Mulla ei juuri tuota suodatinmallia ole, mutta kaksi Eheim Professional kakkosta löytyypi ja tuo toinen on ollut mulla jo iät ja ajat. Molemmat ovat muovilaatikoissa nykyään, aikasemmin oli vaan pyyhkeen päällä, nyt kun on mulla puun päällä tason alla, niin siksi laitoin muovilaatikoihin.
Koskaan ei tämä suodatin ole vettä päästänyt lattialle, on helppo putsata kun lukitsee vaan letkujen ja suodatinkannen lukot kun ottaa letkut pois, korit nostellaan yksitellen ja huuhdellaan töhnästä sekä lopuksi olen vielä pöntön huuhdellut lyhyesti töhnänlopuista/hiekasta. Korit takaisin paikoilleen, pöntön täyttö vähän vikan ritilän yläpuolelle ja kansi kiinni klipsellä. Näissä Eheimin malleissa, mitkä mulla , on on tuo pumppusysteemi tuossa kannessa. Tuota sun mallia en tunne.
Kaikenkaikkiaan ihan loistovehje ollut!

Suodattimiin on tarjolla sellanen "spraypullo" pillillä (ostin Akvaariokeskuksesta viimesimmän), josta voi kätevästi kannen tiivisteisiin ja pieniin väleihin moottorikannessa laittaa huuhtelun ja kannenavauksen yhteydessä. Suodattimet huuhtelen parisen kertaa vuodessa, ellei nyt ole mennyt hiekasta tukkoon tai levistä (putket eniten, ne pystyy putsaa helposti suodatinputkille tarkotetuilla harjoilla, jotka pystyy pujottaa letkuihin kokonaispituudeltaan).
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.