Nettikaupat (suomalaiset)
Valvoja: Moderaattorit
Nettikaupat (suomalaiset)
Minkä nimisistä nettikaupoista teillä on kokemuksia? Hyviä vai huonoja ja miksi? Käy myös ulkomaalaisetkin,mutta itse olen noita suomalaisia lähinnä miettinyt 

Re: Nettikaupat (suomalaiset)
Aapelin akvaario, eli akvaarioon.fi -verkkokauppa on mielestäni hyvä. Positiivinen kokemus oli myös asiointi Helsingin akvaariokeskuksen verkkokaupassa. Kummassakin nettikaupassa on laaja tuotevalikoima ja välillä tosi hyviä tarjouksia. Ainoa miinus on nuo Itellan toimituskulut, jotka nousee koko ajan. Niihinhän kauppias ei voi vaikuttaa. 

317, 240, 128, 100 ja 80 litraa akvaarioissa, sängyssä ja ammeessa hiukan lisää
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
pet´s friends on nopea, mukava ja luotettava. Joskus olen tilannut kalajuttu.fi verkkokaupasta.
1000 litraa vesivahinkoa
Ainakin halpoja paikkoja mielestäni on juuri tuo pet's friend ja zooplussalta saa alennuksen ensimmäisestä ostosta.
-
- Elite Member
Zooplussa ei ole suomalainen, vaan saksalainen verkkokauppa.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
- Advanced Member
Juuri näin, vaikka sivut on suomenkielellä. Tuotteet tulee saksasta...Mari kirjoitti:Zooplussa ei ole suomalainen, vaan saksalainen verkkokauppa.
1000 litraa vesivahinkoa
-
- Advanced Member
Jj
Viimeksi muokannut Anna-Marjatta, 06:25, 27.09.2024. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juu mutta on aivan sairaan kallis verrattuna akvaarioon.fi hintoihin
900l kiekkola, 400l monnila/plekola ja 360l ???
Akvaarioon.fi saa kannatuksen täältäkin, ehdottomasti paras sivusto. Löytyy kaikista tuotteista hinnat, ja valikoima on laaja. Hinnoissakaan ei valittamista, tosin joutuu tilaamaan aina vähintään 20eurolla.
Minä jaksan aina puhua Akvaarioon.fin puolesta. Todella hyvä palvelu ja hinnat kilpailukykyiset.
M.
M.