Akvaarioon soveltumattomia viherkasveja
Valvoja: Moderaattorit
-
Sisso
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Akvaarioon soveltumattomia viherkasveja
Jokuseen näistä olen törmännyt itsekin liikkeissä...http://www.fishforums.net/index.php?/to ... ic-plants/
Popularity of an idea can never imply validity. Truth is never democratic.-Clive Ei muita YV-viestejä kuin myynti- ja ostoilmoituksiin liittyvät, kiitos
-
Mari Kurki
- Elite Member

- Sukupuoli: Nainen
Re: Akvaarioon soveltumattomia viherkasveja
Oh.. käpypalmuakin
Ei uskoisi olevan kannattavaa myydä akvoihin, se on niin hidaskasvuinen ja kallis. Tuo "borneonsaniainen" on tullut kokeiltua pari kertaa ja kyseisen rehun kohdalla harmittaa ettei ole akvaariosopiva. On se niin hieno!
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Juuri viime viikolla hieman hölmistyneenä katsoin paikallisessa liikkeessä kasviallasta, kun ihan selvästi traakkipuu siellä tökötti...
Uusioakvaristi, 240 l
-
MA7xGE
- Advanced Member

- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Täällä myydän myös lohikäärmepuuta (traakkipuu?) ja bongonliljaa... Niin Hirween, hirween nättejä!

!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Hahah, kylläpä sai kukkakauppias täällä makeat naurut 
Itsekkin olen törmännyt noihin rönsylilja ja traakkipuu virityksiin joissain kalakaupoissa.
Kerran jopa (hävettää tunnustaa) tuli ostettua selaginella suvun mähkä, joka ei lopulta sitten menetynytkään akvaariossa. Yllättävän kauan meni vajaa 2kk.
MUTTA olisihan minun pitänyt siellä kaupassa tajuta että eihän tuon näköinen kasvi missään veden alla kasva.
Ja tuo bongonlilja kirvoittaa kyllä kyyneleet minun silmiini. Tässä nähdään kauppiaiden mielikuvitus.
Pitäisköhän tässä itsekkin vetää hatusta muutamalle kasville myyvämpi nimi.
Itsekkin olen törmännyt noihin rönsylilja ja traakkipuu virityksiin joissain kalakaupoissa.
Kerran jopa (hävettää tunnustaa) tuli ostettua selaginella suvun mähkä, joka ei lopulta sitten menetynytkään akvaariossa. Yllättävän kauan meni vajaa 2kk.
MUTTA olisihan minun pitänyt siellä kaupassa tajuta että eihän tuon näköinen kasvi missään veden alla kasva.
Ja tuo bongonlilja kirvoittaa kyllä kyyneleet minun silmiini. Tässä nähdään kauppiaiden mielikuvitus.
Pitäisköhän tässä itsekkin vetää hatusta muutamalle kasville myyvämpi nimi.