Edellisen kanssa samaa mieltä, noita kyllä katselisi ilokseen mielellään ihan kotioloissakin. Aina sitä kämppään pari taistolasta lisää mahtuu, varsinkin noin kauniita
kala_fani kirjoitti:Triton on ihan huikean upea! Pakko kysyä onko sitä kudetettu vielä ja onko kudettamista suunnitteilla ja millaisella naaraalla?
Ei ole vielä kudetettu. Tyttöjä tuli pari päivää sitten ja niistä pitäs etsiä morsio ehdokasta ja kudetus heti vaan kun onnistuu! Tytöt on Tritonin äiti ja siskoja 2kpl. Kuvia on tuolla; https://picasaweb.google.com/1029732585 ... Triton2011#
Ehdotuksiakin otetaan vastaan .
Dixie, todella upea sinisen sävy tuolla taistolla!
Mulla ois kuvia tuosta A-poikueesta kameralla, mutta tietsikka on rikki enkä saa kuvia siirrettyä tälle androidille. Siellä on tosi kirjavaa sakkia ja eri väreistä paljon eri sävyja, osa on todella tummia ja osa vaaleita ja värejä löytyy puhtaan sinisistä puhtaan punaisiin ja kaikkea siltä väliltä ja osalla on hienot butterfly kuvioiset evät. Joukossa on myös kolme todella erikoista väritöntä tapausta, ovat ihan normaali kokoisia mutta niiltä puuttuu kokonaan värikerrokset ja ovat vain läpikuultavan valkoisia. Onko tämä vaarallista, vai syntyykö tälläisiä poikasia aina välillä?
kala_fani kirjoitti:mutta niiltä puuttuu kokonaan värikerrokset ja ovat vain läpikuultavan valkoisia. Onko tämä vaarallista, vai syntyykö tälläisiä poikasia aina välillä?
Niitä vaan tulee välillä, osa saa lopullisen värinsä vasta tosi myöhään. Mulla ollut monia joiden olen toivonut olevan suht värittömiä mutta ovat kuitenkin olleet marmoreita, eli väritystä ilmestynyt tyyliin viikossa kun sen pään ovat ottaneet. Itse olen koittanut niitä pidellä mahdollisimman pitkään itsellä ja katsoa mitä hauskaa tarjoavat.
Olisko Dixien taisto ihan sininen BF eli butterfly, ainakin siellä enemmän tai vähemmän valkoista näkyy evien reunoissa. Evät taitaa olla Half moon. Kivan näköinen tyyppi.
Tuon pikkumukulan näköisiä taistoja olen kuullut kutsuttavan deviliksi. Kroppa sillä tulee todennäköisesti olemaan tumma, kun kauhuraidat näkyvät.
Dixiellä on erittäin kaunis taisto! Tykkään tuosta vaaleahkosta sinisestä!
Meillä kävi vähän hullusti, kun olin pari pv. helsingissä kavereiden luona ja kalat jäivät porukoiden hoitoon. Noh, kotiin tullessa Ruaahin kehosta oli kaikki väri lähtenyt (näytti ihan kamputselaiselle!) ja evät alkaneet homehtua. Taitaa äijä tehdä kuolemaa tuossa pienessä pelastus kipossaan Ja miilalla taitaa olla sama kohtalo. Näyttää turvonneen oudosti.
Thapahiska kirjoitti:Dixiellä on erittäin kaunis taisto! Tykkään tuosta vaaleahkosta sinisestä!
Meillä kävi vähän hullusti, kun olin pari pv. helsingissä kavereiden luona ja kalat jäivät porukoiden hoitoon. Noh, kotiin tullessa Ruaahin kehosta oli kaikki väri lähtenyt (näytti ihan kamputselaiselle!) ja evät alkaneet homehtua. Taitaa äijä tehdä kuolemaa tuossa pienessä pelastus kipossaan Ja miilalla taitaa olla sama kohtalo. Näyttää turvonneen oudosti.
Aikuiset taistot tarvii ihan sairaan vähän ruokaa, pöhöilevät helposti ruuansulatus juttujen vuoksi.
OFF/
Riveriana, joo, sitä epäilen Miilalle. Varmaan sekin tulee delaamaan.
Nastamuumio, joo. Tiedän. Porukoiden mielestä vähän on sellane aboutsipa jonku 1 viikon ruokamäärä kolmelle päivälle. Pohja lillui bakteerien ja "homeen" peittämässä ruoassa.
millia kirjoitti:Tiedoitus kaikille tähän ketjuun kuvia lähettäneille ja niitä kommentoineille:
Siivoan muutaman viikon kuluttua ketjusta kaikki viestit missä on toimimattomia linkkejä ja samalla niihin viesteihin liittyvät kommentit. Myös kaikki aiheeseen liittymättömät viestit poistetaan ja viestit missä vaan ihastellaan (totta mooses taistot on hienoja, itsestäänselvyys ) eikä ole uutta hienoa omaa kuvaa taistosta samassa viestissä.
Eli jos olette tällaisia viestejä lähettäneet ja haluatte viestin edelleen pysyvän foorumilla, niin voitte:
a) lisätä viestinne johonkin ketjuun missä käsitellään kyseistä aihetta
b) jos ei ole aiempaa ketjua, avaa uusi
c) ylläpidolle tieto esim. ilmoita-napilla, että splittaa uudeksi ketjuksi (viestin mistä tulee uusi aloitusviesti, olisi oltava kyllä sitten sellainen, että siitä pystyy kivasti jatkamaan juttua). Muista ilmoittaa samalla minkä haluaisit uuden ketjun otsikoksi.
Nyt kohta lähtee sitten oikeesti. Tän edellisen varoituksen jäliltä ei ollut aikaa poistaa kuin pari sivua vanhentuneita linkkejä. Koitan katsoa koht' silleen loputkin.
R.I.P Amorella. Löytyi äsken isosta altaasta kuolleena. Ei mitään ulkoisia merkkejä ja värit oli hyvät, taisi vanhuus viedä rouvalta voimat. Harmin paikka kun en edes kunnolla ehtinyt kokeilla kudetusta täällä ollessaan. Tuossa vielä kuva kaunokaisesta. https://lh3.googleusercontent.com/-vR0b ... ot+079.JPG kuva ei tee kyllä oikeutta väreille ja pyrstö oli raihnainen kuljetuksen vuoksi.