Ouuhh.. mitä nyt on tapahtumassa..
Nitriitin mittasin heti, oli 0.. Mikä voi olla syy? Kävin kaupoilla ja tulin takasin kotia, niin nyt aukoo hillittömästi suutaan! Muut kalat eivät auo suutaan.
Ainiin, samalla kun aukoo suutaan ui lasia päin stressaantuneesti.
Taistelukala aukoo suutaan jatkuvasti!?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
Taistelukala aukoo suutaan jatkuvasti!?
Kaksi rotikkaa perheessä ja yks 63 litrainen (:
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Re: Taistelukala aukoo suutaan jatkuvasti!?
Jos se höpsö näkee oman peilikuvansa siitä lasista ja hyökkäilee? Laita vaalea paperi tms. lasia vasten ja kokeile loppuuko.
Oma lehtikalapoika meni joskus päin lasia niin että kopsahti kun luuli toisen uroksen kuikuilevan siinä.
Oma lehtikalapoika meni joskus päin lasia niin että kopsahti kun luuli toisen uroksen kuikuilevan siinä.

"What did the boy octopus say to the girl octopus? -I want to hold your hand hand hand hand hand hand hand hand."
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
Heh, heti loppu siihe lasiin "hyökkäily"
Ja ei auo suutaankaan enää kun pitää sitä paperia siinä lasissa kiinni? Ja kun ottaa pois sama juttu jatkuu.
Olen kyllä muutenki aatellu luopuu tuosta taistosta, ku rajaa nii paljon sitte muita kalalajeja..:/

Olen kyllä muutenki aatellu luopuu tuosta taistosta, ku rajaa nii paljon sitte muita kalalajeja..:/
Kaksi rotikkaa perheessä ja yks 63 litrainen (:
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Itse olen kasvatellut vallua altaan reunoille jotta nämä "viholliset" vähenevät.
Lehtikset nuohoavat joskus lasissa pelikuviaan ja erityisesti jos niillä on kutuisa fiilis niin saattavat olla melko äksyinä näille peilikuvakaloilleen.

"What did the boy octopus say to the girl octopus? -I want to hold your hand hand hand hand hand hand hand hand."