Hyvä kauppakumppani

Valvoja: Moderaattorit
Thanksmarjuli kirjoitti:Kiitos Fisutar10 upeista miljoonakaloista! Todella upeita kaloja ja akvaarioita sinulla.
afrodite kirjoitti:Mihinkäs voi laittaa sellaisen kun on epärehellinen ja jättänyt maksamatta?Valitettavasti näin kävi. Olen pystynyt luottaa ihmisiin että maksavat mut joku aika sitten sai luotettavuus kolauksen. En saa mitään yhteyttä ostajaan, ei vastaa viestiin. Harmillista. :/
Lisätään listaan Terhi kiitos hienosta paketista.fortuna70 kirjoitti:afrodite kirjoitti:Mihinkäs voi laittaa sellaisen kun on epärehellinen ja jättänyt maksamatta?Valitettavasti näin kävi. Olen pystynyt luottaa ihmisiin että maksavat mut joku aika sitten sai luotettavuus kolauksen. En saa mitään yhteyttä ostajaan, ei vastaa viestiin. Harmillista. :/
Ikävä kyllä niitä on ilmestynyt viime aikoina paljonkin. Toivottavasti et mitään kallista etukäteen laittanut. Paljon on niitä jotka varaa ja sen jälkeen ei sitten vastata tai jopa edes lueta viestejä maksusta nyt sitten puhumattakaan. Varausmaksu kai pitäisi ottaa käyttöön se ainakin karsisi osa niistä. Onneksi kuitenkin on vieläkin suuri osa niitä luotettavia.
Itse unohtaa niitä kiittää. Kiitokset muutamalle luotettavalle jotka äkkiseltään muistan Sisso,AnnaS,Kalaa kalaa,Miranda,Jenniliini82,Sanna Kemp,silvo,hosuva,-kubla-,sid007 ja saipe75 ja muut joista jonkun varmasti unohdin mainita.