Olen kyllä yrittänyt saada ne sielä tammipihassa ottamaan kiekkoja sinne, lupasin jopa hoitaa ne ite.. mut ei bygee koska omistaja ei uskalla otta yhtään riskejä.

Valvoja: Moderaattorit
Mitä oksia sulla tuolla altaassa on? Taitaa olla ihan kotimaista?karvis2 kirjoitti:Pari huonoa kuvaa uuhdehkosta altaastani. (200x60x60)
Kuvakulmat vähän outoja kun yritin saada kuvat ilman heijastuksia.
Vasemman päädyn ajattelin sisustaa karuksi. (Oksia ja kiviä)
Oikealle kasvatellaan kunnon kasvipöheikkö.
Jostain syystä kaikki kiekot viihtyvät vasemmassa päädyssä oksien suojassa, mutta eiköhän toiseenkin päähän lähdetä kun kasvit saa vähän pituutta.
Monimetallit odottaa autotallissa asennusta. (2 x 150W, 10000k)
Mun oksat tuli omalta takapihalta. Ovat katajaa.heisku kirjoitti:Mitä oksia sulla tuolla altaassa on? Taitaa olla ihan kotimaista?karvis2 kirjoitti:Pari huonoa kuvaa uuhdehkosta altaastani. (200x60x60)
Kuvakulmat vähän outoja kun yritin saada kuvat ilman heijastuksia.
Vasemman päädyn ajattelin sisustaa karuksi. (Oksia ja kiviä)
Oikealle kasvatellaan kunnon kasvipöheikkö.
Jostain syystä kaikki kiekot viihtyvät vasemmassa päädyssä oksien suojassa, mutta eiköhän toiseenkin päähän lähdetä kun kasvit saa vähän pituutta.
Monimetallit odottaa autotallissa asennusta. (2 x 150W, 10000k)
Oma kiekkokuume senkuin vain kasvaa kun katselee näitä kuvia... Ei millään malttaisi enää odottaa että saa omat lättyset tuonne altaaseen : )
Menee vähän ohi aiheen nyt.. Mulla odottais myös takapihalla saavissa yksi hieno kuorittu katajan oksa, mutta kovin on täällä varoiteltu laittamasta sitä kiekkolaan. kyseinen oksa on kuolleesta katajasta otettu. Sulla ei ainakaan mitään ongelmia ole ilmennyt?karvis2 kirjoitti:
Mun oksat tuli omalta takapihalta. Ovat katajaa.
Kuorinta onnistui todella helposti painepesurilla jossa roto-suutin. Sitten vielä höyrypesurilla desinfioin koko kannon.
Olis pari rankaa vielä kuorimatta. Jos jollain haluja noutaa niin Ylöjärven Siivikkalasta löytyy. YV tavoittaa.
Itse sanoisin että on sininen käärmeennahka. Mistä olet hankkinut kalat?pluu kirjoitti:Ei kuvalainauksia! -Ylläpito
Värityksestä en osaa näin aloittelijana sanoa mitään joten viisaimmat valaiskoon tietämätöntä.
4 näistä ovat olleet vasta minulla vuorokauden, 2 punaturkoosia jo ~3 viikkoa.
Niin vähän arvelinkin.veksi kirjoitti:On ne niitä "Kantvikin käärmeitä". Samoja kun sulla.