Mitä altaassa tapahtuu?

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Teemu Salonen

Re: Mitä altaassa tapahtuu?

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Luin tämän koko keskustelun läpi (tosin parin oluen jälkeen) kahteen kertaan enkä mistään löytänyt kohtaa, jossa olisi pitänyt saada rahat takaisin ja vielä kaikenlisäksi pitää laite. Auttakaa nyt jestas sentään tyhmää rankan työillan jälkeen jos ei moista pikku deltajita tuolta löydä:)

Jos tosiaan on näin että em ratkaisua on ehdotettu niin myönnän sokeuteni, tyhmyyteni ja kokonaisvaltaisen idiotismini sekä päädyn samaan tulokseen kuin muut, eli Tiff on pöhkö:D
hx
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja hx »

Teemu Salonen kirjoitti:Luin tämän koko keskustelun läpi (tosin parin oluen jälkeen) kahteen kertaan enkä mistään löytänyt kohtaa, jossa olisi pitänyt saada rahat takaisin ja vielä kaikenlisäksi pitää laite. Auttakaa nyt jestas sentään tyhmää rankan työillan jälkeen jos ei moista pikku deltajita tuolta löydä:)

Jos tosiaan on näin että em ratkaisua on ehdotettu niin myönnän sokeuteni, tyhmyyteni ja kokonaisvaltaisen idiotismini sekä päädyn samaan tulokseen kuin muut, eli Tiff on pöhkö:D
Mä tavaan sulle oikein hi-taas-ti:

Aapeli tarjosi Tiffille kaupan purkua täydellä takaisinmaksulla........

Tiff ei ot-ta-nut vas-taan tar-jous-ta vaan ha-lu-si ra-hat ta-kai-sin JA pi-tää lait-teen jo-ka siis

ei hä-nen mu-kaan-sa vas-tan-nut myy-ty-ä säs-sy-lää .
-Gone fishing-
Teemu Salonen

Kerrotko vielä, missä kohtaa tässä keskustelussa tämä sananvaihto on käyty?
hx
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja hx »

Teemu Salonen kirjoitti:Kerrotko vielä, missä kohtaa tässä keskustelussa tämä sananvaihto on käyty?
Laajenna snadisti ymmärrystäsi ja tsekkaa ajatustenvaihtoo samasta asiasta tuolla: http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... &start=105
-Gone fishing-
Teemu Salonen

No nyt löysin viestin mihin viittaat. Kukakohan lie kirjottanu?

Voinhan mäkin tästä äkkisiltään luoda käyttäjätunnuksen vaikka nimellä faunatar itäkeskus ja puhua sen nickin takaa mitä sylki suuhun tuo.

Mikäli ko. viesti on todellakin myyjäliikkeen edustajan kirjoittama, meillä on vain sana sanaa vastaan. Edelleenkin olen sitä mieltä, että meidän vähälukuisten suolavetistelijöiden ei pitäisi lähteä pilkkaamaan ja ivaamaan toisiamme vaan puhaltamaan yhteen hiileen ja koittaa päästä yli ongelmista tavalla tai toisella. Syyllistä sen enempää etsimättä tai sormella osoittamatta eikö vaan?

Omalta osaltani julkisella tasolla tämä Tiff:n ja Aapelin akvaarion välinen julkinen keskustelu jää tähän.

Toivon Tiff:lle kaikkea hyvää ja onnea ja menestystä riutan kanssa. Toivottavasti saat ongelmiisi vastauksen.

Samassa yhteydessä myönnän myös tyhmyyteni, tiedottomuuteni ja kokovartaloidiotismini kun en osannut viestiä oikean otsikon alta hakea:D Näinhän me diilattiin, eikö vaan.

Kaikille hyvää viikonloppua toivottelee Teemu, Henrik ja niittykummun tonnikeiju.
Tiff
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Tiff »

