Vesi on vähän kellertävää (En ole ihan varma, mutta näyttää vähän kellertävältä)
Mun kalat on rauhallisia ja makaa vaan pohjalla kokoaika.
Jotkut kalat on jotenki hirveen paniikissa.
Yksi mun haarniskamonni on vaaleampi ku toinen (Ei oo yleensä)
Sitten jotkut kalaa "putsaa" toisiaan.
Sitten mun kalat on tehny "pakoreittejä", ne on esim. tehny yhden ruukun alle kuopan. (myös toisiin koristeisiin)
Kaloissa ei ole mitään pilkkuja, täpliä yms.
Onko jollain ollu samaa ongelmaa? Siis ku tulin kotiin niin ihmettelin missä mun kaikki kalat on. Jotkut vaan piileskelee noitten kantojen sisällä yms. Ketään kala ei oo ainakaan kuollut. Ei ainaskaan lillu tuolla veden pinnalla

Mittasin Nitriitin, se oli kunnossa. En osaa mittaa Nitraattia (Oon vasta 13vuotias, ootan millo mun äidinmies tulee kotiin).
Pumput ja nää kaikki on päällä.
Annoin viimeks kaloille ruokaa perjantaina (eilen oli paastopäivä) ja annan yleensä ruuaksi: puoli teelusikallista hiuteluruokaa, yksi pilleri ja yksi plekopilleri. (Annan joka päivä erihiutaleruokaa) ja kaloja mulla on n. 32.
Viimeksi vaihdoin vedet akvaariosta viimeviikon perjantaina (eli suunnilleen viikko sitten, ja mulla on n. 380 litran akvaario) vaihdan aina melkein puolet vedestä. Akvaarion lämpötila on normaali. ( +26) + yksi mun vihersugarravuista oli punanen (En tiedä liittyykö toi asiaan) ?
Osaako joku kertoa mikä mun akvaariota vaivaa? Yritin kertoa kaiken tosta mun akvaariosta, ettei teidän tarvii kysellä

Kiitos kaikille jotka osaa auttaa!