Aquaristik Shop:sta tilaaminen
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
Re: Aquaristik Shop:sta tilaaminen
No jos sulla ei ole huomenna tullut pahetti kotiin tai se lappu että paketti on noudattevissa. Mene suoraan sitten postiin hakemaan sen seurantakoodilla. Luutavasti se on sielä odottamassa.
Jep
Hyvä kun viimein vastasivat, muuten olisin saanut ihmetellä, että missä on, kun en olisi voinut seurata. Mutta ehkä kokeilen seuraavalla kerralla sitä aquaristik.net kauppaa.

Ostan kasveja: Sammalet, hatturuoho, pennilehti, viuhkalehti. YV!
Myyn Kauniston hiekkaa (noin 20 kg), akvaarion taustamuovi (kaksipuoleinen, kasvi/kasvi+kanto, käyttämätön ). YV!
Myyn Kauniston hiekkaa (noin 20 kg), akvaarion taustamuovi (kaksipuoleinen, kasvi/kasvi+kanto, käyttämätön ). YV!
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: ---
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Tilaus tehty sunnuntaina otsikossa mainittuun kauppaan ja eilen lähtenyt matkaan ...että ei tälläkään kertaa moittimista
!!
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Advanced Member
Minä en ole saanut vieläkään omaani.... viikko sit tilattu ja maksettu... toimitus vahvistus on tullut, mutta makaa dhl:llä jossain...
1000 litraa vesivahinkoa
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
Ei se varmaan missään turhia makaa, mutta kyllä Euroopan halki maakuljetus vie hiukan aikaa, yleensä 5-6 vrk.
-
- Advanced Member
... se on jo maanantaina seurannan mukaan lähtenyt saksasta... aamulla klo 04.11...
Eli tulossa on. riippuu tietenkin tuleeko lentokoneella vai laivalla kauanko kestää vielä... Aika on pitkä odottavan!
Eli tulossa on. riippuu tietenkin tuleeko lentokoneella vai laivalla kauanko kestää vielä... Aika on pitkä odottavan!

1000 litraa vesivahinkoa
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
Kyllä ne tulee rekkakyydillä, ei ne lentokoneella noilla hinnoilla lähetä. Eli perjantaina voisit odotella tulevaksi.
Jos tilaa express-kuljetuksen esim. sukaravuille (n. 100€) niin silloin tulee flygarilla takapihalle!
Jos tilaa express-kuljetuksen esim. sukaravuille (n. 100€) niin silloin tulee flygarilla takapihalle!
-
- Advanced Member
ok, thanks! Vaan mietin, kun porukat kehuu, että 3-5 päivää kestää...
Mutta kun postikuluitta tulee ja hinnat on kohdillaan, niin kannattaa ilmanmuuta vaikka oottaa...

1000 litraa vesivahinkoa
Ei kai ne ihan postikuluitta tule...käsittääkseni postikulut on paketin painon mukaan,
ainakin mulla on aina ollut niin.

900l kiekkola, 400l monnila/plekola ja 360l ???
-
- Advanced Member
joedoe kirjoitti:Ei kai ne ihan postikuluitta tule...käsittääkseni postikulut on paketin painon mukaan,
Sori joo.. tuleehan sinne... Mulla vaan on niin isoa tilausta tulossa ja kahdesta paikasta, jotta meni sekaisin...

1000 litraa vesivahinkoa
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: ---
- Viesti:
Joo Zooplussalta tilatessa yli 39eurolla ...ei tule kulujaurpojaturbo kirjoitti:joedoe kirjoitti:Ei kai ne ihan postikuluitta tule...käsittääkseni postikulut on paketin painon mukaan,
Sori joo.. tuleehan sinne... Mulla vaan on niin isoa tilausta tulossa ja kahdesta paikasta, jotta meni sekaisin...Tuolta porukka tilaus ja zooplussalta tekniikkaa.. zooplus oli se, josta ei tullut kuluja... sorge!
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Advanced Member
Juuripa näin ja jos menee yli 100 euroa, saa 5% lisäalen!narm kirjoitti:Joo Zooplussalta tilatessa yli 39eurolla ...ei tule kulujaurpojaturbo kirjoitti:joedoe kirjoitti:Ei kai ne ihan postikuluitta tule...käsittääkseni postikulut on paketin painon mukaan,
Sori joo.. tuleehan sinne... Mulla vaan on niin isoa tilausta tulossa ja kahdesta paikasta, jotta meni sekaisin...Tuolta porukka tilaus ja zooplussalta tekniikkaa.. zooplus oli se, josta ei tullut kuluja... sorge!
.

