parasta mitä olen pääkaupunkiseudun liikkeissä saanut.
Täysin samaa mieltä. Näissä kolmessa tulee asioitua, eniten Leppävaariossa kun on kätevimmin kotimatkan varrella.timo1976 kirjoitti:Leppävaariossa ja palvelu on varmaan parasta mitä olen pääkaupunkiseudun liikkeissä saanut. Toiset erityismaininnan hyvästä palvelusta saavat Akvaario Kurki ja Akvaariolinna.
Sisältöä tai ei, mutta jos siellä päin kuitenkin liikkuu niin aina välillä tulee tarve tarkistaa aukioloaikoja netistä. Enpä ole sitten tullut koskaan tämän omistajan aikana käyneeksi.kirahvi1 kirjoitti:Et ole mitään menettänyt. Eihän noilla sivuilla mitään sisältöä ole.
Joo samaa kaipasin minäkin kun metsästin liikettä, olin jostian saanut päähäni että liike on Galleriassa mutta kun ei alkanut löytyä koitin sivuilta katsoa missä liike sijaitsee, mutta eipä auennut "sijainti" sivu lainkaan.maisu kirjoitti:Sisältöä tai ei, mutta jos siellä päin kuitenkin liikkuu niin aina välillä tulee tarve tarkistaa aukioloaikoja netistä. Enpä ole sitten tullut koskaan tämän omistajan aikana käyneeksi.
Piti ihan kokeilla, ja ainakin minun puhelimellani toimii, ja yhteystiedotkin (osoite ja pikku kartta) näkyvät, samoin aukioloajat. Sijainti -välilehteä en puhelimella kokeillut kun tuo kartta löytyi yhteystietosivultakin. Toki onhan puhelimissa eroja, mutta ainakin tuo vanha kunnon perussetti N95 näytti ihan ok.maisu kirjoitti:Tälle Leppävaariolle muuten tiedoksi, että heidän webbisivunsa ovat lukukelvottomat ainakin minun puhelimellani.
Ovat muuttaneet Espoon Viherlaaksoon.. tarkempaa osoitetta en tiedä.mc82 kirjoitti:No on se Leppävaaran eläinpuoti sulkenut ovensa ja muuttanut, tilalle oli tullut SOLin tai jonkun muun vastaavan putiikki... Onko kellään tietoa, lopettivatko kokonaan vai muuttivatko, ja minne?
Suotta katselet aikoja netistä. Ei se auki ole kuitenkaan.maisu kirjoitti:Sisältöä tai ei, mutta jos siellä päin kuitenkin liikkuu niin aina välillä tulee tarve tarkistaa aukioloaikoja netistä. Enpä ole sitten tullut koskaan tämän omistajan aikana käyneeksi.kirahvi1 kirjoitti:Et ole mitään menettänyt. Eihän noilla sivuilla mitään sisältöä ole.
Siitä juna-aseman 30 min parkkikselta taitaa olla 50 metriä Kurjen ovelle. Olen jokaisen kerran siellä asioidessani saanut auton odotteluitta parkkiin.tpraut kirjoitti: Akvaariokurki:
autolla on sitten vähän nihkeämpää parkkipaikkojen takia. Tai ainakin jos haluaa pysäköidä vähänkin pykälien mukaan. Läheisen kauppakeskuksen parkkihalli sopii tähän, mutta haluaisin ajaa pihaan ja hallissa ei ole aina tilaa.