Hiilarilaitetta etsimässä!
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
- Sukupuoli: Mies
Hiilarilaitetta etsimässä!
Olen päättänyt hankkia 1000-l akvaarioon täydellisen hiilarisetin. Eli säätökeskus, lannoitejärjestelmä ja pullo samalla kertaa. Onko teillä muilla suositella jotain laitetta? Selailin nettiä ja kiinnostuin kahdesta laitteesta. Eli Seran valmistamasta ja sitten Jbl:n valmistamasta. Mitä mieltä kyseisistä järjestelmistä? Laite tulisi akvaarioon mitoiltaan 2000 x 700 x 700. Monimetallit 2 x 150 w loisteputket muistaakseni 2 x 56 w. Altaassa asustelee kiekkoja. Haaveena olisi saada kasveja menestymään tuossa ja levätön akvaario. Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon co2-laitteesta ja onko jotain muuta valmistajana suositella? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!!
-
- Senior Member
Re: Hiilarilaitetta etsimässä!
Mulla on se Seran. Vertailukohtaa mulla ei ole, mutta oon ollut tyytyväinen. Se hoitaa mun 720-litraisen hiilariannostelun ihan näppärästi. Puolen kilon pullo kestää mulla jonkun 4-5 viikkoa. Aika idioottivarma se on ollut, säätökeskus toimii moitteettomasti, elektrodin oon joutunut vaihtamaan kerran tässä reilun kolmen vuoden aikana.
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
also in ig @aquariumbyjuha
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Re: Hiilarilaitetta etsimässä!
Noihin saa varmaan isompiakin pulloja tai pystyykö jossain täyttämään niin ei tarvis kokoajan stressata milloin loppuu pullo?