Sit mä kans mietin, et pitäis hakee mun 360l akvaan tuleva Eheim 2075 kaupasta ja laittaa vekotin kypsyyn jo ennen itse lasipurkin kotiutumista. Varmaan la jos hakis. Tai sunnuntaina.

Valvoja: Moderaattorit
Ildar kirjoitti:KaOl, minä en enää osaa ajatella sitä surullisen. Vaikka se lapsi tai nuori normaalitilassa hoitaisi eläimestä ihan kaiken, niin mitäs sitten kun tulee vastaan joku katastrofaalinen erikoistilanne jonka hoitamiseen/jälkipyykkiin vaaditaan vanhemman apu ja rahat ja vaikka sun mitä?
Tuli itse kokeiltua tätä yläasteiässä jyrsijöiden kanssa ja sitä niiden hankkimista on sitten jälkeenpäin katunut niin vanhempani kuin minäkin. Akvaario on toki aika pitkälle turvallinen ja vähäongelmainen "lemmikki", mutta mitäs jos allas hajoaa ja aiheuttaa vesivahingon? Tai muuta vastaavaa.
Ei tarvitsiskaan... Mulla on neljä ja kaikki on ihan hurahtanut eläimiinKaOl kirjoitti:Mut joo, jos mulla olis poika niin olisi kyl tosi kovan työn ja tuskan takana ruveta tykkään jaliksesta tai jäkiksestä yhtäkkiä, vaikka hänen takiaan olisikin, et kai se on sama juttu siinäkin. Jos ei kiinnosta niin ei voi pakottaa...
Samoin täällä..Malys kirjoitti:Taas pitkästä aikaa täällä. Akvaarioharrastus on taas vaihteeksi suvantovaiheessa, kalat ruokitaan, vedet vaihdetaan ja kasveja karsitaan siinä vaiheessa kun allas on tukossa (edellisen kerran karsin isommalla kädellä 5 viikkoa sitten ja nyt on taas ihan tukossa tuo isompi allas). Kyllä tämä tästä vielä taas herää innostus.
Siinähän se onkin ettei tarvinnu tehdä mitää, pikemminkin jäi tekemättäIldar kirjoitti:^ Mitäs oot tehnyt sinne päätyäkses?