Minäkin pyytäisin vielä näyttämään sen kohdan jossa MINÄ sanon että haluan rahat takaisin ja pitää nano cleanerin itselläni. Pyytäisin myös vielä lukemaan uudestaan ihan ajatuksella sen viestin jossa kerroin että liike tarjosi palauttamaan 70% hinnasta takaisin jos palautan laitteen heille takaisin, toinen vaihtoehto oli että he tarjoavat pinnantasaajan samalla alennushinnalla joka heidän nettikaupassaankin oli. Näihin kun en lähtenyt, liike oli (siellä käyntini jälkeen) laittanut kuluttaja-asiamiehelle sähköpostin jossa sitten tarjoutuivat palauttamaan hinnan, eivätkä pyytäneet palauttamaan laitetta. Tämä ei omasta mielestänikään ollut tarpeen tai edes kohtuullista, olisin mielelläni myös palauttanut laitteen liikkeelle. Mutta hyväksyin tarjouksen tietenkin jo siksikin, että tämä homma saataisiin päätökseen ja toisaalta asiasta on minullekin aiheutunut harmia. Kuten jo aiemminkin totesin, liike muotoilee asian kuulostamaan heidän kannaltaan paremmalta. Tässä nyt on sana sanaa vastaan mutta yhtälailla, jos minä en voi todistaa omaa sanaani, eivät kyllä voi hekään omaansa (mulla on kyllä ne sähköpostit jotka lupasin näyttää kaikille halukkaille kahvikupposen ääressä).

Taitaa nyt hx olla kaikista äänekkäin tässä keskustelussa. En tiedä miksi se sinua niin henkilökohtaisesti harmittaa. Kuten toisaallakin sanoin, pistä ihmeessä yv:tä ja tule juomaan kupponen kuumaa ihan meillä täällä kotona niin voidaan sitten keskutella asiasta lisää ihan kasvokkain. Ja näytän mielelläni myös sen, ihan itse maksetun auton pihassa :) Ei oo muuten seeatti, oon enemmän ite noihin uudempiin ranskalaisiin mieltynyt.
hx
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja hx »

Joo, taidan olla eniten äänessä.

Olen yrittäjä. Olen ollut tekemisissä kaikenlaisten tyhjästävalittajien kanssa.

Sun keissi on seuraava:

Olet ostanut laitteen.
Se ei toimi, kuten olet kuvitellut sen toimivan.
Sulle on kerrottu, että se toimisi eri tavoin toisen laitteen kera.

Sä otat yhteyttä viranomaisiin ja väität, että sua on viety siinä kaupassa.

Viranomainen ottaa yhteyttä laitteen myyjän ja suosittelee sovittelua (kaupan purku).

Sulle ei kelpaa kaupan purku.

Mitä sä ihan oikeasti tässä kohtaa halusit?
Vastaapa tähän kysymykseen: mikä olisi ollut sun mielestä kohtuullinen kompensaatio siitä, että sulle "ei ole kerrottu laitteen kaikkia ominaisuuksia"? (Muuten, kuten viestiketjussa todetaan, erittäin valveutunut merivesiakvaristi ja laitemyyjä on käyttänyt samaa laitetta menestyksekkäästi ilman moisia pinnantasaajia ergo kuvitelmasi siitä, että sulle myyty laite ei toimi alunperin, myyntihetkellä kerrotun puitteissa, on VÄÄRÄ).

Palauta se laite myyjälle, niin meidän kaikkien oikeustaju toteutuu, eiks Je?
-Gone fishing-
Tiff
Junior Member
Junior Member

*Kahvipannu lämpiää jo*. Katotaan ne viestit sit yhes täällä, eiks je? Voin auttaa tossa tavaamisessakin sitten niin paremmin menee perille mitä mä oon tässä asiassa koittanu sanoa.
hx
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja hx »

Jotenkin mulla on sellainen kuva, että just sä aloit tätä asiaa täällä palstalla ajaa.

Ehkä sä nyt sit ajat sen loppuun asti täällä?
Ei tossa yllä ole montaakaan ylivoimaisen vaikeaa kysymystä.
-Gone fishing-
Tiff
Junior Member
Junior Member

Lukemattomia kertoja yrittäneenä, huomaan että ihmisillä on vaikeuksia lukea mun viestejä. Viitaten mm. siihen että montako kertaa olen tässä jo sanonut sinulle että etitkö jooko sen viestin missä mä itse sanon etten olisi palauttanut laitetta? Mutta ei se näytä menevän perille, toistat samaa kysymystä että miksi mä en ole hyväksynyt tarjousta kaupan purusta. Nii tässä on kato tää ongelma. Ei mee asiat jakeluun näin tekstipohjasena. Joten ehkä tää onnistuu paremmin sitte sivistyneesti kasvokkain, niin saadaan samalla ne faktatki ihan paperilla tiskiin, ni ei tartte kato sitten väittää että valehtelisin.
Viimeksi muokannut Tiff, 03:04, 26.02.2011. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hx
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja hx »

Sä et ole yrittänyt yhtään kertaa.

