Kuvia akvaarioistanne 4
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Kuvia akvaarioistanne 4
Pitänyt kauan jo ottaa kuvia kun uusin hiukan altaan sisustusta, vaihdoin tavisjuurakon katajanoksiin ja levittelin kasveja vähän eri paikkoihin. Mulla ei ole oikein sisustussilmää altaan suhteen joten ajattelinpa sitten vaan antaa olla ja rehevöityä luonnon malliin:
http://kuvablogi.com/nayta/2996099/
Hiukan huono kuva, en saanut hyvää en niin millään. On heijastumia ja muuta hauskaa mutta kaipa tuosta toivottavasti jotain tolkkua saa..oikea reuna tosin on aika pimeä. Altaassa on vielä killumassa pieniä anubiaan taimia, kun en ole jaksanut sitoa niitä katajanoksiin enkä oikein tiedä vielä mitä niillä teen.
http://kuvablogi.com/nayta/2996099/
Hiukan huono kuva, en saanut hyvää en niin millään. On heijastumia ja muuta hauskaa mutta kaipa tuosta toivottavasti jotain tolkkua saa..oikea reuna tosin on aika pimeä. Altaassa on vielä killumassa pieniä anubiaan taimia, kun en ole jaksanut sitoa niitä katajanoksiin enkä oikein tiedä vielä mitä niillä teen.
Pehmokalojen kotisivu: https://sites.google.com/site/pehmokala/
^Tosi kiva akvaario sulla.
112 l
Pytty sisältää: hunajarihmalauman, +10 kardinaalitetraa, kuparimonnisia, partamonnin ja muutaman nuolimonnin
Pytty sisältää: hunajarihmalauman, +10 kardinaalitetraa, kuparimonnisia, partamonnin ja muutaman nuolimonnin
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: OAS veepeejii
Kiitosmonniomistaja kirjoitti:Todella kaunis! Miten saat kasvit viihtymään ja kasvamaan noin hyvin?
Mikä kyönnöskasvi on siinä vasemmassa kulmassa ja keskellä? Onko pohjalla Bilteman karkeampi hiekka?

- Liitteet
-
- 600kesk.jpg (134.49 KiB) Katsottu 2555 kertaa
Työn määritelmä: Sarja köyhän tekemiä pakkoliikkeitä
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: OAS, TAS
- Sukupuoli: Mies
Tuo takana oleva kasvi ei ole pennilehteä vaan konnanputkea. 

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: OAS veepeejii
Hyvä, mää arvasin että muistat paremmin mun kasvien nimetkala_fani kirjoitti:Tuo takana oleva kasvi ei ole pennilehteä vaan konnanputkea.

Työn määritelmä: Sarja köyhän tekemiä pakkoliikkeitä
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS, SMAS, @#merivesi.fi
Tämän hetkinen näkymä altaasta.
- Liitteet
-
- Allasta.JPG (139.39 KiB) Katsottu 2525 kertaa
Noniin täähän sitten helpottaa kauheasti sitä merivesikuumettaKalakaverit kirjoitti:Tämän hetkinen näkymä altaasta.

450L työn alla 63L ja 30L rapula/taistola + 4x kissaa ja koira
-
- Advanced Member
Pennilehti? Pitää kokeilla jos se viihtyisi omassa altaassani, näyttää kauniilta. Onko se tauko valaistuksessa levien takia?
Itse voin pitää valot päällä vain.7 tuntia muuten levät lisääntyy heti
Itse voin pitää valot päällä vain.7 tuntia muuten levät lisääntyy heti

Mä luulin että vähintään 163l

84l rapularasborala,40l vauvanaario +nelivarvaskilpikonna ja akaattikotiloita
Meidän kultakala-akvaario!

Pienihän tuo on, mutta tarkoituksella

450L työn alla 63L ja 30L rapula/taistola + 4x kissaa ja koira
-
- Advanced Member
- Viesti:
Upea allas, ja samalla näkyy harrastajakin.
Taitaa olla kaikkien akvaarioharrastajien kirous, että aina näkyy enemmän tai vähemmän harrastajaakin... Ellei ole joku hyvä vippaskonsti.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Taitaa olla kaikkien akvaarioharrastajien kirous, että aina näkyy enemmän tai vähemmän harrastajaakin... Ellei ole joku hyvä vippaskonsti.

!\/!. /\. /. x. ('';. €.
-
- Aasian kirjeenvaihtaja
Nyt illan hämärtyessä sain napattua hieman paremman kuvan:
Alkuperäinen kuva selostuksineen täällä (aukeaakos hyvin?).
Alkuperäinen kuva selostuksineen täällä (aukeaakos hyvin?).
- Liitteet
-
- 63.JPG (120.94 KiB) Katsottu 2926 kertaa
-
- Advanced Member
Noin 40 litrainen vauvalani. 

