Akvaterra.fi hukuksissa?

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

patzex
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Re: Akvaterra.fi hukuksissa?

Viesti Kirjoittaja patzex »

Hienostihan kyseinen puulaaki pelitti. Toimitti valaisimen maksun jälkeen matkahuollon kautta.
jaakkim
Member
Member

Viesti Kirjoittaja jaakkim »

Aqualung kirjoitti:Kaipa se toimii. Mutta älä vaan paljasta olevasi keskinkertainen harrastelija.
+1 :mrgreen:
Not all those who wander are lost
J.R.R. Tolkien
-tombba-
Member
Member

Viesti Kirjoittaja -tombba- »

Akvaterra.fi sivusto ei näytä toimivan ainakaan minulla. Olen nyt viikon verran yrittänyt sivulle päästä, mutta dns server failurea vaan aina pukkaa.
450L työn alla 63L ja 30L rapula/taistola + 4x kissaa ja koira
Anna-Marjatta
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Anna-Marjatta »

Ainakin pääsin tällä osoitteella:

http://akvaterra.eu/at038.html
irkku82
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: TAY

Viesti Kirjoittaja irkku82 »

www.akvaterra.eu. Sieltä löytyy. Tilasin reilu viikko sitten ja ilmoittivat s-postissa uuden osoitteen.
460l. Seurana tiibetinspanieli Kaaos. Myydään: Ulkosuodatin
Off The Record
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Off The Record »

Itse en ostaisi firmasta, joka on noin "epämääräinen". Tulee mieleen eräskin firma, joka rahasti asiakkaita, muttei koskaan toimittanut tilauksia, eikä palauttanut rahoja. Harva asiakas vei asiaansa eteenpäin ("se nyt on vaan 100e..." mutta aika summa kertyi sille, joka sen sai, kun kertoo asiakkaiden määrällä, n 20kpl.........) ja näinpä ko. yrittäjä jatkaa samaa hommaa toisessa yrityksessä eri toimialalla, nyttemmin kaiketi jo kolmannessa firmassa... (eikä toiminut alunperinkään akvaarioalalla)

Ja miksi kummassa yritys ei hommaa verkkomaksupalvelua....????? Sen ymmärrän, että luottokorttimaksut ovat kalliita alkuun, mutta pidemmän päälle, jos liiketoiminnasta haluaa kannattavaa, pääasia on asiakkaiden mahdollisimman hyvä palvelu. Eri asia on tietysti, jos haluaa harrastaa yritystoimintaa, mutta mitä järkeä siinä on....?

Tämä näin entisen pienyrittäjän näkökulmasta, mitenkään tuntematta Akvaterraa.
180l seepraplekola, 300l sekasopassa käynnissä nyt low budget amanoistaminen... Lisäksi kaksi lasta ja kaksi koiraa, harrastukset ja opiskelu.
Hopotus
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Hopotus »

"20.03.2010:

Sivuston osoite on muutettu tulevia järjestelyjä ennakoiden sijaintimaata yksilöimättömään muotoon www.akvaterra.eu. Sähköpostiosoitteet ovat muuten entisensä, mutta pääte on muuttunut. "

Tuollainen uutinen löytyy edellämainitusta osoitteesta.
Kalatkin saattavat itkeä, vaan vedessä eivät kyyneleet näy.
eeroq
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja eeroq »

Onko sivusto luotettava? Vaikuttaa esim. ulkonäöstä päätellen huijaukselta. Sitten sivulla lukee esim. Ei postiennakkoa. Jotenkin haiskahtaa. Kuinka moni on tilannut onnistuneesti?
Substral
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Substral »

Itse ostin sieltä 4x80W lampun (ja jotain pienempää sälää) ilman ongelmia. Kävin noutamassa, kun asun itsekin pk-seudulla ja oikein mukava sälli siellä oli. Ilmeisesti pyörittää tuota vähän niin kuin "sivutoimisena", kuten sieltä info-sivultakin löytyy. Varasto ilmeisesti hänen kotiasunnossaan, ainakin nouto-osoitteen perusteella. Veikkaisin että tyyppi haluaa pitää liiketoimintaa toistaiseksi pienenä, eikä ole vaivautunut hankkimaan verkkomaksujuttuja. Itsekin pientä yritystä pyörittävänä voin kertoa ettei aina vain jaksa alkaa selvittämään mitä pitäisi tehdä, kun on muitakin hommia. Tai laiskottaa. Mutta tuon yhden oman kokemukseni perusteella tulen tilaamaan tuolta toistekin tavaraa.
Eiköhän tämä ollut tässä..
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: HAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

eeroq kirjoitti:Onko sivusto luotettava? Vaikuttaa esim. ulkonäöstä päätellen huijaukselta. Sitten sivulla lukee esim. Ei postiennakkoa. Jotenkin haiskahtaa. Kuinka moni on tilannut onnistuneesti?
Itse olen asioinut onnistuneesti. Olen tosin noutanut paikanpäältä kun asun lähimaastossa ja maksanut sitten ihan käteisellä (euroina). Myyjä vaikuttaa ihan rehdille. Kun paikanpäältä noutaa tuotteen, pitää olla tarkka, että saa laskun ja takuun siinä sivussa. Myyjältä pitää vaatia laskun lähettäminen emailina sekä takuu. Nouto kun on enempi varastokauppaa ja kassakonetta ei näy. Olen kyllä saanut sitten laskut emaitse pienen odottelun jälkeen. Tuotteet ovat myös toimineet ok. Hailean valaisimet jopa yli odotusten: mielestäni superhyvä hinta-laatusuhde. Suodattimet menevät apu-hätäsuodattimina ja niiden pumppu sopii hyvin esim. sterilisaattorin pyörittämiseen ja on tehokaskin.

Jos viesteihin ei jostain syystä vastattaisiin, kannattaa soittaa, varmin tapa hoitaa asia nopeasti.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”