Mustapleko L-204
Valvoja: Moderaattorit
Re: Mustapleko L-204
Mulla asustaa saman juurakon alla sulassa sovussa noitamonnien kanssa. On tosin nuoria tapauksia kaikki.
Seeprapleko L-046 poikue videolla ♥ http://www.youtube.com/watch?v=DYc1NzgmBf0 ♥
Deicide kirjoitti:Nops partis ja noitamonni asustaa pohjalla, eli niiden kanssa voidaan riidellä elintilasta, jos riitelee? Minkä kokoinen punkka?
300 litranen allas.
Makeanveden akvaario 300 litraa. :)
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
On vain hyviä kokemuksia mustaplekoista joita on ollutehkä 4-5vuotta kaksi kappaletta,mut nyt toinen löytyi kutuputkeen kuolleena .Olisin halukas ostamaan kaksi kappaletta lisää näitä hienoja kaloja.Mulla on samassa altaassa hieroglyfiplekoja 2 appelssiinipleko,6 salamanteria+poikaset,helmivampyyripleko ja 30 helmimonnista pohjalla eikä ole ollut mitään ongelmia mustiksista vaikka kuukausi sitten myin 3 verkkopiikkiplekoa edes niiden kanssa.Vielä se että ei minulla ole missään altaassa rohkeampaa plekoa kuin noi mustikset aina esillä,nyttenkin kirjoittaessa katselee 30 sentin päästä näytöstä.
eikös nämät kuulu puunsyöjiin ja kakkastaa jonkun verran enemmän ? ( näin ainakin punasilmäpleko )
Seeprapleko <3 Kiinnostus monnisiin ja siimapyrstöihin kasvamassa...
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Mies
Ei verrattavissa. Molempia ollut, panaquet sotkee potenssiin 10.
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
Omani on kasvanut nopeasti. Nyt on alkanut hiukan enemmän olemaan kingi, monniset saa väistellä.
Pakko todeta, että tässä on kaunis pleko, joka on kokoajan esillä.
Pakko todeta, että tässä on kaunis pleko, joka on kokoajan esillä.
Seeprapleko L-046 poikue videolla ♥ http://www.youtube.com/watch?v=DYc1NzgmBf0 ♥
Jatketaanpa vanhaan ketjuun.
Mulla on plekoallas tekeillä, johon alunperin piti ottaa vain muutoma salamanteri. Siis kyseessä tulee olemaan ihan täysin biotooppityyppinen lajiallas, joka sisustetaan ja varustellaan sitten sen tulevan lajin mukaan.
Nyt sitten jostain sain päähäni että tuo mustapleko aktiivisempana otuksena (tai ainakin tälläinen mielikuva siitä on jäänyt) voisikin olla kiinnostavampi vaihtoehto.
Mutta mietityttää tuo altaan koko. Litroja ei kovasti ole mutta pohjaa kuitenkin melko paljon: 60x70 senttiä. Mitä mieltä ollaan, menisikö 1+1-2 mustaplekoa tuollaiseen lätäkköön?
Mulla on plekoallas tekeillä, johon alunperin piti ottaa vain muutoma salamanteri. Siis kyseessä tulee olemaan ihan täysin biotooppityyppinen lajiallas, joka sisustetaan ja varustellaan sitten sen tulevan lajin mukaan.
Nyt sitten jostain sain päähäni että tuo mustapleko aktiivisempana otuksena (tai ainakin tälläinen mielikuva siitä on jäänyt) voisikin olla kiinnostavampi vaihtoehto.
Mutta mietityttää tuo altaan koko. Litroja ei kovasti ole mutta pohjaa kuitenkin melko paljon: 60x70 senttiä. Mitä mieltä ollaan, menisikö 1+1-2 mustaplekoa tuollaiseen lätäkköön?