Petpointista hain tänään kääpiömonnisia ja kyllä tuli hintaa. 4,90 kappaleelta. Ei ollu ku 6 jälellä, mutta parin viikon päästä pitäin tulla lisää. Netissä jossain 3e oli kpl.fazerina82 kirjoitti: ´Kalojen hinnat kyllä oli Salon PetPointiin puolet halvempia. Albiinomonninenkin oli 2,80€/kpl kun Salossa mun mielestä oli 5,90€/kpl jos en väärin muista.
Perniö/Salo akvaharrastajien kuulumisia
Valvoja: Moderaattorit
Re: Perniö/Salo akvaharrastajien kuulumisia
-
- Member
- Akvaarioseurat: TAY, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
No jos on kiinnostusta, niin voitais tehdä vaikka sellanen reissu Turkuun(?) akvaarioliikkeisiin ja ostella sitten edullisemmin niitä kaloja..jos siis tarvetta.
Ainakin itse olen menossa joulukuun alussa veronpalautuksia tuhlaa, mutta kenties ennen sitäkin voisi.
Meikäläisen autoon mahtuu 2-3 henkilöä. Ja farmarin takakonttiin mahtuu niitä ostoksia sitten..
Ainakin itse olen menossa joulukuun alussa veronpalautuksia tuhlaa, mutta kenties ennen sitäkin voisi.
Meikäläisen autoon mahtuu 2-3 henkilöä. Ja farmarin takakonttiin mahtuu niitä ostoksia sitten..
Akvaariot ovat vieneet sydämeni, lirisee siellä sun täällä ja isompaa tahdon..
Kuulostaa liian hyvältä (ja mun tapauksessa kalliiltafazerina82 kirjoitti:No jos on kiinnostusta, niin voitais tehdä vaikka sellanen reissu Turkuun(?) akvaarioliikkeisiin ja ostella sitten edullisemmin niitä kaloja..jos siis tarvetta.

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Itelläänki ois kyllä veronpalautuksia tulossa....
Akvat 526L, 250L ja 100L
-
- Member
Heh..mutta jos ottaa tiukan budjetin ja nostaa vaan sen rahan mukaan mitä aikoo käyttää
Kävin PetPointissa taas tänään ja ihmettelin sitä 2-3€ hintaeroa ihan normijutuissa mitä siellä Raisiossa oli..

Kävin PetPointissa taas tänään ja ihmettelin sitä 2-3€ hintaeroa ihan normijutuissa mitä siellä Raisiossa oli..
Niinhän mä aina kuvittelen tekeväni, kunnes huomaan, että menikin taas reilusti yli budjetin.fazerina82 kirjoitti:Heh..mutta jos ottaa tiukan budjetin ja nostaa vaan sen rahan mukaan mitä aikoo käyttää![]()

----------------------
Jee täältä hyviä uutisia! Sain lahjoituksena, joltakin akvaansa kyllästyneeltä tuollaisen yksinäisen albiinomonnisen, jonka viikset oli pelkät tyngät, ei voinut edes viiksiksi kutsua ja tänään kun lähemmin tarkastelin kaveria niin viikset näyttävät nyt oikein hyviltä eli ovat ilmeisesti kasvaneet takaisin!

Akvat 526L, 250L ja 100L
-
- Member
Albiinomonniset on maailman ihanimpia.
Meillehän tulee joulukuusssa se uusi allas, olenkohan koskaan maininnut (
)
Ja mies heitti tosissaan kun hän haaveilee malawialtaasta, että saan ostaa ison altaan, kunhan se on malawi.
Voi pentele...siis joo, kiinnostaa isot ja värikkäät kalat, mutta mutta...sinne ei saa monnisia eikä todellakaan kasveja.
Mitä mä nyt teen? Hankin kaks isoa allasta vieretysten?
Kivikasa huoneessa?? Joo ja ei, kiinnostaa ja ei kiinnosta.
En tiedä, olen nyt koko eilisillan ja tämän aamupäivän lukenut ja lukenut ja kirjoittanut ylös malawialtaan perustamisesta ja aina vaan sekaisemmaksi pää muuttuu ja rahaa palaa kovaa vauhtia. Kallista piru vie, ellei aloita ihan kalliotaustakuvalla akvan takana...600€ maksoi back to nature 3D tausta. Ghrrr!!!
Katsotaan ja luetaan lisää, aikaa on vielä vaikka kuinka paljon...
Meillehän tulee joulukuusssa se uusi allas, olenkohan koskaan maininnut (

Ja mies heitti tosissaan kun hän haaveilee malawialtaasta, että saan ostaa ison altaan, kunhan se on malawi.
Voi pentele...siis joo, kiinnostaa isot ja värikkäät kalat, mutta mutta...sinne ei saa monnisia eikä todellakaan kasveja.
Mitä mä nyt teen? Hankin kaks isoa allasta vieretysten?

