Nätti:). Siitä se lähtee plekoharrastus ryöstäytymään käsistä007 kirjoitti:Salamanteripleko
Ei kuvalainauksia, kiitos! -Ylläpito

Valvoja: Moderaattorit
Nätti:). Siitä se lähtee plekoharrastus ryöstäytymään käsistä007 kirjoitti:Salamanteripleko
Ei kuvalainauksia, kiitos! -Ylläpito
Joo, se on tosi nätti vaikka sillä voi olla vielä stressi-väritys, kun justiin saapui.Fisutar10 kirjoitti:Nätti:). Siitä se lähtee plekoharrastus ryöstäytymään käsistä007 kirjoitti:Salamanteripleko
Ei kuvalainauksia, kiitos! -YlläpitoHelposti tulee hankittua kaveri, uusi laji jne...
Ihan nätit värit on. Vanhetessaa hiven haalistuu. Moni hankkii eri viljelijöiltä sitten kavereita, ettei mene ihan sukulaisliitoiksi:). Ja maltti on valttia, aina sopivia kohdalle sattuu, kun odottelee ja seurailee:). Kerralla ei kannata koko akvaa kalastaa, vaan pikku hiljaa, kiun asia hautuu ja sopivia tulee kohdalle:).007 kirjoitti:Joo, se on tosi nätti vaikka sillä voi olla vielä stressi-väritys, kun justiin saapui.Fisutar10 kirjoitti:Nätti:). Siitä se lähtee plekoharrastus ryöstäytymään käsistä007 kirjoitti:Salamanteripleko
Ei kuvalainauksia! -YlläpitoHelposti tulee hankittua kaveri, uusi laji jne...
No tarkoitus olisi hankkia ainakin vielä pari sokkeloplekoa ja helmipalloplekoa, sitten mulla olis kaikki mun lempi pleksut.![]()
Näin myös täällä seinäjoella olevan myynnissä helmipalloplekoja, mutta maksoivat 80-90 e/kpl, joten jätin ostamatta, koska varmaan joltain harrastajalta saa noita ees vähän halvemmalla.
Hulppeata007 kirjoitti:Sokkelopleko, ainakin lapussa luki niin, mutta minun mielestäni näyttää myös vähän isoseepraplekolta, te viisaammat/kokeneemmat voitte vielä sanoa kommenttinne tämän "oikeasta" lajista.![]()
Ostin pleksun akvaariokurjesta, se on nyt n. 10 cm pitkä, olisi siellä kurjessa ollut jo 15 cm ihan täyskasvusia, mutta ajattelin ottaa tämän pienimmän, että olis eis vähän kasvuvaraa, iästä ei mitään hajua. Joo värit on todella upeat, ja ei ole edes kovin säikky.Fisutar10 kirjoitti: HulppeataMistä hankit pleksun:)? Näyttää kyllä sille. Kuvasta aina vaikea sanoa ja tosiaan isoseeprapleko voi muistuttaa sitä. Isoseeprapleko on sokkeloa kellertävämpi ja korkeampi. Uskoisin tuon olevan sokkelon, mutta asiantuntija en toki ole:). Itse ostin tänään kaverini kanssa 4 muhkeaa sokkeloplekoa NL-Aquasta:). Uskomattoman hienoja:). Itse otin 2, kaverini 2.
Etulasissa jo nököttävät:). Pistin eri akvaarioon kuin pääsokkelojengini.
Sukupuolista en varma, vaikka sukukypsiä. Sitten sinäkin ihmettelemään sukupuolta. Kuinka pitkä fisusi on? Uroksella pitäisi olla pidempi ja leveämpi pää, suuremmat poskiparrat. Mutta merkit tulevat kun sukukypsyys painaa päälle.
Onko pleksusi kuinka vanha? Minusta plekollasi on tosi nätit värit:). Kunnon kontrastit:).
Aivan:). Siellä niitä olikin liuta ja sopuhintaan007 kirjoitti:Ostin pleksun akvaariokurjesta, se on nyt n. 10 cm pitkä, olisi siellä kurjessa ollut jo 15 cm ihan täyskasvusia, mutta ajattelin ottaa tämän pienimmän, että olis eis vähän kasvuvaraa, iästä ei mitään hajua. Joo värit on todella upeat, ja ei ole edes kovin säikky.Fisutar10 kirjoitti: HulppeataMistä hankit pleksun:)? Näyttää kyllä sille. Kuvasta aina vaikea sanoa ja tosiaan isoseeprapleko voi muistuttaa sitä. Isoseeprapleko on sokkeloa kellertävämpi ja korkeampi. Uskoisin tuon olevan sokkelon, mutta asiantuntija en toki ole:). Itse ostin tänään kaverini kanssa 4 muhkeaa sokkeloplekoa NL-Aquasta:). Uskomattoman hienoja:). Itse otin 2, kaverini 2.
Etulasissa jo nököttävät:). Pistin eri akvaarioon kuin pääsokkelojengini.
Sukupuolista en varma, vaikka sukukypsiä. Sitten sinäkin ihmettelemään sukupuolta. Kuinka pitkä fisusi on? Uroksella pitäisi olla pidempi ja leveämpi pää, suuremmat poskiparrat. Mutta merkit tulevat kun sukukypsyys painaa päälle.
Onko pleksusi kuinka vanha? Minusta plekollasi on tosi nätit värit:). Kunnon kontrastit:).