Tätä en ole hankkinut akvaarioon, vaan olen hankkinut myös aivan uuden altaan Juwel rio 350 litrasen.

Valvoja: Moderaattorit
Niin on... kumma juttu, mummoni kylläkin on jo 72, mutta silti...Fisutar10 kirjoitti: .... Meillä on paljon yhteistä - samat kalalajitHarmi, että olen mummosi ikäinen
![]()
![]()
.
Hehee:) Kun katsoo omien oppilaiden syntymävuosia, niin iskee vähintään ikäkriisi ja todellinen mummofiilis007 kirjoitti:Niin on... kumma juttu, mummoni kylläkin on jo 72, mutta silti...Fisutar10 kirjoitti: .... Meillä on paljon yhteistä - samat kalalajitHarmi, että olen mummosi ikäinen
![]()
![]()
.
No onneksi akvojemme kalavalinnat poikkeavat edes vähän, kun ostan myöhemmin isompaa tankkiin parven sattareita (sateenkaarikaloja) niitähän sulla ei altaissasi oo, eihän?..Fisutar10 kirjoitti:Hehee:) Kun katsoo omien oppilaiden syntymävuosia, niin iskee vähintään ikäkriisi ja todellinen mummofiilis007 kirjoitti:Niin on... kumma juttu, mummoni kylläkin on jo 72, mutta silti...Fisutar10 kirjoitti: .... Meillä on paljon yhteistä - samat kalalajitHarmi, että olen mummosi ikäinen
![]()
![]()
.
![]()
![]()
Mutta kaikella on puolensa:). Hyvä, että ymmärsit huumorini, siitä suuri plus. Ei tarkoitus aiheuttaa traumoja
. Mutta kalavalikoimamme melko samankaltainen
.
Hieman taitaa olla eroa, mutta melkoinen klooni:). Sateenkaarikaloja ei ole, eli nyt tuli yllätysveto:). Kiitos tiedosta, pistetään hankintaharkintalistalle007 kirjoitti:No onneksi akvojemme kalastot poikkeavat edes vähän, kun ostan myöhemmin isompaa tankkiin parven sattareita (sateenkaarikaloja) niitähän sulla ei altaissasi oo, eihän?..Fisutar10 kirjoitti:Hehee:) Kun katsoo omien oppilaiden syntymävuosia, niin iskee vähintään ikäkriisi ja todellinen mummofiilis007 kirjoitti:Niin on... kumma juttu, mummoni kylläkin on jo 72, mutta silti...Fisutar10 kirjoitti: .... Meillä on paljon yhteistä - samat kalalajitHarmi, että olen mummosi ikäinen
![]()
![]()
.
![]()
![]()
Mutta kaikella on puolensa:). Hyvä, että ymmärsit huumorini, siitä suuri plus. Ei tarkoitus aiheuttaa traumoja
. Mutta kalavalikoimamme melko samankaltainen
.