1000 litraa vesivahinkoa
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAY, CorydoradinaeFinland
Moni kertoilee tässä seurantakoodista, mistä ja milloin saitte tilaukselle sen, tilausvahvistuksen vain sain heti? Mulla tulee kimppatilauksesta nyt kaksi viikko kuluneeksi, maksu oli otettu tililtä jo seuraavana arkipäivänä, mut mitään muuta (koodia) ei ole kuulunut. Aikaisemminkin pariin otteeseen oon tilaillut, ne sujui mun muistaakseni ihan ok.
SaksanpaimenKoira - kotisivut http://www.kamuteams.fi, kalajuttuja http://www.kamuteams.fi/Akvaariokalat.html
Tilausvahvistus tulee joo heti, mutta tuo seurantakoodi tulee vasta tilauksen lähdettyä matkaan erillisellä sähköpostiviestillä. Minulle tuli tänään, vähän vajaa 2 viikkoa tilauksesta.
Itse tein tilauksen 27.3 ja maksoin välittömästi, tänään 8.4 tuli seuranta koodi ja ilmoitus, että paketti on matkalla.
Yksi tuote oli loppunut ja sain koodin millä saan tuotteen hinnan vähentää seuraavasta tilauksesta, ei siis edes kysytty tilinumeroa josko olisin halunut rahat takaisin...
että sellaista toimintaa tällä kertaa
Yksi tuote oli loppunut ja sain koodin millä saan tuotteen hinnan vähentää seuraavasta tilauksesta, ei siis edes kysytty tilinumeroa josko olisin halunut rahat takaisin...

-
- Advanced Member
Olen tilannut kolmesti tai neljästi firmasta tavaraa ja maksanut sen samoin tein. Homma on mennyt joka kerta niin, että tavara on lähtenyt matkaan muutaman päivän kuluttua, jolloin tullut seurantakoodi. Lähtöpäivästä laskien tavara on ollut mulla kädessä jotakuinkin viikon päivän kuluttua. Jos kama on lähtenyt maanantaina, tiedän odotella sitä seuraavan viikon tiistaina jne. Aina on sujunut ihan hyvin.
Hinnat on toki ihan namusia, mutta olen alkanut käyttää muita firmoja, jos vaan mahdollista, koska yhteydenpito Aquaristikin kanssa on kokemukseni mukaan tosi hidasta, jos tulee kysyttävää, muutettavaa tms. Mieluummin maksan sille yhdelle lahtelaiselle firmalle hiukan enemmän nopeasta, joustavasta ja hyvästä palvelusta. Suomeksi. Vaikka englanti ja auttava saksa taipuvatkin.
Hinnat on toki ihan namusia, mutta olen alkanut käyttää muita firmoja, jos vaan mahdollista, koska yhteydenpito Aquaristikin kanssa on kokemukseni mukaan tosi hidasta, jos tulee kysyttävää, muutettavaa tms. Mieluummin maksan sille yhdelle lahtelaiselle firmalle hiukan enemmän nopeasta, joustavasta ja hyvästä palvelusta. Suomeksi. Vaikka englanti ja auttava saksa taipuvatkin.
Popularity of an idea can never imply validity. Truth is never democratic.-Clive Ei muita YV-viestejä kuin myynti- ja ostoilmoituksiin liittyvät, kiitos
-
- Advanced Member
No tää antaa ymmärtää, ettei mun tilaus ole vielä edes lähtenyt.höntti kirjoitti:Tilausvahvistus tulee joo heti, mutta tuo seurantakoodi tulee vasta tilauksen lähdettyä matkaan erillisellä sähköpostiviestillä. Minulle tuli tänään, vähän vajaa 2 viikkoa tilauksesta.
Ja tää on kyllä sitten muuttunut käytäntö. Sitä mä ihmettelinkin kun tilaus oli laskutettu heti. Aikaisemmin (yli vuosi sitten) maksu otettiin vasta kun olivat vissiin pakanneetkin eli puuttuvia ei laskutettu, oli silloin vielä reilu peli. Kuinkas mahtaakaan käydä nyt, kun tilasin muutamia kasvejakin ja paljon ruokia. Voi hemmetti, mulla menee varmaan taasen vuosi, kun uudestaan tilaan, ei huvittaisi tuommoinen käytäntö et asia ja rahatkin sitten jää roikkumaan tosi pitkäksi aikaa. Taitaa tulla kaupan vaihto sitten, riippuu tietty kuinka suuri summa mahdollisesti sinne jääjoedoe kirjoitti:Itse tein tilauksen 27.3 ja maksoin välittömästi, tänään 8.4 tuli seuranta koodi ja ilmoitus, että paketti on matkalla.

