Osaako kukaan kuvailla minkä näköinen on just tai kolmen päivän ikäinen kääpiörihmakan poikaset (onko pallero soikea ja viikset poikittain)
Tiedosta kiitollinen
Kääpiörihmakala, just kuoriutunut, minkä näköinen?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Elite Member
Re: kääpiörihmakala, just kuoriutunut,minkä näköinen
Noin nuoret poikaset on semmosia 2mm pitusia tikkuja joista näkyy just ja just silmät. 

Minä en näe silmiä,vain viikset poikittain. mulla vain 2,5 kertanen luubbi. Ajattelin et jos kasvatan jain vesiötököitä kääpiörihmakaloina.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAY
- Sukupuoli: Nainen
Mitään viiksiä en pelkällä silmällä ole nähnyt. Kyllä se siittiöltä näyttää mun mielestä.
Soikio jolla on siimahäntä.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Soikio jolla on siimahäntä.
Nano Riutta <3
Ehkä ne on kalan alkuja, mul ei ole mikroskooppia, joskus oli ja sil tuli katottua niitäkin. Noilla on edes poikittain aivan kuin ohut jumppakeppi.
Soitin pariin liikkeeseen eivät tienny, ajattelivat varmaan et ukko sekasin tai muuten hullu.
Soitin pariin liikkeeseen eivät tienny, ajattelivat varmaan et ukko sekasin tai muuten hullu.
Niin vielä näkemyksiä ja just kuoriutuneiden poikasten näkyä odottelen " akvaristeilta" jotka viljelly kääpiörihmakaloja.
yst. Vastausta kaivaten Veijo
yst. Vastausta kaivaten Veijo
-
- Elite Member
Siis mie en nyt oikeen älynny tätä tekstiäNoilla on edes poikittain aivan kuin ohut jumppakeppi.

ja kuten täällä jo kerrottiin nuo parin päivän ikäset poikaset näyttää semmosilta "siittiöiltä".