Valvoja: Moderaattorit
Mä oon oikeasti ihan tyytyväinen tuohon ekaan poikueeseeni, vaikkei ollut "parempi poikue". Sieltä tuli kaks sen näköstä tyyppiä, että ne jätän itselleni vähän niin kuin "leipäkaloiksi" tuottamaan lisää samanlaisia poikasia. Eläinkauppias sanoi, ettei heille kannata ollenkaan mitään erikoisuuksia edes viedä, ne eivät kaupaksi mene. Jotka eläinkaupasta taistelukalansa ostavat, tahtovat lähinnä sinipunaista, violettia yms. huntupyrstöä. Eivät ymmärrä, että esim kokosininen tai punainen on harrastajan silmään "hienompi".kala_fani kirjoitti:Taistojen viljely on kyllä mukavaa.Itselläni tekisi mieli laittaa uusi satsi poikasia tulemaan, mutta en saa sinistä HM Päivi poikaa isosta altaasta millään kiinni, kun se tuli niin säikyksi kun oli toisen uroksen kanssa, nyt siis on ainoa uros. Se olisi tarkoitus kudettaa sinisellä naaraalla. Toivottavasti pian pääsee kasvattamaan "parempia" poikueita.
Onpa erikoisen näköinen mahathank kirjoitti:Siis voiko olla mahdollista, että nuo poikaset on syöneet artemian kuoriutumattomia munia, joita altaaseen on vahingossa väkisinkin mennyt mukana? Voiko siitä olla haittaa? Vai onko niihin iskenyt joku ihan hirveä alienhirviöloinen?
Joo nuo masut on nyt hävinneet kokonaan, on normaalit punaiset pönpöt taas. Onneksi ei ollut mitään kammottavaa!kupari10 kirjoitti:Onpa erikoisen näköinen mahathank kirjoitti:Siis voiko olla mahdollista, että nuo poikaset on syöneet artemian kuoriutumattomia munia, joita altaaseen on vahingossa väkisinkin mennyt mukana? Voiko siitä olla haittaa? Vai onko niihin iskenyt joku ihan hirveä alienhirviöloinen?ja tosi tarkka kuva! Voi kai se tosiaan olla, että ruoka vain näyttää tuolta mahan läpi!
Joo välillä tulee esiin todella erikoisia juttuja ja hienoa, että kaikki on taas kunnossa. Mulla yksi oppaakkipoikasista oli jossain vaiheessa kuin "liimautunut" veden pintaan. Ei siis päässyt alas vaikka teki mitä. No lääkitsin altaan ja laitoin mantelipuunlehden jne. Ja pian se oli jo taas normaali! Olikohan niellyt vain ilmaa silloin tai jotain uimarakon kanssa. Nyt se on jo ihan normikala! Vähän tosiaan näytti oudolta silloin!thank kirjoitti:Joo nuo masut on nyt hävinneet kokonaan, on normaalit punaiset pönpöt taas. Onneksi ei ollut mitään kammottavaa!