Pieni kirjoahven 25C veteen?
Valvoja: Moderaattorit
Pieni kirjoahven 25C veteen?
Mikä olisi pieni kirjoahven max. 25 asteeseen veteen? Haluaisin akvaarioon jonkun väripilkun avainkirjoahventen seuraan
. Ph on 7 ja vesi pehmeähköä. Saisi olla mielellään suht rauhallinen.

-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Pieni kirjoahven 25C veteen?
perhoskirjoahven? siitä on se perusvärinen ja keltainen ja joku sähkönsininenkin muunnos käsittääkseni olemassa. pikkuinen ja ilmeisesti rauhallinen. ei kokemusta, mutta pian on ja näin olen lukenut ja ymmärtänyt
5-6cm, 23-30 astetta, pareittain tai pienessä ryhmässä lukee varjon kirjassa.

240l
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Tampereen akvaarioseura
Kuinkas rusokirjoahven? Meillä asustelee niitä ja ovat kyllä mukavia. Hieman kiukkuisempia sillon kun niillä on poikasia/kutua mutta niinhän nuo kaikki. Tosin eivät ole sieltä värikkäimmästä päästä mutta itse oon niihin ihastunu. 

Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn!
Menisikö perhoskirjoahvem 25 asteeseen, kun akvaario kauppiaani sanoi että minimi aste olisi 26, joten onko yksi aste kovin tärkeä ? Rusokirjoahven olisi kovin kaunis ja haluaisin sellaisen, mutta kun ei 180 l mahdu kun minulla on 4 mahtavaa avainkirjoa

-
- Starting Member
noi asteet otin varjon kirjasta ja siihen uskon kuin raamattuun
olen kolunnut uskoakseni kaikki turun alueen liikkeet läpi tässä parin kuun aikana ja lähes jokaisesta löytyy perhosta! värimuunnoksia oli tuureporinkadulla ja aninkaistenkadulla ainakin muutama viikko sitten, et ei muuta ku hakemaan!
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
olen kolunnut uskoakseni kaikki turun alueen liikkeet läpi tässä parin kuun aikana ja lähes jokaisesta löytyy perhosta! värimuunnoksia oli tuureporinkadulla ja aninkaistenkadulla ainakin muutama viikko sitten, et ei muuta ku hakemaan!
240l
Tykkään perhoskirjoahvenesta joten jos sitten sen hankkisin. Ajattelin jo sellaista mutta en usaltanut ottaa noin matalaan lämpötilaan