Mitä mihinkin akvaarioon?
Valvoja: Moderaattorit
Mitä mihinkin akvaarioon?
Mulla on reilu 300l akvaario ja siellä 2 pusukalaa ja 2 punatimanttikirjoahventa, 2 albiinopanssarimonnia, 2 partamonnia, 2 taistelukalaa 2 leväbarbia ja 3 kongontetraa.
No nyt noi ahvenet ja pusukalat käy noiden taistelukalojen kimppuun, sain hätävaraksi 60 litrasen akvaarion kun kukaan ei huoli noita ahvenia ja pusukaloja niin mitäs mä nyt laitan sinne pikkualtaaseen, ne taistelukalatko?
Mitä muita kaloja voisin ottaa tuohon isompaan, haluaisin jotain värikkäitä kivan näköisiä kaloja.
No nyt noi ahvenet ja pusukalat käy noiden taistelukalojen kimppuun, sain hätävaraksi 60 litrasen akvaarion kun kukaan ei huoli noita ahvenia ja pusukaloja niin mitäs mä nyt laitan sinne pikkualtaaseen, ne taistelukalatko?
Mitä muita kaloja voisin ottaa tuohon isompaan, haluaisin jotain värikkäitä kivan näköisiä kaloja.
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Mitä mihinkin akvaarioon?
Ja taistelukalat ovat sukupuoleltaan...?
tyttöjä molemmat.
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Lisää kongontetroja? Semmoneniso parvi, pari tusinaa pyrstöä. ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Pusukalat isompaan kotiin, ahvenilta niskat poikki (ellei taho pitää näitä ainoina kaloina altaassa, käyttäytyvät useimmiten aggressiivisesti kaikkia muita kaloja kohtaan), Lopuista voikin sitte rakennella jo ihan mukavan kalaston.
voi ei, onks mun oikeest pakko tappaa ne? Yök mä en pysty.
Pitänee antaa sit varmaan kissoille luomuruokaa =)
Eli siihen 60 litraseen ei voi laittaa mitään?
Pitänee antaa sit varmaan kissoille luomuruokaa =)
Eli siihen 60 litraseen ei voi laittaa mitään?
Mitä mitä mitä? Ai minkä takia niitä ahvenia ei voi muka myydä jollekin, joka ne huolii?
Kyllä siihen 60 ne taistot menee ihan hyvin. Ajattelin vaan että se on sellanen vara-allas jota käytetään jos on tarve. Mutta tosiaan jos ei niille timanteille uutta kotia löydy niin aika epätodennäköistä että ne tuossa tai missään muussakaan seurassa tulevat toimeen muiden kanssa. Pusukaloille sen sijaan yrittäisin vielä etsiä uutta kotia, kun tuo 300 litraakin on hiukan vähänpuoleisesti isoille kaloille. Sitten kongoja ja monnisia reilusti lisää.
No mulla on ne tuolla myynnissä ollu jo jonkun aikaa mut ei kukaan haluu ostaa ja voin ihan antaakin pois ne.
Itseasiassa pusukaloista en ennen tiennyt et toi 300 on niille liian pieni, ostin akvaarion käytettynä kaloineen kaikkineen ja kaikki vielä vähän opettelua, pitäne laittaa nekin myyntiin.
Itseasiassa pusukaloista en ennen tiennyt et toi 300 on niille liian pieni, ostin akvaarion käytettynä kaloineen kaikkineen ja kaikki vielä vähän opettelua, pitäne laittaa nekin myyntiin.