- Cory 2.JPG (109.26 KiB) Katsottu 7753 kertaa
- Cory 1.JPG (149.36 KiB) Katsottu 7753 kertaa
Valvoja: Moderaattorit
Nätin näköinen kaveri fortuna70:llä.
Itse epäilen ton alemman olevan kuonovihermonninen ja toi ylempi taitaa olla kultapäämonninen.nuolimonni11 kirjoitti:eikös toi kirahvin alempi monninen ole vihermonninen mut mikä toi ylempi on?
Näin mäkin tulkkaisin.007 kirjoitti:Itse epäilen ton alemman olevan kuonovihermonninen ja toi ylempi taitaa olla kultapäämonninen.nuolimonni11 kirjoitti:eikös toi kirahvin alempi monninen ole vihermonninen mut mikä toi ylempi on?
Jäi lajit pois eli ylempi on kultapiikkimonninen (koiras) Corydoras seussi. Alemmassa kuvassa on tosiaan Brochis multiradiatus eli kuonovihermonninen. Ylemmän kalan kokonaispituus on noin 6cm ja alemman 9cm.Zansku kirjoitti:Näin mäkin tulkkaisin.007 kirjoitti:Itse epäilen ton alemman olevan kuonovihermonninen ja toi ylempi taitaa olla kultapäämonninen.nuolimonni11 kirjoitti:eikös toi kirahvin alempi monninen ole vihermonninen mut mikä toi ylempi on?
Taitaa olla 6-7 kappaletta.Zansku kirjoitti:No katopas! Onko sulla noita seusseja ihan kunnon parvi?
Meistä jokaisesta saa ikäviä kuvia, kun kuvakulman valitsee sopivasti:). Jos se tämä on, tuohan on hieno ja varmasti näyttävä ilmestyskirahvi1 kirjoitti:Sarjassa "The ugliest fish you have".
Hieno:) Mahtavat värit ja kunnioitusta herättävät evät. Taka-alalla jokin possu ahmimassa kurpitsaa:).Thompson kirjoitti:Uusin tulokas monnirintamalla, leopardipiikkipleko. Pienestä pitäen hyvin esillä ainakin ruoka-aikaan.
Huikea näky!Thompson kirjoitti:Evissä ja väreissä ei kukaan tule edes lähelle tätä riitapukaria.