Miksi tämän asian "huutelu" nyt sitten on jotenkin muita pahempi..?
Valvoja: Moderaattorit
9-vuotias?Rapide1 kirjoitti:Hahahahaa! :mrgreen:
Ottaako koville?
Lisäisin tuohon vielä varatuomari ja reservin kapteeni VS yo- siviilipalvelusmies - verrannon.Gandalf kirjoitti:Vaikka itse äänestänkin tyhjää, niin vertaisin kuitenkin näitä ehdokkaita yo-tutkinnon jälkeiseltä ajalta niin, että toinen on ikuinen yo. ja toinen varatuomari. Pikkuinen ero kuitenkin.
Mukavaa kuulla tämä lause jonkun muunkin kuin itseni suusta. Tuntuu että tämä koko hömppä sukupuolisine suuntauksineen on nyt vienyt pohjan kaikelta aiemmin puhutulta, ei esimerkiksi muisteta ettei Halonen ole ollut kaikkien mielestä sopiva.hx kirjoitti:kuka on sanonut, että Halonen minun mielestäni sopii ylipäälliköksi?
Jos tuolta esikuntatasolta kuullut mielipiteet aiheesta (Halonen ja ylipäällikkyys) tulisivat julkisiksi, alkaisi useampi maanpetosoikeudenkäynti...cercer kirjoitti:Mukavaa kuulla tämä lause jonkun muunkin kuin itseni suusta. Tuntuu että tämä koko hömppä sukupuolisine suuntauksineen on nyt vienyt pohjan kaikelta aiemmin puhutulta, ei esimerkiksi muisteta ettei Halonen ole ollut kaikkien mielestä sopiva.hx kirjoitti:kuka on sanonut, että Halonen minun mielestäni sopii ylipäälliköksi?
Sanoisin kyllä kohtuullisen sekopäiseksi tätä vaalivauhkoamista muutenkin, olisi ollut jännää nähdä moneenko murhaan tällainen masinointikampanja rahankeräyksineen olisi johtanut jos sen olisi tehnyt esimerkiksi eräs jytkyryhmä eräiden toisten vaalien alla. Televisiogaaloissa vierailijat neuvovat ketää kansan kannattaa äänestää, vihervassarit laulavat Finlandiaa kuorossa julkisella paikalla - jonka nyt luulisi olevan enemmän suomalaisen ihmisen peruskyky kuin mielenosoitus, paitsi perussuomalaisen suusta se on ilmeisintä rasismia.
Haluaisin tarkentaa hiukan tuotakin jo ihan yleiseksi liturgiaksi muodostunutta virheellistä käsitystä.iDock kirjoitti:Haavistolla kyllä on taas enemmän kokemusta neuvottelemisesta mm. YK-jutuissa joten hänen osaltaan kyllä ulkomaanpolitiikka hoituisi.