Triton tänäpänä

Valvoja: Moderaattorit
Oho kyl on jätkä taas muuttunna!narm kirjoitti:
Triton tänäpänä!!
Aah, Kake. <3thank kirjoitti:Tässä taas kuvia hienosta taistoherrasta.
Niinpä! <3<3 Sen värityksessä on jotain semmoista joka saa tuijottamaan noita yksityiskohtia.millia kirjoitti:Aah, Kake. <3thank kirjoitti:Tässä taas kuvia hienosta taistoherrasta.
Isänä noilla mun poikasillani on ollut Millian Crius, joka oli SalamanteriHM eli sitä kautta tuo BF on periytynyt melkein kaikille poikasille. Äitinä oli Narmin Kaihola. Joillakin on punaista niin kuin Tritonilla, mutta kun niillä on myös perimässä redlossia, niin punainen saattaa kadota/tulla näkyviin aina välillä. Emmetilläkin on nyt vähän punaista, vaikka oli ihan puhtaan valkosininen aikaisemmin!Riveriana kirjoitti: Ymmärränkö nyt nuo kuvat oikein, että Jasper on BF? Tuleeko se marmorigeenillä vai muuten linjassa? Hauska vilahdus tuo Emmet, nyt oikein odottaa seuraavia että minkämoinen siitä sitten tuleekaan![]()
Senkun tietäs, molemmat marmoreita sivulla 32. Tollasia sinisen sukuisia ja keltsiä ainakin isukilla. Katsellaan mitä genetiikka arpoo tällä kertaa.kupari10 kirjoitti:Millaisia noista Nastamuumion poikasista on tulossa?
Juu eli tää tyttö on terrorisoinu mun altaassa. Tosin, erona on että sillä on ruodota ja evät kasvaneet kaksinkertaiseksi, enkä löysä enää mannaryyniä. Ja käyttäytyy niin kuin uros. Oikeasti, voiko olla mahdollista?? Lisään tämän hetkisen kuvan MILLISTÄ tänään illalla. Mutta mie näin kun se kuti mun uroksen kanssa, Millille tuli siis nää grilliraidat jne. Voiko urkoselle tulla?Kaysa kirjoitti:
Tässä on crowtail tyttö milli. Aivan ihana persoona, tykkään kovasti
nastamuumio kirjoitti:Senkun tietäs, molemmat marmoreita sivulla 32. Tollasia sinisen sukuisia ja keltsiä ainakin isukilla. Katsellaan mitä genetiikka arpoo tällä kertaa.kupari10 kirjoitti:Millaisia noista Nastamuumion poikasista on tulossa?