-
- Advanced Member
- Viesti:
aquaristo: Eipä näy, mutta mulla on google Crome selaimena... On jäänyt paljon muutakin näkemättä.
¨
thank: En ole mikään expertti noiden poikasten kanssa, mutta mikä noiden verkkojen idea on?
Muutenhan se on ihan söde, hämärä jälkikasvun oma leikkikenttä. 

thank: En ole mikään expertti noiden poikasten kanssa, mutta mikä noiden verkkojen idea on?

!\/!. /\. /. x. ('';. €.
-
- Advanced Member
Verkkojen ideana on saada köynnökset kasvamaan niitä pitkin aikanaan ylös pitkin takalasia. Todellisuudessa tuo ei ole edes mitenkään hämärä, valaisin taisi häikäistä kuvaa.MA7xGE kirjoitti:aquaristo: Eipä näy, mutta mulla on google Crome selaimena... On jäänyt paljon muutakin näkemättä.¨
thank: En ole mikään expertti noiden poikasten kanssa, mutta mikä noiden verkkojen idea on?Muutenhan se on ihan söde, hämärä jälkikasvun oma leikkikenttä.
-
- Aasian kirjeenvaihtaja
Kyllä mulla näkyi tuolla Google Cromellakin. Mutta, fixasin hieman kansioni asetuksia, jospa se vaikutti avaavasti asiaan?MA7xGE kirjoitti:aquaristo: Eipä näy, mutta mulla on google Crome selaimena... On jäänyt paljon muutakin näkemättä. :
-
- Senior Member
Tässä keväinen tilanne meidän lätäkössä. Oikeanpuolinen miekka koki "pienentymisen" kun nypin vanhat lehdet siltä pois 

Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
also in ig @aquariumbyjuha
-
- Member
- Akvaarioseurat: Porin akvaariokerho
V154: Pakko sanoa etten yleensä tykkää mistään ns. no fishing koristeista, mutta sun allasta nuo pukee hienosti, tosi kivan näköinen vaikkei kasveja ole mitenkään hirveesti
[groovehai] : Miekka näyttää nyt hienolta ja allas on muutenkin upean näköinen

[groovehai] : Miekka näyttää nyt hienolta ja allas on muutenkin upean näköinen

Akvaariot 300+140+100+63 litraa, vaimo ja 2 kissaa!
-
- Senior Member
Tässä ihan eka kuva akvasta http://kuvablogi.com/nayta/2974167/
Kykyään on tullu lisää kasveja ja kanto.Laitan päivitetyn kuvan jossain vaiheesssa.
Kykyään on tullu lisää kasveja ja kanto.Laitan päivitetyn kuvan jossain vaiheesssa.

240l sekala
-
- Starting Member
[groovehai] olen niin kateellinen! Voisitko kertoa mitä kasveja altaassasi on? Eikö akvaariossasi vesi ole kuitenkin aika lämmintä? Itse tyhmänä olen vain ostellut kiekkolaan "kivan näköisiä" kasveja enkä ole tajunnut etteivät ne kestä tuota 29 lämpötilaa 
Ja jos joku muukin osaisi kertoa että mitä voisin laittaa altaaseeni miekkojen ja jaavansaniasten lisäksi, olisin hyvin kiitollinen!! Eli lämpöä 29 ph 6.8, litroja 375 mihin mahtuu kaikenlaista

Ja jos joku muukin osaisi kertoa että mitä voisin laittaa altaaseeni miekkojen ja jaavansaniasten lisäksi, olisin hyvin kiitollinen!! Eli lämpöä 29 ph 6.8, litroja 375 mihin mahtuu kaikenlaista

-
- Member
- Akvaarioseurat: TAS
^Mulla ainakin kiekkoaltaassa intianvesitähdikki rehottaa ihan jatkuvasti vaikka lämpö on tuon 29-30, jättiläisvallisneriakin menestyy, tosin kasvuvauhti yllättävän hidasta. En tiedä onko laji normaalistikin hitaampi kuin normivallu vai johtuuko se tuosta korkeammasta lämmöstä/heikommasta valaistuksesta sillä puolella akvaariota vai molemmista
Jokin rotalakin tuolla on, mutta latvakasvustoa lukuunottamatta aika harvalehtistä. Tarvisi mahdollisesti hiilarilisän? Punanen tiikerilumme on myös kitukasvunen, tosin se on just sitten sillä tehokkaammin valaistulla puolella, eli voi johtua myös siitä runsaasta valosta, että pysyy matalana.

-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: TAS
25l rapula
+ tanimbarinsinikieliskinkki
+ tanimbarinsinikieliskinkki