Tetra aqua art

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Parttis
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Tetra aqua art

Viesti Kirjoittaja Parttis »

Onkos kellään kokemusta noista akvaarioista? Kun tuli yksi päivä mieleen, että pitäisi taas laajentaa vähän akvaario yhdyskuntaa ja nuo näyttivät niin hienoilta paketeilta. Ja sitten muutama kysymys niistä: 1.onko toimiva suodatin? 2. Kauanko lappu toimii, että tarvitsee vaihtaa uuteen? 3. Mistä olette omanne ostaneet? Kiitän jo etukäteen
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen

Re: Tetra aqua art

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

mä voisin kysellä samoja juttuja, menin jo ja meina tilasin Saksasta hintaan 59.99 koko paketti- voin kertoo itse kokemuksia ku saan sen sitten pystyyn, sitä ennen voisin lukea jo mihin varautua :)
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member

noniin, on nyt ollut pystyssä parisenviikkoa tuo nano:
1. oma suodatin on heikko mun mielestä, vedenpinta ei ainakaan liiku juuri yhtään
2. valaisinkannen oma loisteputki on riittävä ainakin mulla nyt, sen vaihtovälistä en tiedä, mutta toivosin nyt ainaki vuocen-puuoltoista kestävän ennenku vaihdan
3.Saksasta tilasin, aquaristicista hintaan 59,99

yleisestä:
siisti kompakti koko ja ulkonäkö. En tosin ymmärrä miten suodattimen ja lämppärin johdot saa kannen alta vaan joudun pitämään "takaluukkua" auki niiden takia. Kun painoin alussa kiinni niin suodattimen johdosta lähti jo johdonsuojus hajoamaan. Valaisinkansi on aikas höttönen vaikkakin siisti. (tosin mulla Juwel Lido 120l jalustoineen käytettynä ostettuna ja sekun valokansi mun mielestä ihan lelu)
AnnaS
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja AnnaS »

Minulla on 60-litrainen Aqua Art ja siinä on takareunassa, karmin reunassa ne pystypiikit, jonka välistä saa vedettyä kaikki johdot. Onko tuossa pienemmässä niitä? :)
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member

AnnaS kirjoitti:Minulla on 60-litrainen Aqua Art ja siinä on takareunassa, karmin reunassa ne pystypiikit, jonka välistä saa vedettyä kaikki johdot. Onko tuossa pienemmässä niitä? :)
Jeps, onhan tuossakin takareunassa sellaset selkeesti johdoilletarkotetut paikat, mut siis pitäiskö se muovi sitten siitä rikkoa..? Kun eihän sitä johdon pistoketta niistä läpi saa...? :D Oon vähän uuno selkeesti.
AnnaS
Senior Member
Senior Member

Eikö se kansi nouse niin ylös, että johdon saa paikalleen pistoketta irrottamatta?
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member

AnnaS kirjoitti:Eikö se kansi nouse niin ylös, että johdon saa paikalleen pistoketta irrottamatta?
hmm... no eipä tuo kansi tuosta irtoa, tai on siinä jotku klipsit mutten tajua mitenkä ne toimii ja vaikka kannen saisi kokonaan irti niin siinä on silti vielä muovia rikottavaksi jotta johdon saa kiinni..

näin:
180920127936.jpg
180920127936.jpg (26.92 KiB) Katsottu 1017 kertaa
AnnaS
Senior Member
Senior Member

No ei siinä kyllä näytä olevan samanlainen rakenne kuin 60-litraisessa. Mullakin on ollut joskus tuo pienempi allasmalli, mutta en enää yhtään muista, että kuinka ne johdot sieltä menivät.
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member

käänsin sitten ruuvarilla nuo reijät aukinaisiks ja tungin johdot ja letkut niistä, eli toimii se sittenkin.. meni vaan tajutessa vähän aikaa :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”