Valvoja: Moderaattorit
Joo, persoonalliset kalat eivät ole korvattavissa.. Mulla meni jotenkin maku partamonneihin kokonaan sen jälkeen, kun vanhin, suurin, ahnein, persoonallisin (ja ärein mutta kaikessa äreydessään jotenkin niin ihana) partamonnini kuoli. Toista samanlaista yksilöä ei ole olemassa..Hilleri kirjoitti:Kalat joihin kiintyy on ikäviä, sillä kun aika ne jättää, niin niistä on hankala luopua. Mustanorsukalani kuoli tänään parikymmentä minuuttia sitten.Ei tämä nyt niin paha ole, kuin läheisen tai koiran kuolema, mutta käsittelyä tämäkin vaatii
Olo on kuin parivuottasitten ensimmäisen miljoonakalan kuoleman jälkeen, mutta ei nyt ihan sama. Norsulla kuitenkin oli omia tapojaan.. Hivenen dominoivat ruokailutavat ja käytös ruokijaa kohtaan ei aina ollut sitä parasta, olen muutamia kertoja nypännyt käteni nopeasti pois akvaariosta, kun norsu hieman maistoi, miltä se liha maistuisi. Ja se, että se oli ainutlaatuinen, eikä kovin yleinen ihastutti monia akvaariota katsomaan tulleita. Mutta päätöksen tein, uutta ei vähään aikaan tule, sillä kalat eivät ole tavaroita, jotka voidaan korvata uusilla.
Älähän hättäile, kyllä se kipinä taas syttyy jossain vaiheessa.Piia85 kirjoitti:Ei kiinnosta ei.. pistäskö myyntiin kalat, vai koko altaan?? ... Nyt ei ole mitää projektia menossa altaassa niin ei oikein jaksa kiinnostua jostain syystä..
No se ilo ei sitten ollut kovin pitkäaikainen. Kun kala vihdoin tuli etulasin luo ja kunnolla näkyviin, oli ilmestys kaikkea muuta kuin hieno. Hemulipojan toinen rihma oli poikki ja niskan kohdalla suuri kuoppa. Kaveri oli laiha ja arka. Se kuitenkin tuntui päivä päivältä piristyvän, tuli ahneesti syömäänkin ja niskan kuoppa alkoi paranemaan. Luulin, että kyllä tässä hyvin käy.MariaH kirjoitti: Lähes viikon kadoksissa ollut helmirihmapoikakin ilmaantui taas näkyviin.
Onko sulla ruutanoita? Jos mäkin tuon sulle altaan, niin laitatko sinnekin ruutanoita?thank kirjoitti:Tai sitte tuot altaan mulle, laitan sinne ruutanoita.
Ei mulla ole ruutanoita, mutta voisin käydä ongella?Puljaaja kirjoitti:Onko sulla ruutanoita? Jos mäkin tuon sulle altaan, niin laitatko sinnekin ruutanoita?thank kirjoitti:Tai sitte tuot altaan mulle, laitan sinne ruutanoita.
Tosin hakisin sitten altaan ruutanoineen päivineen äkkiä takaisin itselleni.