No niin Iipuli! Sun vikas!

Mä en oo saanut merivettä mielestäni sen jälkeen kun rupesin lukeen sun ketjuas!
Noooh... tää oli odotettavissa... musta on viime aikoina tuntunut tää tavan akva vähän puiselta, varsinkin kun syksyllä mulla oli low-tech kokeilu ja se oli kivaa kun oli jotain erikoista, eikä vain tavan palju. Kävin tänään yhdessä paikallisessa akvaliikkeessä, jossa merivesipuoli on lähes yhtä iso kuin tavan puolikin (tai joo...yli 60 merivesiakvaa ja n. 150 tavan, mut kuitenkin) tunnustelemassa miltä tuntuu ja täytyy myöntää, että makeanveden kalat tms evvk.

en löytänyt yhtä ainoaa kalaa, mikä ois kiinnostanut enää!
Eli: minäkin nyt sitten alan lukemaan ja katselemaan tässä tietoa moisesta...toivottavasti vain voin tehdä meriveden tähän Aquastabiliin
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
kun ostin sen heinäkuussa...360l pitäis riittää vähäks aikaa?!

JA ainakin Aquastabilin mainoksessa on juuri tää akva merivetenä, joten.....
...huokaus...no, onneksi mies on äärimmäisen kiinnostunut valokuvaaja kaksine huippukameroineen ja tuhansine miljoonine objektiiveineen, niin hän vain nauroi (kun kerroin, että "kävin juuri akvaliikkeessä, saattaa olla, että haluaisin meriveteen vaihtaa..."), että no, kyllä minä sen jo aikaisemmin olen ymmärtänyt, eikä siinä mitään, senkun, ollaan taas lähempänä yhtä uutta objektiivia"

hahhah, ihana mies!
HUH! Tuntuu isolta urakalta... ja rahan menolta kun katselin kalojen ja meritähtien ym merisiilien hintoja....A-P-U-V-A!
Pitäisköhän muuten ottaa eka selvää, et voiko alottelijat ottaa niitä merisiilejä ja -tähtiä mitä himoitsin...hmmm...mut kai mä muutenkin olen tohon kallistumassa, eli ei siinä mitään... miehenkin mielestä meriakvat on hienompia ja tytär varmaankin muutaman vuoden päästä haluaa itelleen "nemon" joten...

nyt vain sitten kaloja ja kasveja myymään...harmittaa toisaalta, mut...
KIVAA!!!