Butterfliesille. Täytyy antaa sulle suuresti
respectiä jos tosiaan oot vasta (sun näkökulmasta varmaankin jo

) 14!! Ammattimiehen elkeet ja kirjotuksistas ei heti uskos näin. Sun blogia kävin kattoon ja sekin oli tosi hieno! Sekin on outoo että Turkkusest tulee fiksuja nuoria miehiä

(TAPPARAanhan sieltä tuli kolme pelaajaa!.. Tulivat kuulemma juosten ilosina, syystä että pääsivät pois)
Vitsi!! Onhan tääkin varmasti rahaa vievä harrastus, mut sano porukoilles että niin ne on kaikki
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Mun tytär käy ratsastamassa, niin halpaa ei oo sekään. Mut jos tykkää niin mentävähän se sillon on.
Kysymyksiä taas.
Kuinka suuri merkitys sillä taustakuvalla on? Noissa liikkeissä kun se tausta on yleensä vaan sininen tai muu "seinä". Tossa meillä kun on sellanen toosi hieno

juliste missä kasveja ja on tosi tumma. Se on sellanen sekamelska että ainakin jotain selkeempää kuvaa tekis mieli pistää. Tossa on mun mielestä jotain männyn havunneulasiakin mukana.
Että jos sen vaihtaa esim. yksväriseks, vaaleemmaks tai jtn. "radikaalia" niin meneekö kalat ihan shokkiin vai tottuuko ne siihen ellei peräti niitä nappaa ollenkaan? Tonkin kans pystyn elään, mut on se aikas ankee.
Taistosta:
Se on aikas itsetunto kohdillaan oleva kaveri eikä näytä väistävän muita kaloja, paitsi partikset. Mut tää on kaiketi normaalia Taistoo? Sit se välillä menee ihan selkeesti lepäileen/notkuun/chillaileen yhen kasvin "oksille" ja se on vaan se yks

?? Normaalia? Tää oli kaikkein oudoin mun mielestä, . En nyt muista mitä tein mut kuitnki käsi jäi silleen ton akvaarion yläpuolelle lepuuttaan. Pikkurilli oli epähuomiossa vedessä niin se tuli näykkiin sitä. Ruuan luulossa tottakai, mut se tulee muutenkin heti lasiin kiinni jos menee katteleen lähempää. Eli vaikuttaa aika rohkeelta kalalta, liekö kaikki Taistot samanmoisia? Peilikuvalleen pullistelee, mikä käsittääkseni erittäin normia?
Tiedän että joka kysymyksille löytyy varmasti vastaus hakemalla, mut jutellaan ny kun on alkuun päästy...
TAPPARA!! Enkä tarkota nyt kalaa...