100l
5 kpl miljoonakaloja
1 kpl partamonni
1 kpl albiinopartamonni
3 kpl? siiaminpiikkisilmiä
Mietinnässä on ollut myös mustamollit, mutta eivät oikein taida sopia tuohon joukkoon kovin hyvin? Olisiko teillä ideoita mikä voisi vielä sopia joukkoon?

Valvoja: Moderaattorit
Tosiaan pehmeän veden millit menee hyvin. Partikset menee hyvin. Millit ovat yksin keski-pintavedessä oikeuksissaan. Hirveästi en sotkisi muita kaloja. Itselläni on timanttitetroja yhden millilän joukossa - ovat hitaampia ja tulee sillisalaatti. Moni kala nyppii millien pyrstöä, eli se on huomioitava. Ovat oivia yksinkin. Mustat mollit harvinaisena voivat risteytyä, mutta se on harvinaista millien kanssa kuitenkin. Voi tulla sillisalaatti.Heksatiivi kirjoitti:Ok. Eli milliksiä, partis ja piikkisilmät. Olisiko vielä jotain "kivan väristä" keskiosan kalaa joka sopisi näiden kanssa? Minä kun en tosiaan perusta oikein muista kuin pohjan kaloista.
Partiksen saan ystävältä ja millikset myös. Hänellä ovat kasvatettuja ja ilmeisesti pehmeämmässä vedessä.
Kardinaalitetra vaatii hapanta ja mieluiten pehmeää vettä eli jotain sieltä suunnaltasoilikki kirjoitti:Laitan nyt tähän samaan kun aihekkin on sama
Eli olen uusi harrastaja ja mulla on 110 litrainen akvaario. Haluaisin siihen mahdollisimman värikkäitä kalojatyyliin kardinaalitetra. Mitäs väripilkkuja vois laittaa samaan altaaseen?