En tiedä, olen nyt koko eilisillan ja tämän aamupäivän lukenut ja lukenut ja kirjoittanut ylös malawialtaan perustamisesta ja aina vaan sekaisemmaksi pää muuttuu ja rahaa palaa kovaa vauhtia. Kallista piru vie, ellei aloita ihan kalliotaustakuvalla akvan takana...600€ maksoi back to nature 3D tausta. Ghrrr!!!
Albiinomonniset on kyllä niin ihania. Harmittaa vaan kun ei oo tulla ressukalla lajitovereita kun on tommonen pelastettu "hylkiö".fazerina82 kirjoitti:Albiinomonniset on maailman ihanimpia.
Meillehän tulee joulukuusssa se uusi allas, olenkohan koskaan maininnut ()
Mitä mä nyt teen? Hankin kaks isoa allasta vieretysten?![]()

Sullahan on siellä oikeen kunnon projektit menossa.

Akvat 526L, 250L ja 100L
-
- Member
Niin no ens kerralla jäät kahville, ei niin kiireellä 
Joo, se on mun miniallas. 5l rapula.
Tänään mylläsin sitä, ei paljon katseltavaa. Otin anubiakset pois, tosin ne kuuluu ihan saletisti sinne. Ei ole nätti ilman anubiasta. Tahtois vielä konnanputkea altaisiin, mutta ei näy kellään olevan myynnissä.

Joo, se on mun miniallas. 5l rapula.

Juu, ens kerralla vois jäädä vaikka kahvittelemaan ja ottaa ton mun pikku poitsunki vaikka mukaan ni pääsee hänki ihastelemaan välil muita kun meidän omia akvoja, hän kun on yhtä rakastunut akvoihin kuin mä, jo nyt 2 vuotiaana, mistä lie perinyt ton akvaario-innostuksen....fazerina82 kirjoitti:Niin no ens kerralla jäät kahville, ei niin kiireellä
Joo, se on mun miniallas. 5l rapula.Tänään mylläsin sitä, ei paljon katseltavaa. Otin anubiakset pois, tosin ne kuuluu ihan saletisti sinne. Ei ole nätti ilman anubiasta. Tahtois vielä konnanputkea altaisiin, mutta ei näy kellään olevan myynnissä.

Mä kans sitä konnanputkea oon harkinnu kun oli viimeks siitä juttua, se NIIN sopis tonne mun akvaan, nään sen nyt jo ihan selvästi.

Akvat 526L, 250L ja 100L
-
- Member
Iso syvä huokaus. Kävin sitten siellä Salon toisessa eläinkaupassa. Kuolleita kaloja, kuolleita rotanpoikasia. Jäi kyllä mulla ostokset tekemättä. Voisivat siivota edes ennen kuin avaavat liikkeen. 3 pienen pienessä purkissa taistot kyhjöttivät hiekalla makaen. Tuli kyllä sellanen fiilis että porukka ei ainakaan akvaarioista tajua hölkäsen pöläystä. Kalastokin surkea...ketuttaa niin paljon etten aio enää astuakaan koko putiikkiin.
Itellä täysin sama tunne. Ja se yks myyjä on tosi tympee. :/ Taistot säällittää aina niin, että tekis mieli ostaa kaikki ja perustaa taisto rivari..
Minä sanoin taistoista paikan omistajalle jo vuosia sitten! Hän sanoi että ne on niissä purkeissa vain päivällä ja yöt ovat altaassa..sittemmin olen paremmin jutellut paikan työntekijän kanssa, hän sanoi ihan rehellisesti, että ne ovat aina niissä purkeissa..Minä myös säälin kovasti siellä kaloja, mutta liikkeessä on pakko asioida, koska koiramme ruokaa ei saa muualta 

