Mitä mainoksia?
Valvoja: Moderaattorit
Re: Mitä mainoksia?
Oho. Mä luulin, että ne kuvien päälle tulevat mainokset on Picasan aikaansaannosta.
Hiukan häiritseviä ovat kyllä.
Toisaalta, varmaan niihinkin tottuu, niinkuin tottui juutuubinkin videoiden päälle tuleviin...
Toisaalta, varmaan niihinkin tottuu, niinkuin tottui juutuubinkin videoiden päälle tuleviin...
Viimeksi muokannut hx, 18:15, 05.10.2011. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Gone fishing-
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Ei kyllä niitä on ihan kaikkien kuvien päällä. Sillain sattumanvaraisesti.hx kirjoitti:Oho. Mä luulin, että ne kuvien päälle tulevat mainokset on Picasan aikaansaannosta.
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Pahoittelut kuvamainoksista, niiden ei todellakaan pitänyt jäädä toimintaan. Ja lisäksi testatessa oli asetettu osumaan ainoastaan kuviin jotka ovat liitteinä viesteissä. Enivei, toiminto poistettu (tällä kerralla varmistetusti) käytöstä pahoitteluiden kera.thank kirjoitti:Ei kyllä niitä on ihan kaikkien kuvien päällä. Sillain sattumanvaraisesti.hx kirjoitti:Oho. Mä luulin, että ne kuvien päälle tulevat mainokset on Picasan aikaansaannosta.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
-
- Katalysaattori
Tästä iso käsi ja kumarrus!
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
-
- Advanced Member
Eihän nuo mainokset juuri ole haitanneet. Välillä olen klikkaillutkin. Kunhan nyt ei joka viestin väliin niitä hampurilaisia tungeta 

-
- Advanced Member
No niin, hienoa, kiitos paljon! Foorumin ilme siistiytyi heti.Sam Salonen kirjoitti:Pahoittelut kuvamainoksista, niiden ei todellakaan pitänyt jäädä toimintaan. Ja lisäksi testatessa oli asetettu osumaan ainoastaan kuviin jotka ovat liitteinä viesteissä. Enivei, toiminto poistettu (tällä kerralla varmistetusti) käytöstä pahoitteluiden kera.thank kirjoitti:Ei kyllä niitä on ihan kaikkien kuvien päällä. Sillain sattumanvaraisesti.hx kirjoitti:Oho. Mä luulin, että ne kuvien päälle tulevat mainokset on Picasan aikaansaannosta.

Aqualung:lle ja Aquamarina:lle kiitokset lohkaisuista! Nauran täällä vedet silmissä xD
En viitsi tehdä lainauksia Koskien edellämainittuun kohtaukseeni sillä voisin saada vihat niskoilleni
En viitsi tehdä lainauksia Koskien edellämainittuun kohtaukseeni sillä voisin saada vihat niskoilleni

Akvaarioharrastusta lähes 20 vuotta
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
Lisää vähäpukeisia naisia... 

Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
-
- Advanced Member
Täh, mitä vikaa salamissa?Aqualung kirjoitti:Todellakin! Ihme perseilyä nuo mainokset kuvissa. Vaikka ne saakin klikattua pois (joka kuva erikseen), ei niille kyllä heru ymmärrystä.thank kirjoitti: Todella harmillista, että Thompson on poistanut kaikki kuvansa täältä.Niitä oli ilo katsella!
Ja vielä kun sivustolle liitetty kuva saa olla 600px kanttiinsa ja muualta IMG tagitettu kuva saa olla sen 900px, niin hiukankaan tarkempaa kuvaa tai yksityiskohtia sisältävää ei tuolla 600 pikselin koolla saa aikaiseksi. Sääli, ja toivottavasti tässä vielä järki voittaisi. Kuitenkin Thompsonin kuvat ovat tällä sivustolla sitä materiaalia jolla akvarismi saadaan välitettyä eteenpäin tyylikkäänä harrastuksena (ja tämä ei nyt ole mitenkään tarkoitettu pahasti vastaperustettua allasta salamalla kuvaaville).

-
- Member
- Akvaarioseurat: TAS
"Video suolistosyövästä. Tutustu suolistosyöpään potilaan silmin." Tjsp. Nyt menee jo vähän överiksi vaikka syöpä on vakava asia jne, mutta haloo, akvaariofoorumilla 

-
- Katalysaattori
Google mainoksethan taitavat personoitua käyttäjän omien nettisurffailujen perusteella, eli milläs sivuilla Maria on pörrännyt.
Mulle tulee lähinnä kaikenlaoista tekniikkapuolen mainontaa.
Mulle tulee lähinnä kaikenlaoista tekniikkapuolen mainontaa.
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
-
- Member
Ainoastaan parin lääkkeen tuoteselostetta on tullu googleteltua, kai se sitten sieltä tulee jonku mutkan kautta 

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
Mulle tuossa ehdotellaan lihavuusleikkausta.
Pitääkin mennä peilin eteen katsomaan tarkemmin. Vaakaakin kai täytyy säätää kun ilmeisesti näyttää väärin. Kyllä google tietää. 

