Inkkarien sukujakauma

Tetrat, seisojakalat, piraijat, tapparakalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
päivänvarjo
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Mies

Inkkarien sukujakauma

Viesti Kirjoittaja päivänvarjo »

Moi. Mulla on uudessa akvaariossa 10 intiaanisulkaa, ja huomasin että aika urosvoittoista on. Jos oikein olen katsonut niin sanoisin että naaraita on vain 2-3. Urokset ovat ruvenneet kisaamaan naaraista ja siellä muutamia suomuja irtoillut :( Se vain mietityttään kun akvaario on 160l ja ajattelin laittaa myös 10 punapäätetraa, että tulisiko ahdasta jos hankkisi lisää naaraita inkkareihin? Vai ihan sama onko 10 vai 15-20? Että viekö ne hirveästi enemmän tilaa? Mahtuisiko sinne molempia lajeja 15-20?

-----

Jos jotain kiinnostaa akvaarion sisämitat niin pituus 98cm, syvyys 38cm ja korkaus noin 45cm.
160l seurala. Inkkareita, sitruunatetroja, albiinopartis tyttö, 2 ukkopartis poikaa, albiinotäplämonnisia, paljon paljon sukarapuja, sekä isolla egolla varustettu sokea :( kääpiösnautseri-tyttö C:
Tilpehööri
Junior Member
Junior Member

Re: inkkarien sukujakauma

Viesti Kirjoittaja Tilpehööri »

Tuonne varmaan mahtuisi yksi taistelukalakoiras, ne on mun lemppareita - voin suositella lämpimästi kaikille!
päivänvarjo
Senior Member
Senior Member

Kiva kuulla että joku muukin tykkää... Sellainen jo suunnitelmissa. nyt sitte oikee porukalla tullaan päälle vai? Kumma ku tällä sivulla aikuiset ihmiset heittäytyy lapiks, ihanku oman ikästen kanssa keskustelis.
160l seurala. Inkkareita, sitruunatetroja, albiinopartis tyttö, 2 ukkopartis poikaa, albiinotäplämonnisia, paljon paljon sukarapuja, sekä isolla egolla varustettu sokea :( kääpiösnautseri-tyttö C:
Tilpehööri
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Tilpehööri »

päivänvarjo kirjoitti:Kiva kuulla että joku muukin tykkää... Sellainen jo suunnitelmissa. nyt sitte oikee porukalla tullaan päälle vai? Kumma ku tällä sivulla aikuiset ihmiset heittäytyy lapiks, ihanku oman ikästen kanssa keskustelis.
Esitin vain oman mielipiteeni kysymykseesi. Annettujen faktojen perusteella (altaan tilavuus ja osa? tämänhetkisestä kalastosta) taistelukalakoiras sopii altaaseen ja inkkareiden kanssa samoihin vesiarvoihin.
päivänvarjo
Senior Member
Senior Member

Unohetaan toi mun edellinen... Liitty eri juttuun. Joo taiston mä oon hankkimassakin, Lähi eläinkaupasta jo vähän vanhan puoleisen uroksen ikää ehkä vuos. On mun akvaariossa sen aikaa kun vielä elää, jos on vielä elossa evsviikolla kun sen haen :( Osaisitko sanoa noiden inkkareiden ja punapäätetrojen määrään mitää, kun en halua akvaariota ylikansoittaa.
vallumaarit
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja vallumaarit »

Kyllä mahtuvat molemmat ja paljon enemmänkin, jos akva on 160 L.
Debugger
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja Debugger »

Jatketaan keskustelua Tetrakalojen ketjussa jossa kalalajeittain on paremmin porukkaa paikalla.
Minä kerkiän portille 0,8 sekunnissa, entä sinä?
My love: Chiclidae
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tetrat”