Akvaarioon soveltumattomia viherkasveja

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Sisso
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Akvaarioon soveltumattomia viherkasveja

Viesti Kirjoittaja Sisso »

Jokuseen näistä olen törmännyt itsekin liikkeissä...http://www.fishforums.net/index.php?/to ... ic-plants/
Popularity of an idea can never imply validity. Truth is never democratic.-Clive Ei muita YV-viestejä kuin myynti- ja ostoilmoituksiin liittyvät, kiitos
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

Re: Akvaarioon soveltumattomia viherkasveja

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Oh.. käpypalmuakin :o Ei uskoisi olevan kannattavaa myydä akvoihin, se on niin hidaskasvuinen ja kallis. Tuo "borneonsaniainen" on tullut kokeiltua pari kertaa ja kyseisen rehun kohdalla harmittaa ettei ole akvaariosopiva. On se niin hieno!
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
emzei
Member
Member

Viesti Kirjoittaja emzei »

Juuri viime viikolla hieman hölmistyneenä katsoin paikallisessa liikkeessä kasviallasta, kun ihan selvästi traakkipuu siellä tökötti...
Uusioakvaristi, 240 l
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Täällä myydän myös lohikäärmepuuta (traakkipuu?) ja bongonliljaa... Niin Hirween, hirween nättejä! 8-) 8-)
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
hh_
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja hh_ »

Hahah, kylläpä sai kukkakauppias täällä makeat naurut :D
Itsekkin olen törmännyt noihin rönsylilja ja traakkipuu virityksiin joissain kalakaupoissa.
Kerran jopa (hävettää tunnustaa) tuli ostettua selaginella suvun mähkä, joka ei lopulta sitten menetynytkään akvaariossa. Yllättävän kauan meni vajaa 2kk. :mrgreen:
MUTTA olisihan minun pitänyt siellä kaupassa tajuta että eihän tuon näköinen kasvi missään veden alla kasva.

Ja tuo bongonlilja kirvoittaa kyllä kyyneleet minun silmiini. Tässä nähdään kauppiaiden mielikuvitus.
Pitäisköhän tässä itsekkin vetää hatusta muutamalle kasville myyvämpi nimi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”