SaksanpaimenKoira - kotisivut http://www.kamuteams.fi, kalajuttuja http://www.kamuteams.fi/Akvaariokalat.html
Niin täytyy miettiä mistä seuraavaksi tilailee...ei mulla jäänyt kuin vakaa kybä odottelee, mutta mutta...
Olisin kyllä tilannut suomesta, mutta heillä (tää Lahtelainen firma
) oli pikkasen vajausta varastossa meilkein kaikista tuotteista mitä olisin tilannut, joten päädyin tähä saku firmaa..
Mutta onhan se vähän veemäistä et pitää tilaus tehdä et sais rahansa(hyvityksen)...vaikkakin uskon kyllä että palauttavat sen jos sitä pyydän...
Olisin kyllä tilannut suomesta, mutta heillä (tää Lahtelainen firma

Mutta onhan se vähän veemäistä et pitää tilaus tehdä et sais rahansa(hyvityksen)...vaikkakin uskon kyllä että palauttavat sen jos sitä pyydän...
-
- Advanced Member
No silleen mä tykkäänkin tilata tuolta, kun valikoima on laaja. Saa kerralla kaloille ainakin monipuolisen ruokavalion. Kun ne on sen verran edukkaita, ei harmita, vaikka jostain purkista jäis käyttämättä tai joku ei sovikaan. Mut jos menee vielä ylimäärä rahaakin sitten jäämällä "varastoon" ni alkaa se edullisuus kärsiä. Minuu ei huvittaisi alkaa niitä sitten jälkeen peräämään, kun mulla ei noi kieletkään suju. No, tuli mieleen, että kun nyt tilauksen lähetys kestää, ehkä yrittävät hankkia kaiken... Kun tilasin seiskakuuliakin useamman paketin ja piti hakea ne haun avulla, niitä ei ollut varsinaisilla kauppasivustolla.. mahtavatko tulla.
En nyt varsinaisesti ole vielä tuolta aquaristic.net:stä mitää tilaamassa, mutta onko muilla ongelmia nettisivun kanssa lähiaikoina. Kun tulee etusivulla ja vaihtaa kielen englanniksi ja yrittää sen jälkeen mennä vaikka kohtaan akvaariot/valaisimet tjn. niin heitääkin se mut takas saksankieliselle etusivulle. Ensin toimi ihan normaalisti, mutta nyt on alkanut temppuilemaan.
On järkyttävää miten firma voi pilata toimivat nettisivunsa tuollaisella tekeleellä. AquaristikShopilla on sen sijaan maailman parhaat nettisivut.GreenEyes kirjoitti:En nyt varsinaisesti ole vielä tuolta aquaristic.net:stä mitää tilaamassa, mutta onko muilla ongelmia nettisivun kanssa lähiaikoina. Kun tulee etusivulla ja vaihtaa kielen englanniksi ja yrittää sen jälkeen mennä vaikka kohtaan akvaariot/valaisimet tjn. niin heitääkin se mut takas saksankieliselle etusivulle. Ensin toimi ihan normaalisti, mutta nyt on alkanut temppuilemaan.
Tänään tuli paketti AAMULLA KELLO 07.10!! nopea toimitus, mutta ehkä pikkasen liian aikaisinjoedoe kirjoitti:Itse tein tilauksen 27.3 ja maksoin välittömästi, tänään 8.4 tuli seuranta koodi ja ilmoitus, että paketti on matkalla.

-
- Advanced Member
Mä katoin et mun tilausvahvistus on päivätty 25.3 ja vielä ei ole tullut mitään ilmoitusta siitä, että paketti olis edes matkalla. En oikein usko, et oisin sitä epähuomiossa poistanutkaan...
-
- Junior Member
Mulla meni alta 2 viikkoa kun posti toi paketin kotiovelle. AquaristikShopista siis.