Kuvia akvaarioistanne 5
Valvoja: Moderaattorit
Re: Kuvia akvaarioistanne 5
päivitystä alkavaan projektiin
- Liitteet
-
- projekti etenee
- 10.1-13 m.jpg (73.62 KiB) Katsottu 4328 kertaa
Mitähän kivaa tänään keksisi .......
960l,120l,2x50l
960l,120l,2x50l
-
- Junior Member
Tässä olisi mun 435 litrainen uudella sisustuksella,joka ei kumminkaan miellytä vielä omaa silmää..
- Liitteet
-
- allas435.jpg (97.85 KiB) Katsottu 4287 kertaa
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Mies
Nyt sain vihdoin valmiikis 16l poikasaktaan

160l seurala. Inkkareita, sitruunatetroja, albiinopartis tyttö, 2 ukkopartis poikaa, albiinotäplämonnisia, paljon paljon sukarapuja, sekä isolla egolla varustettu sokea :( kääpiösnautseri-tyttö C:
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: 850l,460l,2koiraa ja kissa
- Sukupuoli: Nainen
päivänvarjo kirjoitti:Nyt sain vihdoin valmiikis 16l poikasaktaan![]()
Upea

-
- Junior Member
On yksi hienoimmista akvaarioista mitä olen näillä sivuilla nähnyt.Boomscarf kirjoitti:Tänään 240l seurala.Olisivatpa valot oikeasti tuon väriset, ovat paljon lämpimämmän sävyiset kun silmällä katsoo.
Ei kuvalainauksia! -Ylläpito
Terveisin,
Kateellinen

I'm just one lost soul swimming in a fish bowl...
Samaa mieltä djuphavsfisken kanssa ! 

Maailma on täynnä pieniä iloja, on vain taito nähdä ne.
-
- Senior Member
Tämänhetkinen sisustus
160l seurala. Inkkareita, sitruunatetroja, albiinopartis tyttö, 2 ukkopartis poikaa, albiinotäplämonnisia, paljon paljon sukarapuja, sekä isolla egolla varustettu sokea :( kääpiösnautseri-tyttö C:
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Jopas on nätti ja hienoja lumpeita:).päivänvarjo kirjoitti:Tämänhetkinen sisustus
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Taas siinä vaiheessa kuuta että tekee mieli katsella ilman taustakuvaa tätä lasipurkkia. Kasveja myin reilummalti pois jokunen aika sitten. Tästäkin kaikki kasvit tulee myytyä pois ennen kesää poissaolon vuoksi. Hemianthusta ja blyxa japonicaa...

-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Viesti:
Säästäkää myös kuvia Aqua-Webin akvaariokuvauskilpailuun 
http://aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?f=25&t=213065
https://www.facebook.com/events/107280119452238/

http://aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?f=25&t=213065
https://www.facebook.com/events/107280119452238/
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
-
- Senior Member
Turha sitä on lähteä yrittämään, jos tuollaisia on vastassa ![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
^mutta siinähän saa myöskin ottaa kuvia esim kaloista.
Mukaan vain! Itse tosin vielä harjoittelen miten noista vikkelistä saisi vähän tarkempia kuvia..ja sisustus voisi mennä uusiksi kans. ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Viesti:
Tai kasvista, tai pohjasta, tai kotilosta, tai mistä lie joka sattuu siellä akvaariossa olemaan =) Eikä sen akvaarion tarvi olla oma, riittää kunhan kuva on otettu itse.Melanie kirjoitti:^mutta siinähän saa myöskin ottaa kuvia esim kaloista.Mukaan vain! Itse tosin vielä harjoittelen miten noista vikkelistä saisi vähän tarkempia kuvia..ja sisustus voisi mennä uusiksi kans.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
-
- Senior Member
No mutta sehän passaaSam Salonen kirjoitti:Tai kasvista, tai pohjasta, tai kotilosta, tai mistä lie joka sattuu siellä akvaariossa olemaan =) Eikä sen akvaarion tarvi olla oma, riittää kunhan kuva on otettu itse.Melanie kirjoitti:^mutta siinähän saa myöskin ottaa kuvia esim kaloista.Mukaan vain! Itse tosin vielä harjoittelen miten noista vikkelistä saisi vähän tarkempia kuvia..ja sisustus voisi mennä uusiksi kans.