Mitä se kertoo?

Aapeli antaa sulle ihan suoran vastineen, kun olet alkanut asiaasi julkisesti ajaa.
Sä et vastaa siihen, vaan osoitat nää kaikki viestisi laajalti kaikille muille.

Mitä se kertoo?

Kierrät aivan yksinkertaisen kysymyksen, etkä vastaa siihen.

Mitä se kertoo?
-Gone fishing-
Tiff
Junior Member
Junior Member

Muokkasin edellistä viestiä niin katotko vaikka sen.

--

Ja tää just että Aapelihan nyt sanoo ihan mitä vaan. Kuten sinnekin laitoin vastineeksi pähkinänkuoressa, meillä on pikkasen eri käsitys tapahtumien kulusta. Heillä on intressinä saada ittensä näyttämään hyvältä. Mun vastaukset ohitetaan ajatuksella "hyvä kun ite uskot noin". Nii kato se on sitte vähän turha vääntää niitä faktoja kehiin. Mutta jotta nämä palstat ei täyttyisi turhasta väittelystä niin mä tapaan ihmiset ihan mielelläni ja pystyn kyllä keskutelemaan asiasta vaikka kasvotusten, jos intressi tosiaan on niin kova. Rupatellaan siinä samalla vaikka muitakin mukavia ja korkataan vaikka bisset.
Viimeksi muokannut Tiff, 03:16, 26.02.2011. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hx
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja hx »

Mikä seuraavista ei pidä kutiaan:

1) Laite on sulla.
2) Olet saanut 100 % rahapalautuksen laittesta.

Ei ole vaikea. Ei tartte sohvakahveja, ei tartte naamoja eikä tartte mitän muuta kuin sun vastauksen.

--------------------------
Tiff kirjoitti:Muokkasin edellistä viestiä niin katotko vaikka sen.

--

Ja tää just että Aapelihan nyt sanoo ihan mitä vaan. Kuten sinnekin laitoin vastineeksi pähkinänkuoressa, meillä on pikkasen eri käsitys tapahtumien kulusta. Heillä on intressinä saada ittensä näyttämään hyvältä. Mun vastaukset ohitetaan ajatuksella "hyvä kun ite uskot noin". Nii kato se on sitte vähän turha vääntää niitä faktoja kehiin. Mutta jotta nämä palstat ei täyttyisi turhasta väittelystä niin mä tapaan ihmiset ihan mielelläni ja pystyn kyllä keskutelemaan asiasta vaikka kasvotusten, jos intressi tosiaan on niin kova.
Älä nyt viitti enää tota. On pikkasen myöhästä.
Jos sulla on sanottavaa Aapelin vastineeseen, nin miksi sä et sano sitä Aapelin vastineeseen ja osoita sanojasi niille?
SÄ aloit koko asiaa julkisesti puida, miksi sä et vastaa niiden kommentteihin?

Mitä se kertoo?

"Aapelilla on intressinsä saada ittensä näyttämään hyvältä..."
Ja sä et ymmärrä, että jokainen tätä keskustelua lukeva tajuaa, että niin on varmaan sullakin?

Ei tämä ole mitään turhaa väittelyä. Tämä on keskustelua, jonka tarkoituksena on saada selville, onko sinun esittämilläsi syytteilä yrittäjän toiminnan tuomittavuudesta perusteita.
Ei enempää eikä vähempää.

Ja tiedätkös: ymmärtääkseni sinä olet nyt tollasen Tunzen reefcleanerhärpäkkeen omistaja, maksamatta siitä latiakaan. Etkä vieläkään ole kertaakaan sanonut, että myyjä olisi handlannut asian edes tyydyttävästi.
Vaan nillität yhä, kuinka sua on kohdeltu kaltoin.

Mitä se kertoo?
-Gone fishing-
satuile
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja satuile »

No hui!

Tämä täti en tätä threadia enää lue...

Ja minä kun luulin, että vain lapsellisimmat ruotsalaiset Saltvattensguidenilla tuo juupas-eipäs intoksensa koko kansan katottavaksi.
/Autuaita ovat pölkkypäät, koska he pysyvät pinnalla!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”