Mitä ostit HAS:n huutokaupasta 6.4.2013

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Pullahiiri
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 3362
Liittynyt: 16:50, 22.12.2008
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ostit HAS:n huutokaupasta 6.4.2013

Viesti Kirjoittaja Pullahiiri »

Mä toin kaksi purkkia petokotiloita á 5 kappaletta, toinen tais mennä kahdella eurolla ja toinen vähän korkeammalla hinnalla. Mulla noi on ns. uusiutuva luonnonvara.

Itse kolmannella (!) rivillä istuneena en minäkään kuullut aina jos joku huusi takana. Ehkä tuollaisessa paikassa ei myöskään se akustiikka yleisöstä lavalle ole ihan priimaa, joten voisi oikeasti sit kanssa huutaa eikä mumista. ;) Sitäpaitsi ainakin jossain vaiheessa tuntui että on aika väljää, että ei ehkä kannata istua siellä ihan taaimmaisessa rivissä jos meinaa jotain huutaakin. Myöskin ajoittainen älämölö-ölinä olisi kiva saada pois, niin kuulee sekä yleisö että meklarit edes jotain..
325: M. festivus, H. pyrrhonotus, C. duplicareus, CW021, Hypancistrus sp. L-066
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus
jejoka
Member
Member
Viestit: 363
Liittynyt: 00:01, 26.10.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: nummela

Re: Mitä ostit HAS:n huutokaupasta 6.4.2013

Viesti Kirjoittaja jejoka »

Tuliaisina tuli melalehti-mix ja sit se joku mitä mari mainoisti et kasvaa ku p*rkele vai rikkaruoho, mut kuitenki joku semmoinen.

Itse en yhtään tiedä mitä kaikkee mun myyntei jäi marketin puolella myymättä, mutta pääsinpäs niistä sateenkaariahvenista ja ripsimonnista :twisted: Nyt meillä piikkisilmät bilettää kun pääsivät siitä 60l -> 180l :mrgreen: (Oli siis ainoa tärkeä koko huutiksessa mulle :roll: )
Minä, lapsi vm -11, pari koiraa vm -10 & -12 sekä vettä ties missä ja miten paljon. Sit viel pitäis keksii mitä tekee vapaa-aikanaan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”