Tuo pienempi salamanteri on kanssa yksi linssilude... Tuolla näkyy vähän tuota touhotusta ja vissiin jossain välissä vilahtaa myös Mörkö eli sinieväpleko. Laatu on mitä on, ei anneta sen häiritä
650 + 275 litraa vettä ja aika monta osaomistuskarvakorvaa
outi83 kirjoitti:^Eli nekin tuntee sanonnan "rakkaudesta ne hevosetki potkii"
Kyllä mullakin ahvenet kisailee aika rajusti ennen kutuhommia. Näyttää tappelulta, mutta onkin jotain muuta..
Salamanteri sai siirtyä isompaan akvaan ja heti siitä tuli paljon aktiivisempi ja tuli jopa näytille valoisaan aikaan
Ne on vaan niin söpöjä!!
Menisikö tuonne akvaani (kats. allekirjoitus) yksi salamanteripleko?? Epäilen kyllä ettei. ( )
(vaihdan kyllä ne neonit kardinaalitetroihin)
Ei salamanteriplekoa, kuten sanottu. Tiedätkin varmaan jo että partamonni tarvitsee puolet suuremman akvan .. kasvaa 15cm.
^ Kyllä se yksi partis sataseen ja siitä yli menee, mutta juu, ei sen kanssa salamanteria. Mikä ihmeen hinku teillä nuorillamiehillä on koko ajan olla huomauttelemassa joka ainoasta kalavalinnasta joka ei ole ihan niinkuin itse laittaisi? Ei ihan kaikesta tartte, kaloja voi pitää hyvin monella tavalla ihan yhtä oikein
650 + 275 litraa vettä ja aika monta osaomistuskarvakorvaa
Maukkatuinen kirjoitti:Alla kuva yhdestä minun Verkkomonnisista.
Onhan se Verkkomonninen?
Sanoisin kiiltomonninen C. sodalis. Mulla on noita molempia, eli ilman mustaa täplää selkäevässä, sekä täplällisiä. Olenkohan nyt sitten kuitenkin omistanut kahta eri lajia, jo vuosia, luullen niitä yhdeksi...
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
On se. Verkkomonnisen ero kiiltomonniseen on nimenomaan selkäevän tumma täplä.
Ian Fuller muuten aivan hiljattain antoi CW-numeron 61. Aika paljon edellisiä lajeja muistuttava laji kyseessä. Sillä on verkkokuvio, kuten verkko-/kiiltomonnisella, tumma kiilamainen kuvio selkäevässä ja kyljellä selvä "julii-kuvo". http://www.corydorasworld.com/cw_number ... _sp_cw061#
Minulla on kääpiömonnisia, jotka on kyllä suloisia pikkuisia.
Pikkuiset innostuivat lisääntymään melkolailla heti kun ne akvaariooni sain Nyt siellä vipeltää 3 aikuisen väristä poikasta n.3 poikasväristyksellistä ja n. 5 ihan mini-pikkuista poikasta