530l malawila
240l seurala
30l rapula, heposia,kissoja ym. karvakasoja :)
240l seurala
Eikös petpointista saa koiranruokaa? Vai onko se jotain erityistä muonaa? Omistaja on kuulemma kennelin pitäjä? vai?
Jos tämä on nyt se samainen eläinputiikki, jossa kerran käväisin niin ymmärrän täysin! Mun mielestä kaloja pidettiin siellä ihan väärin ja muutenkin oli tosi tympeetä ja epäpätevää asiakaspalvelua!fazerina82 kirjoitti:Iso syvä huokaus. Kävin sitten siellä Salon toisessa eläinkaupassa. Kuolleita kaloja, kuolleita rotanpoikasia. Jäi kyllä mulla ostokset tekemättä. Voisivat siivota edes ennen kuin avaavat liikkeen. 3 pienen pienessä purkissa taistot kyhjöttivät hiekalla makaen. Tuli kyllä sellanen fiilis että porukka ei ainakaan akvaarioista tajua hölkäsen pöläystä. Kalastokin surkea...ketuttaa niin paljon etten aio enää astuakaan koko putiikkiin.
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)

Akvat 526L, 250L ja 100L
Valitettavasti tosiaan tuota meidän koiran ruokaa saa salosta vain ja ainoastaan tuolta lemmikki maailmasta
Tänään taas kävin liikkeessä ja 4:ssä altaassa oli huohottavia, pohjalla makaavia ja epämuodostuneita kaloja, taistot on ihan kuolemaisillaan niissä pienissä purkeissä.
Odotimme kanssa noin 15min myyjää ja jopa menimme hänen perässään jotta olisimme saaneet asiasta valistaa jälleen liikkeen omistajaa! Omistajan mielestä on kuitenkin tärkeämpää puhua puhelimessa..siinä vaiheessa sanoin kovaan ääneen niin että muutkin asiakkaat kuulivat "koska tässä liikkeessä ei osata eläimiä hoitaa ja kalat kuolevat altaisiinsa, niin emme enään täällä asioi!"toivottavasti muutkin miettii missä asioi.
Inhottavaa tälläinen valittaminen, mutta tuohon kalapuoleen on saatava ko. liikkeeseen muutos ja palaan sinne vielä asiasta juttelemaan. Voihan olla, etteivät he yksinkertaisesti osaa joitain asioita ja siksi kalat voi huonosti..

Tänään taas kävin liikkeessä ja 4:ssä altaassa oli huohottavia, pohjalla makaavia ja epämuodostuneita kaloja, taistot on ihan kuolemaisillaan niissä pienissä purkeissä.
Odotimme kanssa noin 15min myyjää ja jopa menimme hänen perässään jotta olisimme saaneet asiasta valistaa jälleen liikkeen omistajaa! Omistajan mielestä on kuitenkin tärkeämpää puhua puhelimessa..siinä vaiheessa sanoin kovaan ääneen niin että muutkin asiakkaat kuulivat "koska tässä liikkeessä ei osata eläimiä hoitaa ja kalat kuolevat altaisiinsa, niin emme enään täällä asioi!"toivottavasti muutkin miettii missä asioi.
Inhottavaa tälläinen valittaminen, mutta tuohon kalapuoleen on saatava ko. liikkeeseen muutos ja palaan sinne vielä asiasta juttelemaan. Voihan olla, etteivät he yksinkertaisesti osaa joitain asioita ja siksi kalat voi huonosti..
530l malawila
240l seurala
240l seurala
No niin..välillä positiivistakin sanomista salon lemmikki maailmasta!
Kävin tänään taas paikalla ja sanoin kalojen huonoista voinneista. Lopputuloksena taistelukalat uivat nyt niissä myyntialtaissa tyytyväisenä
Altaista löytyi kuolleita kaloja ja esim ilmastusta lisätään altaisiin jossa ei ole mitään pintaveden liikettä..Se liikkeen työntekijä oikeasti pitää kyllä eläimistä, muttei hänellä ole kokemusta kaloista ja mielellään päästi taistot altaisiin ja kuunteli mitä oli sanottavaa
NorQ: missä sulla on aina tuo monnisten kutu ja miten sitä hoidat? en jaksa lähteä infoa taas etsimään vaan kysyn suoraan konkarilta
mulla olis nyt monnisten kutua ja se on toistaiseksi isossa karkkilaatikossa akvaarionpäällä. Vettä vain puolillaan, muttei vielä muuta..
Kävin tänään taas paikalla ja sanoin kalojen huonoista voinneista. Lopputuloksena taistelukalat uivat nyt niissä myyntialtaissa tyytyväisenä

