Ecotech näyttää ylittävän ilmoitetun, Tunze 6305 taas alle puolet ilmoitetusta

Tässä linkissä olennainen niille, jotka eivät jaksa kahlata koko juttua:
Taulukko.
Valvoja: Moderaattorit
Vai, että olivat Tunzella käyttäneet "bag test"-nimistä metodia virtauksen mittaukseen.Aqualung kirjoitti:Tunze vastaa
En sitten tiedä, että mitä täällä pitäisi juoda kun mun allas pyörii hydorin, tunzen ja ecotechin streameillä, suruun vai iloon?tate kirjoitti:Kauhea epätoivo ja salaliittoteoria iskenyt nyt Tunze leiriinKolmen Vortech:n omistajana skuppaa on ammuttu jo eilisestä lähtien, pitäiskö muka lopettaa?
.
Miten mahtaa nuo masterit sitten puhaltavan ?vmp kirjoitti:Tunzen virtaus omassa altaassani on aika pistemäistä, eli virtaus on kovaa linjalla mihin pumpun laittaa, mutta muualla yllättävän vaisua muualla ottaen huomioon että 6305 on teholukemillaan 30000l/h. MP60 tuottama virtaus on merkittävästi suurempaa Tunzeen verrattuna.
Mä harkitsin tosissani pienimmän masterin hankkimista, mutta netistä ei löytynyt mitään tietoa niiden meluarvoista.jaakkim kirjoitti: Miten mahtaa nuo masterit sitten puhaltavan ?
Eikö Kiinasta tule ne laatupumput nykyään, niin että eikö se ole hyvä asia että Tunze tehdään kiinassa?Jorg kirjoitti:No nyt jos Tunze parantaa tehoja niin mistä mä ne "Kiinaan jääneet" tehot saan? Olen kuitenkin ostanut 30 000l/h pöhisevän pumpun enkä mitään pikkupumppua...Saanko nyt toisen samanlaisen ilmaiseksi jotta yhteis teho olis sen luvatun 30000l/h?
Sen jälkeen kun Tunze on alkanut kasata pumppunsa Kiinassa niin laatu on mennyt alas päin aika jyrkällä viivalla.
Tämä pätee ihan kaikkeen tekniikkaan nykyään ja mikään ei kestä pidempään kun takuuaikaJorg kirjoitti:Suurin osa tämän päivän elektroniikasta taidetaan oikeesti tehdä Kiinassa. Luki niissä sitten päällä mitä vaan. Eri asia on onko brändillä kanttia myöntää se. Ainakin mun uusissa Tunzen leluissa lukkee China. Väittävät että moottorit kasataan Saksassa ja muut vermeet on Kiinasta. Mene ja tiedä... Uskoo ketä uskoo. Taitavat tulla Kiinasta samasta tehtaasta kuin Vortecit
Mulle on sinänsä sama mistä maasta ne tulee tai mitä niissä lukee kunhan toimivat kuten on tarkoitus.