Mä olen oikea kävelevä katastrofi, joten mokia sattuu harva se päivä
Tuossa menneellä viikolla mies leikitteli käsilläni siten, että tarttui ranteisiini ja alkoi heiluttelemaan käsiäni. En tykännyt siitä, joten yritin vetäistä toisen käteni irti miehen otteesta. Miehen ote oli aika löperö, joten nyrkki kimposi kunnon voimalla suoraan miehen nenään

No, pääsin vapaaksi, mutta mies sanoi, että sattui kunnolla - oli siitä aikamoinen tärsky tullut, kun oli kuulemma kuivia veripalleroita saanut nenästä niistää jokunen päivä tapahtuneen jälkeen
Nuorempana työskentelin postinjakajana. Oli maaliskuu, takana oli ollut plussakeli, jolloin lumet olivat sulaneet, mutta heti perään tuli uudet pakkaset, joten tiet jäätyivät peilijääksi. Lisäksi vielä uutta lunta satoi jään päälle. Olin lenkillä kärryjen kanssa, edessä oli pitkä ja jyrkkä alamäki. Tietysti liukastuin alamäessä, raahauduin mahallani kärryjen perässä alamäen, pienen autotien yli törmäten katukiveykseen

Kärryissä oli käsijarru, mutta niissä kärryissä se oli ilmeisesti rikki tai vajaakuntoinen

Oli onni, ettei autoja sattunut menemään - kyseessä oli enemmänkin pihalle menevä tie kuin varsinainen autotie. Ja itsekunnioituksen kannalta oli hyvä, ettei tapahtumahetkellä ollut yleisöä seuraamassa

Selvisin ehjänä, mutta lantioon ja polviin tuli muistoksi aika komeat mustelmat...
Lisää postihommia. Olin pysähtynyt punttikaapille (niitä kaappeja tienvarressa) lastaamaan lisää tavaraa kyytiin. Käänsin selkäni kaappiin päin asetellakseni kamoja paremmin, (iso) takamukseni taisi olla siellä kaapin sisällä. Nousin ja lähdin liikkeelle - perästä kuului rrrrrriiiiiiitttssss... Jep, olin tarttunut housuista kiinni kaapin lukkoon (don't ask me, how!) ja liikahtaessani housuihin oli revennyt sellainen palkeenkieli, että alkkarit paistoivat uudesta tuuletusaukosta koko kansalle. Sellainen melkein nyrkinmentävä reikä tuli p**seen kohdalle. Lenkki vedettiin loppuun siten, että lokakuun keleillä vedin pelkässä T-paidassa takki solmittuna lanteille peitoksi

Ja flunssahan siitä tuli...
Tämä tapahtui ihan pari päivää takaperin. Olin "hieman" väsyksissä (lue: puolikuollut) ja menossa nukkumaan. Tapani mukaan tein n. miljoonaa asiaa kerralla, eikä mistään meinannut tulla mitään... Olin täyttämässä pyykkikonetta, että saa pyykit seuraavana päivänä pyörimään. Siinä muistin, että pitää käydä antamassa monneille ruokatabletit yöksi (meillä ruokitaan pohjakalat vasta ennen nukkumaanmenoa). Siinä välissä revin sukat jalasta ja ajattelin työntää ne vielä pyykkikoneeseen viimeiseksi. Hain napit, ruokin monnit. Sitten vielä sukat koneeseen ja luukut kiinni. Tässä kohtaa havahduin. Nimittäin seisoin pyykkikoneen vieressä monnien napit kourassa. Ei helv... Äkkiä altaalle katsomaan. Ja ta-daa, siellähän ne mun sukat lillui isossa altaassa, vielä pinnalla

Sukat pois, napit tilalle ja heitin sukat kuivumaan. Ja siinä vaiheessa päätin antaa luovutusvoiton Nukkumatille ja painuin suorinta tietä pehkuihin - ehkä parempi näin
P.s. Kalat ovat edelleen hengissä, kukaan ei kupsahtanut mun sukkamehun hajuun