NorQ: missä sulla on aina tuo monnisten kutu ja miten sitä hoidat? en jaksa lähteä infoa taas etsimään vaan kysyn suoraan konkarilta
530l malawila
240l seurala
240l seurala
laitoin karkkipurkin kiekkolaan kellumaan, ilmastimen ja veden vaihtoa 3xpv (osa kraanasta ja osa altaasta) ruokaa en ole vielä antanut koska eilen illalla vasta kuoriutuivat. Poikasia on viime laskennan mukaan 31 kpl
jännää..
Toisella puolella allasta kiekoilla on poikaset siirtymässä kyljille, saas nähdä kuinka kauan tällä kertaa selviytyy

Toisella puolella allasta kiekoilla on poikaset siirtymässä kyljille, saas nähdä kuinka kauan tällä kertaa selviytyy

530l malawila
240l seurala
240l seurala
Loitavaa kultura! Ihanaa, että olet saanut jotain tolkkua siihen miten niitä kaloja pidetään siellä lemmikkimaailman akvoissa! Voit todellakin olla ylpeä toiminnastasi!kultura kirjoitti:No niin..välillä positiivistakin sanomista salon lemmikki maailmasta!
Kävin tänään taas paikalla ja sanoin kalojen huonoista voinneista. Lopputuloksena taistelukalat uivat nyt niissä myyntialtaissa tyytyväisenäAltaista löytyi kuolleita kaloja ja esim ilmastusta lisätään altaisiin jossa ei ole mitään pintaveden liikettä..Se liikkeen työntekijä oikeasti pitää kyllä eläimistä, muttei hänellä ole kokemusta kaloista ja mielellään päästi taistot altaisiin ja kuunteli mitä oli sanottavaa
![]()
NorQ: missä sulla on aina tuo monnisten kutu ja miten sitä hoidat? en jaksa lähteä infoa taas etsimään vaan kysyn suoraan konkariltamulla olis nyt monnisten kutua ja se on toistaiseksi isossa karkkilaatikossa akvaarionpäällä. Vettä vain puolillaan, muttei vielä muuta..

Mulla on tuo monnisten kutu ollut aina tuolla pienemmässä akvassa, jossa ovat omput ja ravut, ne kun eivät tosta kudusta välitä ja antavat sen olla rauhassa.
Eli olen aina sitä mukaa siirrellyt kutua sinne tosta isommasta altaasta kun monniset ovat kuteneet.
Monnisen poikasia olen sitten ruokkinut ihan tollasella olisko ollut joku Tetramin baby? kalanruualla, joka siis on kaikille ihan pienille kalavauvoille tarkoitettua jauhemaista sapuskaa.

-----
Voi jukra, täällä on yks niin innostunut akvaintoilija!

Akvat 526L, 250L ja 100L
Nyt on Petokotilokin viimein näyttäytynyt mulle pariin otteeseen ja jestas, että se on kasvanut! Hän on ilmeisesti ton 1 ja puol kuukautta sitten viettänyt jossain piilossa mussuttamassa mahantäydeltä noita toisia kotiloita. 
Eilen tein (luultavasti vain omasta mielestäni
) mielenkiintoisen havainnon; noista ihan tavallisista ruskeista kierteisistä on nyt syntyny joku uus raidallinen poikue, ovat aika nättejä. <3 Täytynee pelastaa ne raidalliset ennen kuin toi petokotilo bongaa ne myös... 
Ja huomasin tuossa, että näemmä toistan itseäni...

Eilen tein (luultavasti vain omasta mielestäni

Ja huomasin tuossa, että näemmä toistan itseäni...

Akvat 526L, 250L ja 100L
-
- Member
Jassos, kävi eilen sisko miehensä kanssa kyläilemässä. Pyysin sähkömiestä vilaisemaan allasta ja korjaamaan ledi-virityspöntön. Toimi hetken aikaa kunnes tajusin että akvan pulputus loppui ja valo-suodatin yhdistelmä lakosi. Ei auttanut muu kuin alkaa klo 22 jälkeen tyhjentää mun mini-rapulaa (5l
) 60l akvaan. Huomasinkin että siellä pohjassa vilisti hillitön määrä rapupoikasia.
Ei auttanut muu kuin tunkea paljon kasvia sinne altaan pohjalle ja toivoa että saan pienen pieniä rapusia jossain vaiheessa siirretyksi altaaseen.
Mies pudisteli päätä ja haukkui hulluksi kun pelastin mikroskooppisen pieniä liikkuvia pilkkuja. Tässä sit saa joka päivä vähän vedenvaihtoa harrastaa ettei nyt ihan vesi pilaannu.
Näyttäis tossa Terhin antamassa rapusotkussa olevan mehiläis-, red cherry-, vihersukarapuja ainakin ja ehkäpä jotain muutakin. Tollasta rapusotkua ja värit haalistuneet. Tekis mieli hankkia oikeen ihanan vihreitä sukarapuja muutama.
Nimittäin meikäläinen ja poikani mun ollaan ihan haltioissaan yhdessä nenä kiinni lasissa ja katsellaan rapuja ja mini-mini-mini rasboroita. Meidän lempiallas
Mietin että pitäiskö joku kaunis värikäs omppukotilo sinne hankkia vielä. Tosin en tiedä moisista otuksista yhtään ja sopiiko edes tohon meidän vesiolosuhteisiin. Pitää kai vähän googlata ja etsiä että mitä maksavat ja onko täällä jossain niitä lähistöllä myytävänä. Ehkä sitten joulukuussa kun sinne Turkuun päin

