Silikonin vaihtajia Turun seudulla

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
appura
Member
Member

Silikonin vaihtajia Turun seudulla

Viesti Kirjoittaja appura »

Hankin sillaisen altaan jossa saumat ovat aivan kivikovat ja lohkeilleet ja itse allaskin on varmaan toistakymmentä vuotta vanha.
Itse en tuohon halua noita silikoneja vaihtaa koska en luota taitoihini.
Onko kellään tietoa kuka Turun seudulla tekisi kohtuu hintaan tuon homman.
Tiedän, että soittamalla lasitusliikkeisiin asia selviää, mutta ajattelin ensin käyttää helpompaa vaihtoehtoa ja kysyä täältä [;)]
Puutorilta kysyin ja siellä hinta oli 50€ 140l altaan silikoonaus.
Tekeekö joku halvemmalla? 8-)
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen

Re: Silikonin vaihtajia Turun seudulla

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

Ei varmaan kukaan täysjärkinen :mrgreen: Silikoni maksaa kans joku reilu kympin. Jotenka jos 50e maksaa vaihto, niin eipä siinä paljo tuntipalkoille jää. Itse on tullut muutamaan vaihdettua, ei se niitten uusien laitto oo homma eikä mikään, mutta se vanhojen irroittelu [}:)] Juuri viimeviikolla rapsin irti pienestä mutterista vanhat pois, ja nyt koko kepon näkeminen ketuttaa vaikka se helppo homma olis enään jäljellä :mrgreen:
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

Epäilen vahvasti ettet tuon alle pääse millään. Eri asia jos joku ihan intohimonaan tuota tekee, mutta hiukan epäilen.

Jos kyseessä on pelkät sisäsaumat niin itse tekemään vaan. Huolella kun tekee ja seuraa täältäkin löytyviä ohjeita, ei voi mennä vikaan. Jos meinasit ihan lasit irroittaa, niin en tekisi itse ja tuo 50€ on jo ihan ilmainen hinta.
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.

Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
appura
Member
Member

Viesti Kirjoittaja appura »

Siis ihan pelkät sisäsaumat kyseessä. Täytyy tutkia noita ohjeita ja katsoa jos vaihtais ite sit vaan.
Tai sitten vien Göranille ja käytän oman aikani kotasaunan tekemiseen ja leikkimökin maalaamiseen :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”