Tetra aqua art
Valvoja: Moderaattorit
Tetra aqua art
Onkos kellään kokemusta noista akvaarioista? Kun tuli yksi päivä mieleen, että pitäisi taas laajentaa vähän akvaario yhdyskuntaa ja nuo näyttivät niin hienoilta paketeilta. Ja sitten muutama kysymys niistä: 1.onko toimiva suodatin? 2. Kauanko lappu toimii, että tarvitsee vaihtaa uuteen? 3. Mistä olette omanne ostaneet? Kiitän jo etukäteen
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
- Sukupuoli: Nainen
Re: Tetra aqua art
mä voisin kysellä samoja juttuja, menin jo ja meina tilasin Saksasta hintaan 59.99 koko paketti- voin kertoo itse kokemuksia ku saan sen sitten pystyyn, sitä ennen voisin lukea jo mihin varautua 

Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
-
- Advanced Member
noniin, on nyt ollut pystyssä parisenviikkoa tuo nano:
1. oma suodatin on heikko mun mielestä, vedenpinta ei ainakaan liiku juuri yhtään
2. valaisinkannen oma loisteputki on riittävä ainakin mulla nyt, sen vaihtovälistä en tiedä, mutta toivosin nyt ainaki vuocen-puuoltoista kestävän ennenku vaihdan
3.Saksasta tilasin, aquaristicista hintaan 59,99
yleisestä:
siisti kompakti koko ja ulkonäkö. En tosin ymmärrä miten suodattimen ja lämppärin johdot saa kannen alta vaan joudun pitämään "takaluukkua" auki niiden takia. Kun painoin alussa kiinni niin suodattimen johdosta lähti jo johdonsuojus hajoamaan. Valaisinkansi on aikas höttönen vaikkakin siisti. (tosin mulla Juwel Lido 120l jalustoineen käytettynä ostettuna ja sekun valokansi mun mielestä ihan lelu)
1. oma suodatin on heikko mun mielestä, vedenpinta ei ainakaan liiku juuri yhtään
2. valaisinkannen oma loisteputki on riittävä ainakin mulla nyt, sen vaihtovälistä en tiedä, mutta toivosin nyt ainaki vuocen-puuoltoista kestävän ennenku vaihdan
3.Saksasta tilasin, aquaristicista hintaan 59,99
yleisestä:
siisti kompakti koko ja ulkonäkö. En tosin ymmärrä miten suodattimen ja lämppärin johdot saa kannen alta vaan joudun pitämään "takaluukkua" auki niiden takia. Kun painoin alussa kiinni niin suodattimen johdosta lähti jo johdonsuojus hajoamaan. Valaisinkansi on aikas höttönen vaikkakin siisti. (tosin mulla Juwel Lido 120l jalustoineen käytettynä ostettuna ja sekun valokansi mun mielestä ihan lelu)
Minulla on 60-litrainen Aqua Art ja siinä on takareunassa, karmin reunassa ne pystypiikit, jonka välistä saa vedettyä kaikki johdot. Onko tuossa pienemmässä niitä? 

-
- Advanced Member
Jeps, onhan tuossakin takareunassa sellaset selkeesti johdoilletarkotetut paikat, mut siis pitäiskö se muovi sitten siitä rikkoa..? Kun eihän sitä johdon pistoketta niistä läpi saa...?AnnaS kirjoitti:Minulla on 60-litrainen Aqua Art ja siinä on takareunassa, karmin reunassa ne pystypiikit, jonka välistä saa vedettyä kaikki johdot. Onko tuossa pienemmässä niitä?

Eikö se kansi nouse niin ylös, että johdon saa paikalleen pistoketta irrottamatta?
-
- Advanced Member
hmm... no eipä tuo kansi tuosta irtoa, tai on siinä jotku klipsit mutten tajua mitenkä ne toimii ja vaikka kannen saisi kokonaan irti niin siinä on silti vielä muovia rikottavaksi jotta johdon saa kiinni..AnnaS kirjoitti:Eikö se kansi nouse niin ylös, että johdon saa paikalleen pistoketta irrottamatta?
näin:
No ei siinä kyllä näytä olevan samanlainen rakenne kuin 60-litraisessa. Mullakin on ollut joskus tuo pienempi allasmalli, mutta en enää yhtään muista, että kuinka ne johdot sieltä menivät.
-
- Advanced Member
käänsin sitten ruuvarilla nuo reijät aukinaisiks ja tungin johdot ja letkut niistä, eli toimii se sittenkin.. meni vaan tajutessa vähän aikaa