Ei auttanut muu kuin tunkea paljon kasvia sinne altaan pohjalle ja toivoa että saan pienen pieniä rapusia jossain vaiheessa siirretyksi altaaseen.
Mies pudisteli päätä ja haukkui hulluksi kun pelastin mikroskooppisen pieniä liikkuvia pilkkuja. Tässä sit saa joka päivä vähän vedenvaihtoa harrastaa ettei nyt ihan vesi pilaannu.
Näyttäis tossa Terhin antamassa rapusotkussa olevan mehiläis-, red cherry-, vihersukarapuja ainakin ja ehkäpä jotain muutakin. Tollasta rapusotkua ja värit haalistuneet. Tekis mieli hankkia oikeen ihanan vihreitä sukarapuja muutama.
Nimittäin meikäläinen ja poikani mun ollaan ihan haltioissaan yhdessä nenä kiinni lasissa ja katsellaan rapuja ja mini-mini-mini rasboroita. Meidän lempiallas

Mietin että pitäiskö joku kaunis värikäs omppukotilo sinne hankkia vielä. Tosin en tiedä moisista otuksista yhtään ja sopiiko edes tohon meidän vesiolosuhteisiin. Pitää kai vähän googlata ja etsiä että mitä maksavat ja onko täällä jossain niitä lähistöllä myytävänä. Ehkä sitten joulukuussa kun sinne Turkuun päin

Oi onneks olkoon "perheenlisäyksen" johdosta!fazerina82 kirjoitti:Jassos, kävi eilen sisko miehensä kanssa kyläilemässä. Pyysin sähkömiestä vilaisemaan allasta ja korjaamaan ledi-virityspöntön. Toimi hetken aikaa kunnes tajusin että akvan pulputus loppui ja valo-suodatin yhdistelmä lakosi. Ei auttanut muu kuin alkaa klo 22 jälkeen tyhjentää mun mini-rapulaa (5l) 60l akvaan. Huomasinkin että siellä pohjassa vilisti hillitön määrä rapupoikasia.
![]()
Nimittäin meikäläinen ja poikani mun ollaan ihan haltioissaan yhdessä nenä kiinni lasissa ja katsellaan rapuja ja mini-mini-mini rasboroita. Meidän lempiallas![]()

Ei noi Omput kovin kalliita oo, ite ostin noi omani (Jotka vissiin näitkin?) tuolta salon Petpointista ja olivat 2,5€/kpl. Kannattaa vaan valkatessa olla tarkkana ja syynätä niitten kuoria ettei saa mitään valmiiks huonokuorista yksilöä. Aika helppohoitoisia noi Omppuset on, kalkkia vaan tarvitsevat ja PH:sta ovat aika tarkkoja, ainakin noi mun otukset.
Ja en voi tarpeeks hehkuttaa, mutta ne sun rasborat on superihania! Itellekki meinas nyt iskeä rasbora-kuume.

Ja höh, nyt en ehtiny nähdä sitä 5L pönttöä toiminnassa!

