![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)

![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Josmä oikein katselin, niin on kyllä upea tapaus! Pitänee seurata blogiasi siiskupari10 kirjoitti:Mulle on tulossa ens viikolla black blue lace CTPK pari. Toivottavasti saadaan jälkeläisiä heti aikaiseksi.
Millaiset kalat sulle on tulossa? Olis se kyllä aika vaikeaa valita, kun kaikkea olis kiva saada, mutta CT:t on mua vetänyt puoleensa aina, joten päätin sitten keskittyä niihin edelleen. Vähän haaveilin siinä listoja katsoessani hankkia uuden Opaque HM parin, kun edellisestä ei tullut kovin paljon jälkeläisiä. No niiden poikasten selviytyminen on tosiaan ollut erittäin heikkoa ja johtuu varmaan jotenkin perimästä, että karsiutuivat aina sadasta alle kymmeneen ihan parissa viikossa. Ja en sitten viitsinyt siihen ryhtyä. Ehkä ensi kerralla.Dixie kirjoitti:Ekaa kertaa mukana ja hiukan jänskättää saanko nyt varmsti _just_ ne mitä halusin ja terveenä.
Hyvä hyvä! Plakaatit on parhaita.Dixie kirjoitti:Mä nyt päädyin pitkällisten pohdiskelujen ja miljoonien mielipidemuutosten jälkeen melko yllättäen plakaatteihin. Black Dragon ja Fancy pariskuntiin siis päädyin. Oikeasti olisin voinut ottaa kaikki
Mä kävin kanssa kuolaamassa just noita samoja kalasia. Toistaiseksi ei kuitenkaan ole suunnitelmissa noiden mustien kasvatus. Vähän jopa harmittaa kun tuli tuurilla/vahingossa ostettua tuo oma black lace tyttö, kun se menee vähän hukkaan mun värisuunnitelmissa. No suunnitelmilla on kyllä tapana muuttua ajan kanssa, joten tiedä sitten miten käy. Kuitenkin lähtee taas mopo keulimaan jossain kohtaa, tietäähän sen...kupari10 kirjoitti:Mulle on tulossa ens viikolla black blue lace CTPK pari.
Mulla oli kanssa Millialta tuollainen Black dragon pari tuossa viime vuonna. Oli kyllä upeaa katottavaa, kun se poika pullisteli. Harmiksi vain jonkun verran punaista näkyi välillä ja poikasiin tuli mulla punaista näkyviin, kun osalla oli mustaa vähemmän. Itsekin olen enemmän lyhyteväisiin suuntaamassa, mutta kun näitä CT:tä ei lyhyteväisenä juurikaan ole näkynyt. Pitäisi risteyttää näitä tulevia vaikka jonkun eri värisen plakaatin kanssa, että tulisi uusia kampapyrstöjä ja saisi ehkä sitä kautta jalostettua uuden näköistä CTPK:ta. Eli sun poikasista olen todella kiinnostunut!Dixie kirjoitti:Mä nyt päädyin pitkällisten pohdiskelujen ja miljoonien mielipidemuutosten jälkeen melko yllättäen plakaatteihin. Black Dragon ja Fancy pariskuntiin siis päädyin.
Tuohon kokemuksen pohjalta sanoisin, että anna vain niille aikaa.Jakulaari kirjoitti:No eipä täälläkään näytä kutuhomma onnistuvan.Ukko saa kyllä naaraan tulemaan pesän alle ja kututanssin tynkääkin on, mutta lopulta ukko saattelee akan kiihtyvää tahtia pusikoihin kuitenkin. En tiedä onko tuo ukko vaan niin uuno ettei tiedä mitä tehdä, vai onko mulla vaan huonosti yhteen pelaava pari. Akka on kuitenkin kuturaidoissaa kokoajan ja vaikuttaa melko halukkaalta, vaikka mistä minä niiden mielenliikkeistä mitään tiedän...
![]()
Viikko sitten kokeilin viimeksi, eli toinen yritys käynnissä. Jos ei nyt tänään onnaa, niin kokeilen Vapun jälkeen vielä kerran. Jos ei sittenkään niin annan olla ja alan etsimään sopivanpia akkoja. Laitan vaikka nuolimonneja tuonne kutulaariin siksiaikaa.
thank kirjoitti: Tuohon kokemuksen pohjalta sanoisin, että anna vain niille aikaa.Kyllä se siitä!