Mikä suodatin on Thule 4plus?
Valvoja: Moderaattorit
Mikä suodatin on Thule 4plus?
olen ostamassa käytettyä suodatinta.. myyjä sanoo suodattimen olen thule 4plus mut en löydä minkäänlaista tietoa mistään tuon nimisestä.. joten osaako joku auttaa.. suodatin on pari vuotta vanha ja uutena kuulemma maksanut noin 90e ja nyt myyjä pyytää 60e.. enhän mä tiä ees mitä tarjota ku mistään löydä mitään tietoja.
joten jos joku tietää jotain niin kertokaa ja myös toi kiinnostaa kun mun mielestä toi 60 e on liikaa käytetystä suodattimesta niin mitä mieltä muut on?
Korjattu otsikko kuvaavammaksi. -Ylläpito
joten jos joku tietää jotain niin kertokaa ja myös toi kiinnostaa kun mun mielestä toi 60 e on liikaa käytetystä suodattimesta niin mitä mieltä muut on?
Korjattu otsikko kuvaavammaksi. -Ylläpito
Re: Mikä suodatin on Thule 4plus?
Aika outoa. Mitään tietoa en minäkään onnistunut löytämään. Oletko itse kysynyt mitään muuta tuosta? Teho ja tilavuus? Onko ulko- vai sisäsuodatin? Pelkästään näillä spekseillä en maksaisi laitteesta yhtään mitään. Jos kyseessä on täysin vieras merkki, sen arvo käytettynä on hyvin lähellä nollaa, koska varaosia et saa todennäköisesti mistään.
Mahtaisiko kyseessä olla Fluval 4 Plus?
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: ---
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Jos on fluval 4+ niin ei todellakaan kannata käytetystä tuollaista riistohintaa maksaa. Käytetty on kuitenkin käytetty. Jos myyjä ei tiedä suodattimen oikeaa merkkiä ja nimi noinkin kulunut ,ettei selvää saa niin älä osta. Tuskin on itsekään sitä uutena ostanut.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
Varsinaiseen kysymykseen OT, mutta on olemassa Liisa Sarakonnun tekemä listaus suodattimista. Sinne on koottu tietoja monenlaisita suodattimista, ihan uusimmat viritelmät tuolta varmaan kyllä puuttuvat. Mutta tuo sivu ns. tiedoksi.

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

pakkauksen on kuulemma hukannut eikä osaa sanoo tuotteesta mitään. itsekin mietin et oisko fluval mut silti vaikka fluvalikin ois niin toi 60e on mun mielestä liikaa.. ja se et mulla on itellä yks juuri fluval 4plus niin kyllä siinä selvästi lukee päällä pluval eikä teksti o mihkä kulunu ja mun suodatin siis ainakin 3-4 vuotta vanha. aattelin pyytää kuvaaa suodattimesta ja sen perusteella koittaa saada jotain tietoo ja siis joo kyseessä on sisäsuodatin. mut mikä on yleensä hyvä hinta tuommoisesta?
No jos se on Fluval U4, niin kyllähän se kelpo suodatin on, mutta kun uuden saat viidelläkympillä kotiovelle:
http://www.zooplus.fi/shop/akvaario/suo ... val/177811
http://www.zooplus.fi/shop/akvaario/suo ... val/177811
no kiva kiva siltä myyjältä oon muitakin juttuja ostamassa niin jos se tuo suodatin on niin max sen 15-20 e siitä voi maksaa jos sitäkään vai?
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: ---
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Pyydä se kuva
. Ja jos käyt hakemassa > testaa aina teknisten laitteiden toimivuus paikan päällä, jos vaan mahdollista.

nytpä katsoinkin tarkemmin eli eihä tuo suodatin tuossa linkissä ole fluval 4plus ja googletin itse tuon niin hinta oli jossain 84e ja eikös se niin mee et käytetystä ei kannata maksaa yli puolta hinnasta jos sitäkään..
Fluval 4Plus on vanhaa jo valmistuksesta poistunutta mallia. Se on spekseiltään U:n kaltainen:
http://www.hagen.com/pdf/aquatic/fluvalplus.pdf
Ei sitä kannata käytettynä ostaa, koska et saa edullisesti mistään esimerkiksi akselia katkenneen tilalle.
http://www.hagen.com/pdf/aquatic/fluvalplus.pdf
Ei sitä kannata käytettynä ostaa, koska et saa edullisesti mistään esimerkiksi akselia katkenneen tilalle.
joo no petshopissa näytti ainakin jotain varaosia olevn ja jos se siitä oikeesti halvalla luopuu niin.. ja mistä sitä tietää kauanko noi kestää ku omakin kestäny jo hirmusen kauan
mut kun saisin niitä kuvia niin tietäisin et onko se ees fluval..

kuvat nähty ja asia selvitetty. suodatin vasta pari kuukautta vanha ja fluval 4plus myyjä muisti nimen väärin.. ja vissiin 30 e lähtis tuo ku koitin kitistä hintaa alas..