Kultakalat
-
- Advanced Member
Älä välitä, mullekin mainostetaan lihavuusleikkausta ja näköjään myös ulkolaista lihaa. 

-
- Advanced Member
Ilmeisesti tämä akvaarioharrastus on niin arveluttavaa ympäristön kannalta, että mulle ehdotetaan jätevesijärjestelmän hommaamista vaikka asun kerrostalossa. On se kalankakka niin jytyä. Kai sitä pitää ruveta loppusijoituspaikkaa katselemaan jostain peruskalliosta.
Mutta eiköhän nuo järjesty kun otan pikalainan jota tuossa myös tyrkytetään.

Kultakalat
-
- Junior Member
Kuulosti niin mielenkiintoiselta et piti palauttaa mainokset näkyviin ja katsoa mitä mulle tarjotaa.
H0h0 success and failuree vaan pukkaa sekä koulutusta markkinointiin. Onse google vaan oikees, aika feiliä mun markkinointi on joo.
H0h0 success and failuree vaan pukkaa sekä koulutusta markkinointiin. Onse google vaan oikees, aika feiliä mun markkinointi on joo.
-
- Junior Member
Mulle mainostetaan peräti kaksin kappalein nettideittailusivuja 

-
- Advanced Member
Kaipa ne luulee että sulla on jo kiire, ettet vain jää vanhaksipiiaksi. 

Kultakalat
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS, CorydoradinaeFinland
Uima-allasvaloja ja pikavippejä, koiratarvikkeita. Eikä mun isoin allas ole kuin ihan pieni allas vaan, höh. Mutta koiria kyllä löytyy, siinä kuukkeli on oikeassa. Mistä muuten tulikin mieleen, että joku tosiaan kasvattaa koiria kennelnimellä Kuukle. Vielä harmaita norjanhirvikoiria, eli pitäähän sitä nyt hakujärjestelmät olla kunnossa.
-
- Advanced Member
Nyt oon oikeasti jo pari kertaa klikannutkin mainosta. Toinen oli Tori.fin mainos, siellä käyn kuitenkin joka päivä joten miksen tulis tätä kautta sitten jos se Aqua-Webiä auttaa?
Toisessa mainostettiin verkkolehden teko-ohjelmaa. Eli kyllä kannattaa välillä oikeasti vilkaistakin, mitä ne mainostaa. 

-
- Advanced Member
- Viesti:
Tamppoonikoulu?!?
Mitenkähän guugle on löytänyt mulle tuollaisen mainoksen, Vuoden naurut tuli ulos kerralla.

Mitenkähän guugle on löytänyt mulle tuollaisen mainoksen, Vuoden naurut tuli ulos kerralla.

!\/!. /\. /. x. ('';. €.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: LAS
Mä olen tylsä ihminen, sillä mulle ei mainosteta kotikoneilla mitään, koska meillä on AdBlock käytössä (jotta netissä selailu olisi miellyttävämpää)
. Töissä saa sitten mainoksia lueskella senkin edestä...

Mä en ole edes huomannut mainoksia!
Kai mä sitten olen oppinut suodattamaan aika tehokkaasti mitä luen...
Eli mua ei haittaa mainokset ja voin kyllä kans klikkailla niitä ihan ilman mitään ongelmia.
Kiitos ylläpitäjille kivasta foorumista ja kun yritätte pitää aw:n maksuttomana!
Täällä on kiva käydä rupattelemassa. 

Eli mua ei haittaa mainokset ja voin kyllä kans klikkailla niitä ihan ilman mitään ongelmia.

-KaOl
360l Akvastabil myynnissä!
360l Akvastabil myynnissä!
-
- Katalysaattori
Nyt kun kerrankin ennätin kiinnittää huomiota noihin (yleensä en edes huomaa että ovat siellä), niin siellähän kovasti ehdoteltiin neljän viikon intensiivihoitoa alkoholiriippuvuuteen
Noo-o, ilmeisesti absolutismikin on nykyään alkoholiongelma![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Noo-o, ilmeisesti absolutismikin on nykyään alkoholiongelma
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
650 + 275 litraa vettä ja aika monta osaomistuskarvakorvaa