Tässä pari harjoituskuvaa mun altaista
- Liitteet
-
- "Kiekkola"
- Akvaariot ja kalat Tammikuu-13 178.JPG (76.02 KiB) Katsottu 3726 kertaa
-
- Monnila/Plekola
- Akvaariot ja kalat Tammikuu-13 115.JPG (72.96 KiB) Katsottu 3726 kertaa
900l kiekkola, 400l monnila/plekola ja 360l ???
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
^ miten teillä kaikilla on niin hienoja altaita! Alkaa taas pukkaamaan ahdistusta ja rimakauhua kun pitää alkaa omaa tuunaaamaan 

- Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin -
Aivan mahtavia akvaarioita tosiaan
tässäpä omani
Ikää n. 3 kk, joten aikalailla kesken ja sekava vielä
etuala on hieman ylivalottunut, siellä myllertää albiinopartis kääpiöruohon seassa.

Ikää n. 3 kk, joten aikalailla kesken ja sekava vielä

Saako udella mistä oot tuon monnislan/plekolan hankkinut? Teettämällä? Itellä haussa samantapainen.joedoe kirjoitti:Tässä pari harjoituskuvaa mun altaista
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Tuli tänään taas sisustettua allasta, joten pistetään nyt 2 vuoden alalskuvat ja sisustukset. Valitettavasti tämän päivän sisustuksesta en voi julkaista kuvaa.
Allas siis laitettu käyntiin 4.4.2010.
syyskuu 2010

marraskuu 2010

tammikuu 2011

syyskuu 2011

helmikuu 2012

lokakuu 2012

Ja tätä alinta kuvaa painamalla selviää altaasta pientä infoa.

syyskuu 2010

marraskuu 2010
tammikuu 2011

syyskuu 2011
helmikuu 2012
lokakuu 2012

Ja tätä alinta kuvaa painamalla selviää altaasta pientä infoa.

www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
Se on teetetty johonkin näyttelyyn, itse ostin sen käytettynä noin parivuotta sitten.Missy80 kirjoitti:Saako udella mistä oot tuon monnislan/plekolan hankkinut? Teettämällä? Itellä haussa samantapainen.joedoe kirjoitti:Tässä pari harjoituskuvaa mun altaista
900l kiekkola, 400l monnila/plekola ja 360l ???
Olen lueskellut jo muutaman kuukauden juttuja ja nyt tuli rekisteröidyttyäkin. Ostin tutulta reilun vuoden vanhan "pelastusakvaarion" ja olen sitä yrittänyt saada viihtymään. Välillä kuoli kasveja ja välillä sain aikaiseksi järjettömän leväinvaasion, kalat on säilyneet muuttohässäkästä, vesiarvot on jo vakaat ja suunnitelmat omannäköisestä tankista etenee pikkuhiljaa. Tältä tämä näyttää tässä vaiheessa, kesällä tarkoitus lisätä/vaihtaa kasvistoa ja etsiskellä luonnonmateriaaleja noiden koristeluolien tilalle/kaveriksi. Yksi tekokasvi tuolta hiiteen varmaan jo seuraavassa siivouksessa kun noi oikeat on alkaneet viihtymään paremmin.

56 l akva, kiinnostuksen kohteena aquascaping, iwagumi. Suunnitelmista toteutukseen pikkuhiljaa.
Kiitos kommentista. Ei kuitenkaan tällä kokoonpanolla ole osallistumassa kilpailuun, kasvien myynnin jälkeen allas ei "pistä parastaan" niin jätän homman sikseen. Tyydyn julkaisemaan kuvan tai kaksi tässä ketjussa. =)No mutta sehän passaaHarmi vaan että tuonne moshrum:lle on Ouluun vähän turhan pitkä matka lähteä vierailulle...
Aika näyttää minkälainen akvaario on muutaman kuukauden päästä, tai kesän jälkeen kun koko homma lähtee alusta luultavasti eri kasveilla.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
En olekaan pitkään aikaan laittanut tänne kuvaa. Pari päivää ennen kuvan ottoa on miltei joka kasvi vaihtanut paikkaa, eli innostuin muuttamaan sisustusta oikein kunnolla. Kasvien kasvua odotellessa siis.
Ja pintakasvit saavat varmaan jonkin ajan päästä häädön toiseen akvaarioon, sitten kun nuo pohjassa kasvavat ovat alkaneet kasvaa kunnolla.

- Liitteet
-
- tammikuu 2013
- tammi13.jpg (88.82 KiB) Katsottu 3433 kertaa