Pikkumonninen minulle?

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
piikkisilma123
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Pikkumonninen minulle?

Viesti Kirjoittaja piikkisilma123 »

JOO tuntuu että tää paikka kuhisee näitä mun juttuja, mut kun tarttis nopeesti vastauksia koska tänää kalakaupoille pääsis :D Joten anteeks jos ärsyttää jotakuta! Ja jos ei kuulu oikeen tälle osastolle nii siirtäkää!

Elikkä, Sopisko pikkumonnis parvi mulle? Allas on 63 litrane ja muita asukkeja on taistelukala, kirsikkabarbeja 13kpl ja kolme pienen pientä piikkisilmää. Pohjassa ei oo kyl hiekkaa vaan valkoista soraa tai mitä lie( 3-5 mm).

Ja tänään haetaan myös kanto tonne akvaarioon (jeess!) nii pääsisivät piiloon muuallekki ku kasvipöheikköön..
Tuosta tuli mieleenki kysymys että tartteeko toi pikkumonninen paljon piilopaikkoja? Jos tarttee nii eihä ne kaikki voi millää mahtuu vaikka nyt sen kannon alle :D
Kaksi rotikkaa perheessä ja yks 63 litrainen (:
vallumaarit
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen

Re: Pikkumonninen minulle?

Viesti Kirjoittaja vallumaarit »

Moi
Kokonsa puolesta käy, mutta pohja pitäisi ehdottomasti olla hiekkapohja.
Tuossapa vaikka linkki:
http://kamuteams.fi/Pikkumonninen.html
piikkisilma123
Junior Member
Junior Member

Tuon linkin juurikin katsoin aikaisemmin.. :D Mutta oisko mitenkään mahollista saaha niitä tonne? :/ Jos ei, niin osaatko ehdottaa jotain sopivaa monni/monnis lajia mulle?
Helde
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Helde »

otocinclus negros ? http://www.remowiechert.de/otonegro.html <- tuossa saksaksi tietoa *muoks , mutta tuon lämpötila ei muuten käykkään yksiin taiston kanssa . Huomasin juuri.
Suomisusse lpkn & Espanjan rescue gigolo, sekä 65 l & 112 l ja käynnistymässä 54 l....
piikkisilma123
Junior Member
Junior Member

Se lämpöhän se aina on tässä se ongelma..:/ Pitäsköhä luopua tuosta taisto herrasta? Ei se muutenkaan vastannut oikeen mielikuvia, mitä netistä katseli.

Mutta kiitos kuitenkiin!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”