Akvat 526L, 250L ja 100L
-
- Member
Totta kai, kun saan kannan vaan vähän isommaksi niin mikä jottei niistä irtoa sitten sinnekin päin. Tosin en lupaa mitään kovin kauniita yksilöitä, aika hailakoita jotkut. Tarttis ostaa varmaan muutama kaunis yksilö joukkoon saamaan vähän väriä. Muutama todella iso tumma mehiläissukanen siellä on tälläkin hetkellä vatsat täynnä munia.
Tulee käytyä päivittäin (useasti) täällä a-w:ssä ja tori.fi:ssä katselemassa altaita, kun tahtois yhden isomman (tai siis 2, mutta se toinen tulee olemaan aivan uusi) noiden kahden 60l tilalle. 150l olis suodatinkin, kunhan olis vaan allas ja valo.
On vaan heikko kuukaus ja milläs sitä eletään jos ei ala tulee vakuutuksesta rahaa takaisin päin. Pojan terveys heilunut ja päätettiin vaihtaa Perniön TK yksityiselle, ei mennyt kuin 350€ tilipussista sinnekin...(argghhhhh).
Pitää kai sitten ens kuussa käydä PetPointista hakee muutama rapunen, lisää rasboroita ja omppupomppukotilo
Ai niin...tänään huomasin erään seikan. Olen nyt 4(?) päivää lisännyt nestemäistä hiiltä akvoihin (easy-carbo) + seiska palloja kasvien juuristoihin, niin punainen lumme on alkanut pukkaa uusia lehtiä todella nätisti, alkoi olla hieman reikäinen mutta nyt on mitä kaunein.
Samoin NorQ sun antama oksisto on tullut kirkkaanvihreäksi ja alkanut myös rehoittaa (nimeä en saa millään nyt päähän. Ainoa mikä edelleen huononnäköinen, niin on mun aarre, jaavansammal.
Muuttunut ruskeaksi kannon päällä. Ei vissiin saa tarpeeksi valoa akvassa.
Nyt tarttis pikaiseen sen isomman altaan

Tulee käytyä päivittäin (useasti) täällä a-w:ssä ja tori.fi:ssä katselemassa altaita, kun tahtois yhden isomman (tai siis 2, mutta se toinen tulee olemaan aivan uusi) noiden kahden 60l tilalle. 150l olis suodatinkin, kunhan olis vaan allas ja valo.
On vaan heikko kuukaus ja milläs sitä eletään jos ei ala tulee vakuutuksesta rahaa takaisin päin. Pojan terveys heilunut ja päätettiin vaihtaa Perniön TK yksityiselle, ei mennyt kuin 350€ tilipussista sinnekin...(argghhhhh).
Pitää kai sitten ens kuussa käydä PetPointista hakee muutama rapunen, lisää rasboroita ja omppupomppukotilo

Ai niin...tänään huomasin erään seikan. Olen nyt 4(?) päivää lisännyt nestemäistä hiiltä akvoihin (easy-carbo) + seiska palloja kasvien juuristoihin, niin punainen lumme on alkanut pukkaa uusia lehtiä todella nätisti, alkoi olla hieman reikäinen mutta nyt on mitä kaunein.
Samoin NorQ sun antama oksisto on tullut kirkkaanvihreäksi ja alkanut myös rehoittaa (nimeä en saa millään nyt päähän. Ainoa mikä edelleen huononnäköinen, niin on mun aarre, jaavansammal.

Nyt tarttis pikaiseen sen isomman altaan

Oisko ollu sitä vesitähdikkiä? (: Ei muista enää mitä mä oon kellekki antanu tai myyny, mut useimmiten tota vesitähdikkiä.fazerina82 kirjoitti: Samoin NorQ sun antama oksisto on tullut kirkkaanvihreäksi ja alkanut myös rehoittaa (nimeä en saa millään nyt päähän.

Akvat 526L, 250L ja 100L
-
- Member
Aww..niiin nättiä konnanputkea edullisesti sain kätevästi postista Kupari10:ltä. Isot isot kiitokset!!! Nyt allas on melkein sellainen kuin unelmoin, n. 200l vaan liian pieni 
Jos jollain on nyt tarvetta keraamisille putkille esim. plekoja varten niin Kemiössä olis tarjolla.
http://www.facebook.com/profile.php?id= ... =1&theater
Itse ostaisin uutta allasta varten säästöön, mutta persiilleen on budjetti tässä kuussa, kiitos lapsen lääkärikulujen

Jos jollain on nyt tarvetta keraamisille putkille esim. plekoja varten niin Kemiössä olis tarjolla.
http://www.facebook.com/profile.php?id= ... =1&theater
Itse ostaisin uutta allasta varten säästöön, mutta persiilleen on budjetti tässä kuussa, kiitos lapsen lääkärikulujen

Awww sä sait sitä konnanputkea.fazerina82 kirjoitti:Aww..niiin nättiä konnanputkea edullisesti sain kätevästi postista Kupari10:ltä. Isot isot kiitokset!!! Nyt allas on melkein sellainen kuin unelmoin, n. 200l vaan liian pieni

Akvat 526L, 250L ja 100L