no asia mulla se et olen vaihtamassa tuon altaan isompaan.. n250l altaaseen ja tarttisin joitain apuja/vinkkejä.. huomenna ollaan menossa hakeen hiekka pohjalle ja tulee tod. näkösesti olemaan hienojakoista vaaleaa hiekkaa.. kaikki muu siirtyykin sitten vanhasta.. suodatin on fluvalin 4 plus joka ei ihan riitä tuohon isoon mutta sillä kuulemma pääsee alkuun ja nyt kevään aikana sit hommaa ulkosuodattimen..
kaloja mulla on tällä hetkellä vain
noin miljoona miljoonakalaa
ja varmaan noin 15 partamonnia jotka on suurin osa jotain 2 sentin pitusia ja muutama iso..
ja sit yks joku kamalan kokonen saman näköinen kun partis mut mulle sanottu et ei ole se.. on paljon vaaleemman ruskea kuin partis
no jotain piristystä kaipaisin tuohon kalastoon ja niin mulla ei o mitään aineita käytössä noille miljoonakaloille et vesi ois parempaa eikä ne o sitä tarttenu..
kasveja on yhtään en nimiä tie mut kahta eri lajia mut aivan kamala määrä mut todella korkeaksi kasvavaa pitkälehtistä, lehdissä suorat reunat. ja sit tuommoinen pieni ja matala jos tietää huonekasvin vehka johon tulee valkonen kukka niin toi on vähän saman näköinen.. jos joku ymmärsi..
mut tossa ois ne tiedot mitä tuli mieleen ja vinkkejä kaipaisin et altaasta sais viihdyttävän ja mukavan näköisen.